bosanma karari...

39 4 0
                                    

sabah kalktigimda yanimda tolgahan yoktu.pijamalarinida hic giymemis.anlasilan eve gelmemisti.sabahligimi giyip belisin odasina girdim.kucuk bi opucuk verip ustunu orttum.asagiya inip kavhe yaptim.kahvemi yufumlarken kapi caldi.bakmaya hic halim yoktu "semaaa kapii"

belis:dunaydin

ben:gunaydin prensesim.

belis:adiktim.sema ablan kahvaltini hazirlamis kos ye.

sema:beste hanim size bi kargo gelmis.

ben:aa bakiyim

icinde fotoraf vardi.gozlerim doldu.tolga ve bi kadinin yatakta fotoraflari.karti elime aldim.kocan sevgilisinin ve yeni dogan bebeginin yaninda.kendimi tutamadim ve yere cokup agladim.

belis:ayye noydu

ben:sema belisi odasina cikart ve ne olursa olsun evden cikmayin.kapiyi kimseye acmayin.tolgahan gelmis olsa bile.arkamdan kapiyi kitleyin ve anahtari ustunde birakin.

arabanin anahtarini aldim.kartin arkasinda yazan hastaneye gittim.hastaneye gelmistim.tolga ve o kadin gulerek ortalarindada bebekle hastaneden cikmislardi.eve geri dondum.

sema:belisin bavulunu hazirla.oyuncaklarinida koy.

yukari cikip giyindim ve kiyafetlerimi bavula koydum.evden cikacakken tolgahan geldi

tg:askim nereye tatilemi cikiyoruz

ben:sen bana hala nasil askim diyosun.sen bizi haketmiyosun.sen yeni dogan bebegini ve o orospuyu hak ediyosun.sen bana nasil boyle bisey yaparsin? hadi kendimi gectim belis var belis ortada kalan bi cocuk var.hicmi onu dusunmedin.

beren:noluyo ya sesinjz taaa sokaktan geliyo

belis:uuuuuhuhuhu uhuhuhuhu ayyemye babam davda ediyoyay

ben:beren belisi ve belisin bavulunu alip anneme giddin.

tg:ben ona bebegi aldirmasini soyledim.aldirdim dedi.sonra karsima cikti.benden para ostedi bende vermeyince sana zarf gondermis

ben:dislerimi sikarak."senden nefret ediyorum.yarina kadar bosanma davasi eline gecer.belis benimle kalicak

bavulumu alip evden ciktim.elim ayagim titriyodu.

annem:kizim iyimisin neler oluyo

ben:beni aldatiyomus.ustelik bi bebegi var.

annem:bu ne curret.hadi sen git dus al.biz berenle belisi alir moralini duzeltiriz.

ben:hayir anne.burda kalmicaz

annem:ne demek burda kalmicaz.nerede kalicaksiniz

ben:new york taki evimizde kalicaz boylesi daha iyi

annem:hayir kabul etmiyorum.

ben:offf anne off tamam

benim uzak yildizimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin