babacik (!)

239 7 1
                                    

Eve gelmistim ve karsmdaki kotu surprizle donakalmistim bi an. Yavas yavas kndime gelmeye basladigimda sinirlerime hakim olamamistim. Ne zamandr arayip sormayan adammi gelmisti? Ne yuzle?? Hangi hakla? Kafamda sinirlenmemle olusan binlerce soru vardi. Kndime hakim olamayarak bagirmaya basladm o adamin ne dusunecegi umrumda bile degildi bananeydiki bunca yil o benim ne dusundugumu umursamamisti ben neden umursasaydimki? Ben daha kucucuk cicukken 4 yasindayken cekip gitmisti o. Annem" calismaya gitti bugun gelecek yarin gelecek "desede ben biraz daha buyudukten sonra mecbur kalmisti soylemeye. Babam o gun gitmisti. Birdaha donmemek uzere gitmisti ama peki neden geldi simdi?

D:ne hakla ne yuzle gelirsin sen buraya ha ne haklaaa!!!

B:kizim sakin ol

D:kizim mi ne kizimi ya? Sen ne hakla bana kizim dersn ?
A: kizim dur nolursun dur
D: anne bi karisma ya hem sen bu adami ne akilla iceri aldn ya
A: kizim bi babani dinle nolur.

Sinirlenip hicbisey soylemeden ciktm evden. Napicaktm simdi nereye gidecektm disarida mi kalicaktim? Otele gideym en iyisi diye dusunurken cantami almadigimi farkettm. Napicaktm simdi ? Eve gidemezdm o adama tahammulum yoktu. Buldum en iyisi tugbalara gitmek. Evet evet en iyisi bu. Tugbalarin evine gidip zili caldm. Usumustum. Hava bi hayli soguktu tugba beni karsisinda gorunce cok sasirmisti. Hemen iceri gectm ve hale abla (annwsi) beni sorguya cekmeden tugba beni odaya goturdu. Canim arkadasm bni cok guzel sorguya cekiyor. Sabaha kadar herseyi anlattim beraber agladik ben aglayinca dayanamayip o da agladi. Sabah oldu ve biz daha yeni uyuyacaktk. O sirada kapi caldi tugba kapiyi acmaya gitti bnde odada sismis olan gozlerime bakiodum. Tugbanin endiseli bi halde odaya gelmesiyle merakim artmisti.
- Noldu?
-kapida biri seni soruyo
-kimki
-Bilmiyirum gitde bak istersen
Kapiya dogru yoneldim kapidaki kisiyi gorunce gulmeme engel olamadim..
Arkadaslar vote ve yorum istiyirum ilk kez kitap yaziyorum ve yorumlarinjz bnm icin cok onmli

bir defne masaliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin