Bölüm / 1

63 5 0
                                    

Keyifli okumalar..

26 Eylül 2014 :
Genç kız oynayan herkese baktı.Onun ölümünü kutlayan abilerine , gülümseyerek etrafı izleyen babasına..
Yanında duran yakışıklı ise kocasıydı.Müstakbel kocası..
Sıkıntıyla nefesini verdi ve yüzüğü ile oynadı.Herkes mutluydu , çok mutluydu.Kocası bile mutluydu.Çünkü o gelinini çok seviyordu.Ve sevdiğine de kavuşmuştu.Ondan mutlu kim olabilirdi ki ?
-Ezel sen beni mutlu ettin ya bu evliliği kabul ederek , dile benden ne dilersen.
-Beni asla aldatmamanı istiyorum Demir , asla..
-Yeter ki bunu iste bûk..Yeter ki bunu iste.

26 Eylül 2015 :
Genç kadın bu manzaraya dayanamadı.Kocası iki tane çocuk ve bir tane kadın ile konağa gelmişti.
-Oğul bu nedir ?
Yaşlı kadının yüreği yerle bir olmuştu.Gelininin halini düşünmek bile istemiyordu.
-Bu senin ikinci gelinin ve torunlarındır ana.
Yaşlı kadın bastonuna tutundu.
-Ne diyorsun sen kurīke kere ?
Kucağında ki oğlunu yere bırakırken onları avludan izleyen karısına baktı.
-Bundan sonra benim ailem bunlardır.Anladın ?
Genç kadın tutunduğu demirleri sıktı.Yere düşerken tülbenti açılmıştı.Gözünden düşen yaşa aldırmadan uzun bir süre öyle kaldı.Bu süre öyle uzundu ki sabah günün ağardığını bile görmüştü..
Yanına gelen küçük kaynı , kayınvalidesi , yardımcıları olmuştu.
Demirlerden tutunarak ayağa kalktı.Gözünün önü karardı.Başı çatlıyordu.
Odasına doğru ilerlerken Demir ile karşılaştı ve yolunu değiştirdi.Onu görmesiyle yüreğinde ki hasret daha da büyümüş , gözleri bir çeşme olmuştu.
-Bûk..
Genç kadın elini havaya kaldırdı.
-Ben senin gelinin değilim , senin gelinin odanızda.
Gözünün yaşını sildi ve kocasının gitmesini bekledi.Ayak seslerinin uzaklaştığını duyunca odasına ilerledi.Odaya girdiğinde Demir'in kokusu yüzüne çarpmıştı.Gözünün yaşı durmak bilmiyordu.
Her yeri kırdı , dağıttı.
Yere çökerek başını aralık aralık yavaşça duvara çarpmaya başladı.
Bu gürültülü sese kaynı koşarak gelmişti.
-xaloj ? Bu halin nedir ?
Genç kadın berbat bir haldeydi.
-Sen bu kadar güçsüz müsün ? Sen hemen pes eder miydin ?
-Ortada bir savaş yok , neyin davası bu ?
-Sen hemen teslim oldun.Bu kadar mıydı sevgin ?
-O benim sevgimi değil , o kadının sevgisini seçti.Ben onun için uğraşamam.Duyuyor musun beni ?
-Duymasın !
Duydukları ses ile yerlerinden doğrulurken genç kadın yanağına yediği sert tokat ile kendine gelmişti.
-Seni bir daha bu halde görmeyeyim !

Yeni bir hikaye , yeni bir kurgu.Evet sürekli olarak yazdıklarımı siliyorum lâkin artık kararlıyım.Umarım beğenirsiniz.





O Adam Benim !Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin