Yazardan:
Büyük Hayaller adlı kitabımı uzun süredir devam edemedim ve ilk kitabım olduğu için yazım hatalarım var ama şimdi daha dikkat edeceğim. Deniz karakterinin korkulu maceralarını okumanız dileğiyle...@Seymasl
Odadan sesler geliyordu. O adamı sesi,o kadının sesi ve bir tane de yabancı adamın sesi. Bilmiyorum o kim di yoksa beni evlendirecekleri adam mıydı? Odama ayak sesleri geliyordu. Yatakdaydım. Gözlerimi hemen kapattım. Kalbim korkudan titriyordu.
"Kalk kız. Uyuya uyuya kazık kadar oldun.Kalk!"
Güya noluyo gözlerle babama baktım. Beni kaldırdı yataktan. Ardından annem geldi.
"Bak kızım başkalarının gözüne girmek için güzel giyinmelisin. Zaten güzelsin. İki,üç boya sürdüğünde tamam fıstık gibi olursun"
"Bak anne ben evlenmek istemiyorum okumak istiyorum neden kendi kızınız olmadığım için beni evlendirmeye çalışıyorsun!"
"Okumayı falan unut. İki saat sonra seni alcaklar. Şu aldığım gelinliği giyiyorsun sonra şu boyaları yüzüne sür hee şu sahte altınları da takmaya da unutma" dedi ve içeri geçti.
Kaçmaya başlamıştım ki tıkırtılarım yüzünden beni yakaladılar ve tuvalete kilitlediler.
Gelinliği ve diğer malzemeleri de yanıma vermeyi unutmadılar. Tuvaletin havalandırmasından kaçmaya çalıştım. Allah kahretsin ki kilolu olmamdan dolayı havalandırmadan kaçamadım.Al buyur burdan yak dedim kendi kendime ne yapacağımı bilmeden...