ben:oww pardon bi saniye sen benimi takip ediyosun
batu:yok hayir ben aksamki kutlama icin kiyafet aliyodum dinlenmek icin gelmistim seni gordum bende merhaba demek istedim
ben:ozur dilerim
kafasini salladi ne kutlamasiydi bu icimicimi yiyiyordu.daha fazla gec kalmadan gitmeliydim.
ben:seni gordugume sevindim gorusmek uzere
dedim ve oradan uzaklasarak arabama bindim 20dk sonra evdeydim.bereni kolundan tutup odama surukledim
beren:abla dusucem noluyo
ben:aksam tebrik kutlamasi var ve ben sacti makyajdi yapamiyorum yani abartili yapamiyorum bana yardim ediceksin
beren:he o is kolay canim
saat 8de dusa girdim.dusum bitmisti beyaz BK yazili bornozumu giydim.beren ellerime french yapti.oje bitmisti.sacimafon cekti sonra uclarina kucuk kucuk dalgalar yapti ojelerim kurumustu kiyafetlerimi giydim ve makyaja basladik.tenim cok beyazdi bunun icin bronz pudra surdu.gozlerimi on plana cikarmak icin gozlerimi buyuttu siyah far,siyah giz kalemi ve siyah rimel surdu.son olarakta pudrayla seftali rengi karisimi rujumu surdu.berenin hediye olan sansli kolyemi taktim.bu kolyeyi seviyrdum cokzarifti nazik kucuk bir zumrut tasiydi ve rengide zumruttu.son olarakta bilegime kelebekli ince zincirli bir altin kolye taktim.
beren:abla cok sik ve cok asaletli oldun
ben:tesekkur ederim bitanem.hadi sende hazirlan
beren:tamam ben hemen giyinirim
asagi indim annem yine cok zarif bi o kadarda ve telasliydi, yine mavi tonlarinda bir giyim tarzi secmisti.babam ise anneme eslik etmisti.
ben:annecim ve babacim cok sıksınız
annem ve babam:sende oyle canim
berende asagiya inmisti oda ayni sekilde cok guzel olmustu.ben bunlari dunurken kapi caldi.emine abla bakmaya giderken elimi kaldirdim.kapiyi acmak icin hizli adimlar attim.ve kapiyi acmamla gozlerimin buyumesi bir oldu.cunku karsimda batuhan ve seray teyze vardi.ne yani seray teyzenin oglu batuhan miydi.
ben:ho-hos geldiniz
seray teyze:ahh kiziim cok sevindim hukuk fakultesine girmissin.
tam agzimi actim konusucakken annem lafa girdi
annem:evet beste de bolumunden cok memnun seraycim.
sahte bir gulmsemeyle kafami salladim.saat 1di herkez burdaydi magazinciler en az 8000 fotoraf cekmislerdi her yerde fas vardi.icki almaya gittim.20dk sonra;cok ictim yaaa sanirim sarhosum.havuzun kenarindan yuruyerek masaya dogru gidiyorum.basim dondu ve ayakkabimin tapugu kirildi.bilegim burkuldu.ve havuza dustum.ahhh kahretsin ayagim yuzemiyorum.
ben:imm..imdaat
daha fazla dayanamiyorum cok yoruldum kendimi biraktim...
batunun agzindan
hemen havuza atladim.herkez ciglik atiyodu.besteyi aldim ve cikardim.nefes aliyodu ama cok su yutmustu.suni tenefuz yaptim.ilk kez dudaklarim besteyle bulusmustu.hafif hafif gozlerini actiben:iyimisim
beste:evet.beni odama cikart
ben:tamam cikarticam