10. a.m. ( apropo, de acum o sa scriu cine spune ce)
alex: diana, te rog, iarta-ma! am fost un prost!
11 a.m
alex: te rog, raspunde! macar arata ca ai citit mesajul! te rog!
12 a.m
alex: pisic daca nu raspunzi o sa iti para rau! vorbesc foarte serios!
13 p.m
alex: bine, tu ai vrut-o!
pers. diana
doamne asta nu are ce face acasa? de cateva ore telefonul meu tot bibaie. l-am dat si pe silentios, dar defiecare data se deschide si atrage atentia! ma enerveaza! am incheiat-o cu el , dar el nu a inteles asta. dupa ce ca m-a facut, cum m-a facut. vreau sa vad ce voi pati! nu ma poate rani! chiar o sa ma duc la o plimbare in parc si nu o sa patesc nimic!
ma indrept spre dulap si imi aleg (poza de la media),ma fardez putin ( tot media) si ies pe usa, nu inainte de a anunta.
diana: paaaa
tom: stai unde te duci? cu cine? cat stai?
diana: frate parca ma duc la gilotina!
tom: mai sti...
ies lasandu-l pe tom in fata usi. de ce se poarta asa ciudat? infine, imi continui linistita drum.
...
ajunsa in parc, ma asez pe o banca.totul e asa frumos! afara era destul de frig, dar puteai sta. imi simnt telefonul, vibrand, semn ca am primit un mesaj. wow, de la anonim. da ii zic asa pentru ca nu sunt sigura ca il cheama alex. cate mesaje mi-o lasat! hai sa le citesc, oricum nu am ceva mai bun de facut.
" oh haide raspunde!"
"sunt un prost stiu, dar te rog, macar arata ca ai citit mesajul!"
" diana, te rog!"
ma simnt putin prost.. eh imi trece. ia sa ma uit si la ultimul.
" eu te-am averizat. daca asa vrei sa fie asa sa fie. daca nu poti fi a mea, nu vei fi a nimanui!"
wow..ma cam speriat... am mai primit un mesaj:
"te-am speriat?"
-lasa-ma naibi in pace psihopatule!
-eu nu as zice asta cand esti afara...seara..in parc!
- ma lasi?
- eu te-am avertizat!
- nu-mi poti face rau.chiar tu ai zis-o.
-o scumpo..oameni mai si gresesc!
cu ultimul mesaj chia ma speriat. simnt o mana pe umarul meu care ma face sa ma speri. cand vad cine e ma ma linistesc. era....
na si putin suspans! scuze ca nu am mai postat de mult dar am fost foarte ocupata. v-as ruga sa treceti si pe la celalalte carti, in special la "Natalia". acolo postez cat de des pot. maine o sa pun un capitol special pentru ziua Romaniei!
CITEȘTI
Chat cu un anonim
Humor"cine o fi....vorbim de atat timp si tot nu-mi spune...nu! azi o sa aflu cine-i ANONIMUL!"