Aslina bakarsam cokta umrumdaydi. O kizin kim oldugunu ölürcesine merak ediyordum. Oguz'unda sabah bana bu kadar yakinken simdi bu kadar uzak olmasini anlamiyordum. İki kisilikli dengesiz birisi galiba ya. Zaten yeterince tanimadigim birini niye bu kadar merak ettigimede anlam verememistim. Ahh oguz ahh. Neden bu kadar dengemi sasirttinki benim. Naptinda bu kadar sasirttin onu bile bilmiyorum dogrusu.
Aslnda etrafinda bikac gundur cok kiz gormedim desem yeridir. Hatta benden baska kiz gormedim diyim. Yani bugun gorunce cok sasirdm daha dogrusu kizginlik tum bedenime yayildi. Yani sonucta ben arkadaslarini kiskanan birisiyim. Tuba yi bile kiskanmisligim var yani. İyide oguzla o kadar samimi degiliz bile neden kiskaniyorum ki. Off off. En iyisi tuba'yla konusmak. Okuldan hemen cikip tuba'nin yanina gittim. Tabi benim canim arkadasim hemen biseyler oldugunu anladi ve beni odasina goturdu. Direk karsima dikilince anlattim herseyi basindan sonuna.Tuba once bi soka girdi tabi hic tepki vermedi sonra birden bire ciglik atti. Onunlada kalmayip dans etmeye basladi. En son dayanamayip tuba noluyo diye bagirdim. Tubanin bu halime gulmesiyle yanima oturmasi bir oldu tabi. Sen oguz'dan hoslaniyosun diyerek bagirmaya basladi.
Hem guluyor hem dans ediyor. Allahim benim bu kizdan cektigim nedir yahu. Ne hoslanmasi ne sevmesi. Sevmek bana gore degil ki. Baglanmak sadik kalmak...
Tuba kesin yanlis anladi yine. Yada abartiyor. Canim tuba'm yok oyle bisey kafam karisik o yuzden sana oyle gelmistir dedim ama nafile. Yok bu kiz beni dinlemiyor. Dinlemeyecekte. Neyse ben gidiyorum islerim var deyip kacmaya calistim ama bu kez de dalgaya aldi beni. Kac sen kac diyor bide yahu. Sozlerini kulak arkasi edip ciktim evlerinden. Bunca derdimin arasindan bide oguz cikti basima diye soylenirken en iyisinin yurumek olduguna karar verip yurumeye basladim. Dusunmekten beynim catlayana kadar yurudum ama isin icinden yine cikamadim.
Sonra bi ara telefonum caldi aldiris etmedim. Yanagimda islaklik hissettim bi an. Meger agliyormusum. Dusuncelerimle o kadar dolmusum ki hicbiseyin farkina varamaz olmusum. Telefonum tekrar caldi sonra bu kez baktim. "Annem ariyor..." actim telefonu annem
-kizim nerdesin sen!
Diye bagirmaya baslayinca hicbisey soylemeden kapadim telefonu. 25 cevapsiz cagri, 40 tane mesaj gelmis. Oguz 20 kez aramis 40 tane mesaj atmis ama ben neden duymadimki.-defne?
-defne iyi misin
-defne acsana telefonu
-defne sana diyorum
-defne beni cildirtma
-defne merak ediyorum
-defnee kaygilaniyorum
-bilerek mi yapiyosun
.
.
.
.
.Canim arkadasim ses ver bi yada aramalarima cevap ver..
Al iste okuzluk yapip son mesajda mahvetmis herseyi. Ne arkadasi ya neee. Evet ben o kadar dusunmeden sonra oguz'dan hoslandigimi farkettim.
Canimin yanacagini bile bile kaptirmisim kendimi. Sonucta o baskasinin ve benim de kalbim onun. Garip mi? evet cok garip. O bana ucurumum demedi ama ben yinede atladim. Ve simdi heryerim kirik. Her yerim buruk. Canim yaniyor fakat elimden de bisey gelmiyor. Yine de olsun. Ben onu uzaktan da severim..
Canim yana yana yine severim. Ona soylemeden onu uzmeden severim..
Bu dusuncelerimden siyrilip saate baktim saat 21.07 olmus ve ben havanin karardigini bile yeni farkediyorum.. Demek annem bu yuzden bagirdi bana. Etrafa baktim evden baya uzaklasmisim. Hemen taksi cevirip evin adresini verdim. Taksi yolda ilerlerken ben yine dusuncelere dalmisim.. Taksicinin sesiyle kendime geldim. Parayi verip indim taksiden. Evin onune gelip zile bastim annem acmadi. Heralde uyuyor deyip anahtarimla actim kapiyi iceri girdim. Anneme bakinmaya basladim ama annem yoktu evde. Telaslanmaya baslayip tum odalari gezdim. En son kendi odama gittim. Masanin uzerinde bi not gordum acip okumaya basladim..
@cennetcapar123456789 ve canim okuyucum bölüm sana..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bir defne masali
Chick-Lito gun hayatim kararmisti. hislerim hissettiklerim yok olmustu adeta. ben soyutlanmistm sanki. yasamdan varligimdan hayattan. cantami alip cikmistim okuldan. hava cok soguk ve yagmurluydu. usuyordm, ve ne kadarda olsa uzgundm. hatalarim tuzume carpil...