Yan Komşunun Oğlu Bölüm 1 -Tanışma

339 2 0
                                    

Annem ve ben kalıyorduk.Babam 5 sene önce vefat etmiş.Neyse Geçmişe gidip içimizi karartmiyalım.Şuan saat sabah 10 yan komşu Fatma teyzenin küçük kızı gelmişti.Yaklaşık 8-9 yaşındaydı.Kapıyı ben açmıştım ve şöyle bir konuşma geçti aramızdan: "Ayşe'cim noldu tatlım?" dedim Ayşeye.Ayşe ise bana şöyle söyledi "Ece abla annem dediki Fatma teyzene söyle yarın saat 12'de gelsin biraz oturalım dedi" ."Tamam fıstık sen git ben söylerim" dedim ve kafasını sallayıp gitti.İçeri girdim anneme seslendim "Annnneğğğğ Fatma teyze yarın sabah 12'de seni çağırdı" dedim.Anneme "Anne yarın bende geliyimmi" diye bağırdım."Eksik olma gel" dedi."Tamam olmam" dedim gülerek.Annem iki ekmek al gel dedi.Pijamalarlaydım üstümü değiştirdim.Bakkala giderken birine çarptım.Bilin bakalım kim?.Üst komşumuzun sapık oğlu.Acayip yalaka.Neyse bakkala doğru gittim.Bakkala geldiğimde ekmekleri alıp parasını verdim.Eve doğru koştum.Yemeği yediğim gibi yattım sabahın nasıl olduğunu anlamadım bile.Saat 12'ye yarım saat filan vardı.Telefonda saate baktığım gibi dolaba koştum.Tatliş bir elbise giydim.Anneme baktığımda gitmişti.Telefona baktım annem mesaj attmıştı "Güzel kızım ben Fatma teyzenlerdeyim.Uyandıysan gel" diye.Küpelerimi takarken anneme zar zor mesaj atıyodum "Uyandım anne geliyorum." dedim ve hemen yana gittim.Kapıyı çaldım.Ve şoka girdim.Baka kaldım öyle.Çocuğun gömleyinin düğmeleri açık kaslar ortada."İçeri gircek misin dedi" ve kendimi topladım ve "Şey pardon" dedim ve içeri girdim .Fatma teyze "Hadi içeri girin Ece , Burakla oturursunuz." dedi ve ben "Tamam" dedim heycanlanarak.Odaya gittik."Yarın okula gelicek misin?" diye sordum."Evet" dedi."Hangi sınıftasın?" diye sordum ve "Lise son" dedi.Ay ne sevindim."Bendee bende lise son" dedim heycanlı heycanlı."Yarın parti var gelmek istersen" dedi."Olur kaçta" diye sordum ve "Saat 12'de" dedi ve içimden "Bi günlüğüne okula gitmesem sorun olmaz." diye düşündüm."Tamam nerde " diye sordum."Sen 12'de hazır ol ben seni alırım" dedi.Öyle böyle.Eve geldim.Uyumaya çalıştım.Uydum yemek yemeden uyudum.Sabah kaltım.Dolaba gidip kıyafetleri denedim.Ama bir dolu daha vardı.Saat tam 12'de bir elbise seçtim ve giydim.Anneme "Anne bugün okulda balo var gece geç gelirim" yalanını uydurdum.Aşağı indim bana "Çok güzel olmuşsun" dedi.Arabasına bindik.Yaklaşık yarım saate felan orda olduk.Gittiğimizde "Mustafa Ceceli-Sevgilim" şarkısı çalıyodu.Herkes dan ediyodu.Beni dansa kaldırdı.Gözlerimin içine baktı ve "SENİ SEVİYORUM" diye haykırdı.Şaşkınlık içindeydim.Ve "BENDE SENİ SEVİYORUM" diye haykırdım bende.Herkes biz bakıyodu.Yaklaşık saat 12 ye geliyodu karoke yapıyolardı."Bizde yapalım mı?" dedim."Tamam AŞKIM" dedi.Bana aşkım dedi.Sahneye çıktık ve "2" şarkı söyledik."Mustafa Ceceli-İllede Aşk ve İrem Derici Aşk Eşittirr Biz .Öyle böyle vekit geçti eve geldik.Saat 3'dü.Mesajlaşıyoduk.Aşkım naber,nasılsın bebeğim ...


Evet arkadaşlar kısa oldu ama elim koptu.



Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 28, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Yan Komşunun OğluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin