2. BÖLÜM

19 4 1
                                    

Evet umarım beğenirsiniz

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰

Cumartesi den nefret ediyorum. Nedenini sormayın
Neyse ne yapmalıyım hmmmm ( zil çalar ) bu kim ya şimdi
Neyse kapıyı açtım. Bir çocuk erkek ama sonra bana merhaba ben sende kimsin? Dedim oda sırıtarak aynı sınıftayız hiç arkadaşım olmadığından kimseyi tanımıyorum neyse ona he demek öyle peki niye geldin? Ve evimi reden biliyorsun? Misafir kabul etmiyorum görüşmemek üzere dedim ve tam kapatıyordum ki eliyle itti ve 1 dakika bu arada ismim sam sende andiesin değil mi? Hemen söyledim evet hadi bay dedim. Ve kapıyı kapattım. Hiç kimseyle konuşmayan ben kızda değil erkekle konuştum.......unuttum gitti. Bile neyse zaten okul bitti yaz tatilini evde geçiricem tabiki

〰〰〰〰〰〰〰〰〰3 AY SONRA 〰〰〰〰〰〰〰〰〰

Ve yaz tatili bitti. Okulun kapısında durdum okul ormanın içindemi çok garip kapıdan içeri girdiğim an kapı kapandı klasik bir korkutma tekniği bundan korkmam ben neyse sonra biri dikkatimi çekti. Okulun kapısının yanındaki duvara yaşlanmış. Bir erkek umruma bile gelmedi. Neyse kapı kolunu tutuyordum ki elimi tuttu. Ve ben olsam oraya girmem hemen çıkıştım ama sakin bir tavırla ama sen olsan ben sen olmadığım için dedim sonra peki sen bilirsin oraya girersen daha çıkamassın ben sana neden inanamayın ki oda umursamaz bir tavırla senin seçimin dedi. Birden kapı kolunu bıraktım ne oluyo lan ben kimseye güvenmezdim sonra bir ses geldi hoparlörden andie cook hemen okula girin biraz düşündüm bağırınca irkildim hemen!!! Bende merdivenlere oturdum off ne yapıcam kapı kapandı. Yanıma o çocuk geldi. Ve girmicek misin? Dedi bende zorundayım dedim oda evet bende geri zekalı burdan çıkamıyorsam neden girme dedin off sonra yanımdan kalktı ve hadi girelim dedi bende beni arkadaşın sanma ben kimseyle arkadaş olmam dedim ve içeri girdim oda peşimden girdi. Höparlörden ses geldi. Konferans salonuna gelin dedi bizde aşağıya indim sonra " konferans salonu " yazan kapıyı açtım. İçerde 15-20 arasında kişi vardı boş biyere oturdum. Ve müdür konuşmaya başladı.

Herkes burda olduğuna göre bu okulun kuralları var 1 öl yada ÖLDÜR 2 okuldan kaçamassınız 3 herkes birbirini öldürmek zorunda olacak 4 itiraza kabul yok 5 eğer öldüren kişiyi bulamazsanız hepiniz ölürsünüz 6 intihar edebilirsiniz ve son olarak 7 sizi her daim izliyor olacağım evet şimdi tanışın bakalım ha bu arada arkamdan bana laf atanı kendim öldürürüm

Dedi. Ve gitti. Tanışmak mı hayır herkes bana ismin ne diye soruyorlardı. Bende beni rahat bırakın dedim ve konferans salonundan çıktım. Arkamdan geliyorlardı bende karnım guruldağını an yemek hanaye gittim ve birşeyler aldım ve yemeğe başladım.

2 GÜN SONRA

Hiç bir şey olmadı ne ceset ne intihar sıkıldım lan bu ne birinimi öldürsem............ Ne diyom lan ben üstümü değiştirdim. Ve odadan çıktım. Sonra müdür birden ceset bulundu resim salonunda!!!! Dedi ben hemen oraya gittim. Kimse yoktu. Yerde bir erkek kanlar içinde yatıyordu. Bu o çocuk ismi neydi bunun ona tam dokunucaktım bana katil!!!!!! Yataktan fırladım derdim ama yere düştüm. Benim sesimi duyan herkes içeri daldı. Ve iyimisin? Bende hehe iyiyim sadece rüya dedim ve yerden kalktım. Herkes artık bize ismini söylesen diyoruz bende andie cook dedim onlarda söylediler ben sıray la söyliyim " alex,zayn,liam,niall,justin,karlos,harry,Louis, nana,lucy,Kristin,ben,kate,miley " tam 15 kişiyiz bana içeri girme diyen çocuk Alex ismi off banane neyse cinayet olursa ne olur acaba???

İlk gerilim hikayem yorum ve oy bekliyorum....

ANDİEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin