The fuck...?

30 4 1
                                    

Ma indrept spre sufragerie insa privirea imi ramane fixata pe masuta de cafea din mijlocul camerei. Ma apropii usor, luand scrisoarea asezata pe ea. E pentru...mine?!
-Tom!!!
-Ce vrei? Smr, mai plictisit de atat nu l-am vazt niciodata.
-Ce e asta?
-O scrisoare. E ceva care are ceva scris pe ea si...
-Stiu si eu ce e o scrisoare!
-Atunci de ce mai intrebi?

Siiii...pleaca. Argh!! Ma uit urat la el si deschid scrisoarea.

"Daca la mesaje nu raspunzi si nu le vezi...pe asta trebuie sa o vezi"

Si ghici de cine e semnata: "Anonimul tau"
In momentul ala am fugit la mine in camera cu tot cu scrisoare si l-am sunat! Nu stiu ce m-a apucat. Eram asa nervoasa ca nu mi-a mai pasat ce fac. Am tot insistat pana cand a raspuns:
-Tu chiar nu ai ce face?! Am tipat eu la telefon
- Ai vocea asa de frumoasa...!
In momentul ala am inlemnit instant. Puteam sa bag mana in foc ca staim vocea asta. O staim asa bine dar nu stiam a cui este! Si asta ma enerva la culme!
   Am inchis imediat, lasandu-ma pe pat. Mintea mea este acum plina de nume si voci dar niciuna nu se potriveste. Uneori am senzatia ca sunt un robot la cat de bine pot analiza unele lucruri.
   Ma ridic brusc si cobor la parter. Imi iau jacheta si tenesi dar Tom ma opreste.

-Incotro?
-Ies
- Si pizza?
-Ai maini, ai picioare

Si inchid usa lasandu-l cu gura cascata. Dar cum nu se putea sa am o plimbare linista,primesc un mesaj...iar!

Unde te duci?

Am inlemnit..iar. Ma uit speriata injur insa cand ma uit in dreapta mea era...

Hei dragilor! Ma bucur ca am revenit si sper sincer sa va placa! Nu credeam ca o sa ajung aici dar se pare ca m-am inselat :).
La fiecare capitol v-as ruga sa-mi raspundeti la fiecare intrebare:

- Cine credeti ca era in dreapta ?
* la 3 comm si 3 voturi postez*

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jan 29, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Chat cu un anonimUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum