Eve geldim. Nihayet.... Babam evdeydi. İşte olası getekiyodu.
Öğle yemeği yerken babam yerinde duramıyordu. Ve birde bağırarak;-ZENGİN OLDUK ama Yusuf Aras öldü.
Herkes babama bakarken babam;
-Şirketin sahibi Yusuf Bey öldü. Ölmeden önce hiç çocuğu olmadığı için şirketi bana bırakan bir mektup yazmış. Anlaşılarak zengin OLDUK!!! Artık yeni bi ev almalıyız araba okullar oğluşumuda kreşe gönderen yeni kıyafetler yeni ev yeni tek kişilik odalar yeni okul sizin için yeni arkadaşlarınız olacak bu sefil hayatımızdan kurtulduk. Artık o adamsın bursunada ihtiyacın yok kızım.
Hepimiz heycanlıydık eşyalarımızı toparlamaya giderken babam arkamızdan ;
-Sadece değerli eşyalarınızı alın oraya taşınırken her şeyi yeni almak istiyorum.
Mahalleden , mahallemden taşınıyodum özliycektim ama alışacaktım.
.............3 saat sonra...........
Aşşağı indim Rüzgarla Poyraz kavga ediyordu. Kulağını onlara verdiğimde;
- Onu ilk ben gördüm o benim!
-Avcunu yalarsın Rüzgar. O benim ilk Aşk'ım Rüzgar. O benim, Melis benim Rüzgar!!!!
-Niye anlamıyorsun o, o benim Şirin' im!
- Rüzgar,Rüzgar,Rüzgar . Sen listesinde isteme sen de Melis benim!!!
Aralarına geçip ayıracaktım ki babam seslendi;
-Melis Alina hadi kızım taksi seni bekliyor!!
Rüzgarla Poyraz hızla gelirken ben taksiye koştum ve bana yetişemediler ne olduğunu anlamadılar babam öğretmenimi arayıp olanları anlattı ve bi süre burda değil İstanbul da olacağımızı anlattı İstanbul Kolejine yazıldım ama önceki kolejle arasındaki tek fark Bahçeşehir Koleji yazan yerde İstanbul Koleji yazıyordu.
Her şeyi yenilemiştik ev odam her şey yeniydi. Aklımdan İzmirdeydi onlar benim için kavga ettiler onlar kardeşiyle ve yaşları küçüktük.
...............................4-5 sene sonra..............................
Babam İzmir'e yeni şirket açmıştı. Altımızda babamın phorshesi ben iPhone 6yla foto çekilip instagrama attıyordum. Sevinçliydim İzmir'e gidip mahallemi ziyaret edecektim. Onlar orda mıydı? Nasıldılar bilmiyordum oradaysalar görecektim. İçimde hem korku hem de neşe vardı. Zordu ama olsun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mahalle Aşkı
ChickLitKüçüklük...Hayran olduğun bir erkeğe aşık olduğunu düşünmek.. O duyguyu başka nasıl hissedersiniz bunu asla bilemssin. Çünkü elinde sonunda ordan bi şekilde ayrılırsın.. Onu göremiyceğini sandığın an birden karşına çıkar ve mahvolursun....