Ben seni çocuklar gibi sevdim delicesine hani bi çocuk her gün sarılarak yattığı ayıcığını nasıl seviyorsa öyle sevdim seni. Hani bi cocuk biseyi cook ister.olmayinca başlar ya işte o kadar çok istiyordum seni. Benim sevgim çocuklar kadar saf sevgilim. Yanında olmak istiyorum elini sıkıca tuttak istiyorum kokuna doyana kadar sarılmak istiyorum öpmek istiyorum gülüşünü izlemek istiyorum. Mutluluk ask sevgi nedir sen haaytimw girdigkmd anladim ben bıkmadan usaadan.sevdim hepde sevic bian olsuj vazgecmiycem sevmekten seni eger bi gün gidersen kalbimide alip gitceksin ozamam hic bisey umrumda olmaz iste seni geri kazanmak icin herseyi yaparim ama oyle bisey olmiycak bırakmazsin sen beni biliyorum eminim bundan bem bana nasil askla baktini görüyorum cok mutlu ediyo beni. Evlencemiz gun yaklastinda tatli bi telas olcak bizde o damatlikla görünce seni cok asiri mutlu olucam o gun bizim mutlu gunumuz ilucak Nurcan Uzun olucam ozaman gercekten ve bunum dusuncesi bile cok mutlu ediyo beni ha bide coxuklarkmiz dogdugu gun o gunde cok mutlu olucaz anne baba olucaz uff ucucam mutlulukdan ya gecelri belki uyumiycaz ama deger o tatliliklar icin ya opmeue koklamaya doyamiycam onlari. 3 tane evlat vericem sana senin bi parcani tasiycam karnimda allahim bu nasil bisey ya cook mutluyum ben ya .Ünüversiteye gitceksin biliyorum cok calisman lazim be bunun farkindayim ve ben seni hep beklerim asla da sıkılmam seni beklemekten bunu o kafana sok bikere bidaha duyarsam bunu bozusuruz diyim sıkılmam asla.sadece birazdaha fazla özlerim seni okadar yani askim bem seni hep beklerim bu zamanlarim acisini elbwt bi gun cikaricaz evlendimginizde zaten hic yanindan ayrilmayi dusuuyorum okdar zamanin acisini cikaricaz herseyi beraber yapicaz uff ogunler gelsin artik senin annen baban benimde annem babam olsun bem cok seviyorum onlari fya gelin kaynanayi pek sevmezmis ama bem cok seviyorum ya bi gun resmini atarsin meyak ediyorum askim. özlemimsin , hasretimsin, geleceğimsin, sevdiğim adamsın, ömrümsün, hastalığımın şifası sensin benim sen yanimda ol yeter bana baska hic kimseye ihtiyacim yok ben. hani beni kiskaniyosun.ya bu varya benim cok hosuma gidiyo beni kisitliyosun mitlu ediyo beni cunku seviyosum ger seferinde cok cok iyi anliyorum bunu ben. Her sabah bi tebessunle uyaniyorum bemimsin çünkü huzurluyum cik hemde senin yaninda nedem bilmiyorum ama hic biseyden korkmuyorum guvende hissediyorum kendimi ben hic gitme benden oluymu?