Ben ne diyeceğimi bilemiyorum.

68 6 0
                                    

Mediada:Melis Alina Aras

Rüzgarın Anlatımından

O kız , hala adını bilmiyordum tatlı ama sert fazla aramasada bulmuştu bedenini sanki. Yemeğin hazır olmasını beklerken ben bunları su yatağında düşünüyordum ama yanamdaki ıslaklıla kesilmişti düşüncelerim Kral yemeğin hazır olduğunu haber veriyordu. Canım köpeyim. Bi de kardeşim yani ikizim Poyraz'ın köpeyim Dost vardı ikimizin ki de goldendi. Poyrazla ben ayrı yumurta ikiziydik.

Neyse. Yemeye indiğimde babam yemekte burada bir sürü zeki ve de çalışkan öğrenciler. Olabileceğini söğledi haklıydıda ve bu öğrencileri benimle aynı koleje kaydedecekti. Ne yanı bu sefiller benimle aynı okuldamı okuyacaklar!!! Aklıma o kız geldi ve babama söğledim o da kabul etti. Bu haberi ona söğlemek için can atıyordum.Akşam yemeğinden sonra odam da ki aynanın başına geçip nasıl söğleyeceyimi planlayıp yatama zıpladım patlıcan diye de korkmuyo değilim hani. Bu benim 2 saatimi aldı ama olsun.

............Akşam........
Sabah uyanırken;

Bi yanımda Dost öbür yanında Kral beni yalıyıp uyandırdıkları kahvaltımı yapıp dışarı çıkmak için hazırlandım o , işte o banktaydı yanına gittim ve onun yanında olduğum tarafı değil diğer tarafına dokundum o da benim dokunuşumla o tarafa döndü ve ben bunu fırsat bilip yanına oturdum.

-Ne işin var senin burada ve beni nerden buldun?

Sinirlenince çok güzel olduğunu söğlemiş miydim? Biliyorum yaşım küçük bu yüzden o benim mahalle aşkın yanı çocukluk aşkı oldu ve öyle kalacaktı biliyorum en sonunda ayrılacaktık ama bi yerde de buluşacaktık eminim.

- Bi teklifim var.

-Neymiş o?

- Babam buradaki bazı çocuklara bedavadan şartsız burs verecek ve sende onlardan birisin bücür.

-Niye ben??

-Neden senin gibi tatlı , inek ve bücür göremediğimizden öyle istedikte ondan. Başka sorun yoksa cevabı alıyım bücür.

-Ben ne diyeceğimi bilmiyorum.Biraz düşünsem sırık.


Mahalle AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin