2000 ;
-Babacım..Babacım.
Paçalarına yapıştığı adamdan ilgi bekliyordu.Birazcık bile olsa.
-Git Ezel.Git.
Gözleri dolan küçük koşarak babasının yanından gitmişti.
-Neden beni istemiyorlar ?
Diye söylene söylene ahıra gitmiş , atını sevmeye başlamıştı.
-Karakız..Sen beni seviyorsun değil mi ?
Karakız başını öne eğerken annesi ve amcası sarmaş dolaş bir şekilde ahıra girmişti.Küçük kız atının arkasına saklanırken annesini ve amcasını uygunsuz hallerde görmüştü.O an aklından hiç silinmezken amcasından yediği dayakları da asla unutamıyordu.Gözleri dolu bir şekilde eskiyi düşünürken tüm kötü olayların bir bir onu bulması canını yakıyordu.Mezarının başında beklediği kadına bir kez daha baktı.
-Beni hiç sevmedin anne.
Güldü ve göz yaşını sildi.
-Sana çok ihtiyacım olmuştu ama sen hiçbirinde yanımda olmamıştın.
Yüreğinde bir acı olurken mezarın üzerinde ki çiçekleri okşadı.
-Bahçemizdeki çiçekleri bile benden daha fazla severdin.
Hava esmeye başlayınca sıkıca montuna sarıldı.
-Şimdi de sana ihtiyacım var.Ama sen yine ve yine yoksun.
Mezarın dibine çökerken devam etti.
-Çocuğum öldü anne.Öldürüldü.Küçük bir oğlum olacaktı.
Ağzından bir hıçkırık kaçarken eline aldığı taşı ileriye fırlattı.
-Ben kendime söz vermiştim.Senin gibi sahipsiz koymayacaktım evlatlarımı.Ama ben daha kucağıma alamamışken sahip bile çıkamadım.
Derin bir iç çekti.
-Kendine dikkat et anne.
Mezar taşını öperken onu arkasında bekleyen kocasına ilerledi.Göz yaşını silerken arabaya binmişti.
-Daha iyi misin ?
Ona sorulan soruyu başıyla onaylamakla yetindi.Yol boyunca konuşmamış , geçmişini düşünüp durmuştu.
-Oğullarının durumu nasıl ?
-Bu gün eve gelecekler.Çok şükür iyiler.
Arada bir derin derin iç çekiyordu.Konağın önüne geldiğinde kocasına baktı.
-Hayırlı işler.
Alnına koyulan öpücük ile arabadan inmişti.Konağa girdiğinde zılgıtlar çalınmaya başlanmıştı.Gülerek Sertap'a sarılmış , sorulan soruları büyük bir sabırla yanıtlamıştı.
Kayınvalidesi yanına gelince elini öpüp özür dilemişti.Yaptığı şey fazla çocuksuydu , artık o da kabul ediyordu.
Ebru iki çocuğu ile konaktan içeriye girdiğinde genç kadın derin bir nefes aldı.
-Hoş geldin Ebru.
Diyerek çocuklardan birini kucağına aldı.
-Yardım edeyim.
Elinde ki poşetlerden birini de alırken kucağında ki bebeğin hızla ondan alınması canını yakmıştı.
-Sen ne bilirsin çocuk tutmayı.Ver Kaan'ı.
Ağlamaya başlayan kadın iyi niyetle yaklaştığına mı yansaydı , anne olamamasının yüzüne vurulmasına mı , bilemedi..
Elinde ki poşeti de yere bırakırken mutfağa girdi.Soğuk bir su doldururken sabır diledi.
Kocasının gözünden düşecek bir hareket yapmak istemiyordu.
-Abla boşver sen.
Omuzuna dokunan el ile arkasını döndüğünde kardeşi Berfin'i görmüştü.Ne olduğunu anlayamadan ona sarılan kardeşini büyük bir şefkatle karşılamış , özlediği kokusunu içine çekmişti.
-Berfin ne işin var senin burada ?
-Hastahaneye gelemedim.Babam buraya gelmeme izin verdi bir tek. Aklım hep sendeydi.Nasılsın , iyi misin şimdi ?
-İyiyim balım , iyiyim.
Abla , kardeş uzun uzun konuşmuş özlem gidermişti.Hava kararmaya yakın gelen araba ile giden Berfin ablasına sıkı sıkı sarılmıştı.
-Kendine dikkat et abla.
-Tamam kuzum , sen de dikkat et.Babamlara selam söyle.
Giden arabanın arkasından uzun uzun bakmıştı.Araba gözden kaybolunca içeriye girmiş , yemekleri kontrol etmişti.Avluya sofra kurulurken kayınvalidesinin gözüne girmeye çalışıyordu.Anlaşılan epey kırılmıştı ona.
Konağın kapısı açıldığında mutfaktan heyecanla çıkmış , Demir'i görmesi ile daha da mutlu olmuştu.Merdivenlerden koşarak inen ikizler ve Ebru'yu görmesi ile mutluluğu uzun sürmeyen Ezel aynı hızla mutfağa geri girmişti.
Bu sefer ağlamayacaktı.Bu sefer güçlü kalacaktı.
Çorbanın tadına bakarken beline sarılan eller ile küçük bir çığlık atmıştı.
-Demir sen miydin ?
Derin bir nefes verirken kocasına sarılmıştı.
-Ne o ? Beni bekleniyor muydun ?
Kocasının bu hâline gülen genç kadın ellerine uzandı.Kocasının ellerini öperken içeriye Sertap girmiş , aşkları yarım kalmıştı.
-Bu gün ne var yemekte ?
-Mercimek çorbası yapmak istedim bu gün.
-Başka ?
-Kızarmış et ve pilav var.
-İlk defa böyle yemekler yapıyorsun , yeni hükümler mi koyuyorsun yoksa ?
Gülerek mutfak taşı ile arasına aldığı kadının burnunu öptü.
-Hâşâ ağam..Bir tek senin hüküm verme hakkın vardır.
Genç aşıklar daha fazla uzatmadan ayrılmışlardı.
Yemekler avluya çıkarılırken Sertap Ezel'e bıyık altından gülüyordu.
Yemekler yenirken Ebru konuşmuştu.
-Tatlım tuzu uzatır mısın ?
Genç kadın siniri tüm bedeninde hissediyordu.Ses etmedi.Sadece Demir'in gözlerinin içine baktı ve tuzluğu Ebru'ya uzattı.
-Ebru neden bu evde sadece Ezel hizmet ediyor.Sen de Sertap'a ve Aysel ablaya yardım etsen incilerin mi dökülür ?
Ebru lokmasını çiğnerken ,
-Ama aşkım benim 2 tane çocuğum var.Ezel bırak da yardım etsin yani.
-Kendi çocuklarımı bana anlatma Ebru.Onları kendi hâline bıraksan oyun oynarlar.
-İki gün önce gördük kendi hâline bırakınca ne olacağını.
Ortam iyice gerilirken Ezel konuştu.
-Canım yemeğin bitmiş , pilav getireyim mi ?
Ebru bağırmaya başlayınca Dilber hanım ayağa kalkmıştı.
-Sen nasıl benim kocama canım dersen pis çiyan !
Son sabır demlerinde kocasına bakan Ezel yine susmuştu.
-Düzgün konuş Ebru ! Sen bana aşkım dediğinde o sesini bile çıkarmadı.
-Bir zahmet..
Diye söylene söylene masadan kalkan Ebru'yu bir tek Dilber Hanım adam ederdi.
-Getirdin elin piçini konağa.Söz sahibi yaptın. Yazıklar olsun sana boyu devrilesice.
Serhad ve Murat bu gün eve gelmediği için sofrada bir tek karı , koca kalmıştı.
Ne yemeği yiyecek iştah kalmıştı , ne de gülecek..
-Yazık oldu bize.
Genç adam elini tuttu karısının.
-Herşeyi yoluna sokacağım Ezel.Güven bana.
Başıyla onayladı.
-Güveniyorum.
Alnını öptüğü karısını kollarının altına almıştı.Yüzünü görmediği için mutlu olan adam dolunaylı gecede karısıyla sevişmek yerine derde çare bulmayı sindiremiyordu.
Yüzünü havaya kaldırıp dua etti.
'Allah'ım sen bana güç , kuvvet , Ezel'ime de bolca sabır ihsan eyle.'Merhabalar :) Öncelikle her gün bir bölüm yayınlamamın sebebini açıklıyorum ballar ;
Fazla bölümü olmayan hikayeler kütüphaneye bile eklenmiyor.Ayrıca bazı dönemlerde günlük hatta haftalık bölüm yayınlayamayacağım zamanlarda olacak.Şimdiden onları fazla bölüm yayınlayarak kapatmayı hedefliyorum.
Sizleri çok seviyorum.Umarım bu bölümü beğenirsiniz. ††