Sıradan gün

17 2 0
                                    

Sabah her zaman ki klasiklerle geçti. uyanma, kendine gelme ,  hazırlanma ve Rey den gelen mesajla yola çıkıp buluşup okula gitme falan filan.. Okula geldiğimizde direk okul pantolonunu çıkarıp yerine dar pantolonlarımızı giydik ve zilin çalmasıyla  sınıflarımıza dağıldık. Dersler o kadar çok sıkıcıydı ki derste  önümde oturan Berk in saçlarıyla oynayıp duruyordum. Zilin çalmasıyla yan sınıftaki Rey in yanına gidip dedikodu yapıyorduk.

Rey;

Aleyna bak Buse ve Soner uyuyorlar beraber kesin bunların arasında bir şey olucak Buse yle iyi arkadaşsınız gidip sorsana. 

Demesiyle odaklandığım yerden gözümü çekip gösterdiği yöne baktım. Buse benim 3 senelik çok yakın olduğum bir arkadaşımdı fakat sınıflarımız değişince yeni sınıfındaki okulda çok dedikodusu çıkan kızlarla arkadaşlık etmeye başladığından beri ona kırgındım çünkü beni unutmuştu. o yüzden Rey e '' yok ya zamanla görürüz'' dedim ve kendi sınıfıma geçtim. 3 blok ders sonrası okul bitmişti ve çıkışta okulun karşısındaki parka gidip bizimkilerle biraz oturmuştuk. Sigara içenlerin bitirmesini beklerken canım çok sıkılmıştı. Erkek arkadaşım için sigarayı bıraktığımdan dolayı canım çekmesin diye onların yanına gitmiyordum. Parkta turluyordum bende ve ciddi anlamada çok sıkılmıştım. Rey in yanına gidip hadi artık dediğimde ikiletmeden kabul etmesi beni sevindirmişti. Rey, burcu,deniz ve uzayla yakın yerlerde oturduğumuzdan hep beraber yürüyorduk her gün. Bu günde yine hep beraber yürüyüp dedikodu yaptık aynı zamanda. sınıfta olanları falan anlattık. Birde felsefeden çıktığımızdan dolayı ben Rey in beynini sulandırmaya çalışıyordum.''Rey ya sen sen değilsen, ya aslında biz yoksak ve sen aslında bizi hayal ediyorsan ya aslında ölü biriysek?'' dememle Rey biraz donup kaldı ve o da aynı şekilde bana '' peki ya senin aynadaki görüntü sana ait değilse ama sen kendini öyle görüyorsan'' demesiyle hep beraber kahkaha atıp felsefeciye birazcık beynimizi sulandırdığından sövdük. Yarım saatlik yolun sonunda birbirimizden ayrılıp dağıldık ve evi yoluna düştüm. Yine bir yarım saatlik yolun ardından sonunda eve varmıştım. Hemen üstümü değiştirip erkek arkadaşımın yani Onur un okulda olmasından faydalanıp uyudum....

Uyandığımda saat 9 falan olmuştu ve hemen kalkıp Onur a yazdım biraz konuştuktan sonra yemek yemeye gittim. yemek bitince hem Onur la konuşup hem de film izledim ve saat 3 e yaklaşınca tekrar uyuyup günü bir klasikle sonlandırdım.

HAYATIMDAKİ YABANCIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin