"sende iyi alistin hee"

56 4 0
                                    

hala batuhana inanamiyorum niye boyle bisey yapti.odama ciktim.ustumu degistirip yatagima uzandim.dergiye goz attim.telefonum caldi.

ben:efendim

basın:merhabalar beste kayalarmi star life'dan ariyoruz

ben:buyrun

basın:batuhan bulut ve sizinle röportaj hazirlamak istiyoruz

ben:peki.fakat batuhanida arayin.iyi gunler.

dergiye bakmaya devam ettim.cok gecmeden telefonum caldi.batuhandi

ben:efendim

batuhan:saat 9:00'da hazir ol seni almaya gelicem SEVGILIM.

dedi ve bisey dememi beklemeden kapadi.dahada kotusu bana sevgilim dedi.aslina iyi bisey.kosarak giyinme odasina kostum.gece mavisi sirti acik ve göğüs dekolteli uzun bir elbise aldim.siyah apartman topuk ve siyah tasli bir kucuk canta aldim.saclarima masa yaparak belime kadar uzanan kizil saclarimi yana attim ve asagi indim.annem,babam ve beren hatta hizmetciler agzi acik bana baktilar.

annem:beste nereye

ben:tolgahanla basın aciklamasi yapicaz

beren:abla hangi kanal

ben:star bebegim

babam goz kirpti.korna sesi geldi ve kapiyi actim.batuhanin gozleri buyumustu.bana dogru geldi ve belimden tuttu

ben:napiyosun se-.cumlemi tamamlamadan dudaklarima yapisti.beline kollarini tekrar sardi ve arabaya bindirdi.

ben:naptigini saniyosun sen!!!!!

batuhan:inandirici olsun diye yaptim.

yol boyunca konusmadik.ve gelmistik bile.batuhan kapimi acti ve belimden tutarak kirmizi halida ilerledik.tum unluler burdaydi.ickiler gelmisti.1.kadehi bitirmisti.batuhan kolumdan tutarak beni piste goturdu.dans etmeye basladik.yaklasik 15dk.lik dans ettik.ellerini belime dolayarak beni kollarina yatirdi.saclarim yerleri supuruyodu.bana dogru yaklasti ve dudagimdan optu.kerkez alkisladi.kulagina fısıldayarak"sende iyi alistin hee"

benim uzak yildizimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin