Ziua 1

463 16 4
                                    

Pers. Diana

Doamne ce bine dorm! Nu ma mai trezesc niciodata! * suna ceasul* ugr sonerie tampita! Ma ridic alene din patul pufos si calduros, deja imi este dor de el! Merg taraindumi picioarele de podea, fiind adormita, pana la birou pentru a amana alarma.

- Te urasc din toata inima ceas desteptator! ar trebui sa fi inchis prin lege! ma tarasc inapoi spre pat, aruncandu-ma pe el. deodata imi aud telefonul primind un mesaj.

-urghhhhhh!!! iar ma misc in ritmul meu normal pana la telefon care e tot pe birou. Il iau si ma asez pe pat. il deschid si observ ca am primit un mesaj.

- ce pisici, nimeni din prieteni mei nu e treaz la ora asta, chear daca e 7:15. Hm, numar privat da? copii prosti care se tin de glume proaste...

„ce faci pisica? te-ai trezit? hai, pregatestete pentru liceu. nu uita azi dai test la sport."

Ce face cum? nici mama nu vorbeste asa cu mine!

- cine esti si ce vrei de la mine?

- ooo ai prins curaj si ai raspuns la mesaj ?

- nu mai fi badaran !

- de ce? te superi?

- nu, sun la POLITIE!

- ho ho ho!

- ce a venit mosul?

nu mai raspunde. mai bine, macar mai pot dormi si eu un sfert de ora pana la si jumatate..si uite ca e si jumatate! Anonimul asta mi-a furat acele 15 min de somn! Incep sa ma pregatesc pentru liceu, clasa a 10-a...bleah! Marog, imi iau hainele si ma duc sa fac un dus de 5 minute. dupa ce ies de la dus, vad ca am mai primit doua mesaje, si ghici de la cine: Anonimul.

- mai pisic , de ce esti asa rea? te poti schimba si in camera... aveam o priveliste destul de frumoasa cu tine in lenjeria cu aripioare de dantela ros si cu fundita.

ce?! ce?! CE?! asta de unde pisici lui batman stie asta ce lenjerie am?! stai ca poate n-o port!* ma uit in pantaloni* o doamne o am!de unde stie ce lenjerie am?! o fi avand camere prin baie?

eu evident ca ziceam asta cu voce tare. deodata primesc un mesaj:

-nu, nu sunt camere de supraveghere la tine in baie...inca...

- lasa-ma naibi in pace aurolac drogat!

-mai ranit la inimioara..

- si ma doare undeva!

Apoi inchid telefonul nervoasa. Nu are voie sa ma supravegheze! Ma grabesc sa ma machiez putin , imi iau bani, rucsacul si am iesit pe usa, nu inainte sa anunt si morti ca plec:

-AM PLECAAAT!!!!!!

- nu mai tipa ca deschreerata!! si unde te grabesti asa de graba?

- unde te drabesti asa de graba? cu cine ai facut romana, cu doamna de serviciu?

- sa sti ca Margaret e foarte de treaba!

atunci ma pufneste rasul de cad pe jos si incep sa rad ca pshiopata, in usa, cu toti ochii atintiti pe mine.

-sun pshiologul?

atunci incep sa rad si mai tare, tavalindu-ma( ce pervers suna) afara din casa , inca razand ca proasta.

-sti eu ma duc sa ma pregatesc pentru liceu, tu asteapta-ma afara.

incep sa rad si mai isteric! mereu Tom( my frate) a avut acea doza de haz. adica numai daca te uiti la el te pufneste rasul si nu pentu ca e urat de rupe, el chear e chipes! ma mir... dar expresia lui te face sa intri in coma de ras!

- Dia, hai...intri in coma de ras..

si la aceste cuvinte rad ca isterica pe stada , toti uitanduse si ei razand de rasul meu. abea cand ma mai linstesc , Tom se uita la mine si iar rad. deodata ceva ma opreste sa mai rad. un mesaj. si de la cine? Anonimul...

Nata lume, uite ca am mai venit cu o carte! am inceput in forta! marog , din nou ii multumesc luiSweetBlackFire pentru incurajari si va rog treceti si pe la cartile ei. va astept parerile

#botic

Chat cu un anonimUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum