Bu benim kaderim mi yani geç kalmak. Bugün geçen hafta kısalttığım bordo dar etek üstüne beyaz gömlek giydim şimdi diceksiniz ki niye hep beyaz gömlek giyiyosun. Okul forması giymiyosam beyaz gömlek giymek zorundayım. Her neyse bugün minübise bincem çünkü babam arabasıyla gitmiş.
5 dakikalık yürüyüşün ardından durağa geldim. Şansıma bir bok gelmedi. Bende taksi beklemeye başladım tam bir taksiye binicektim ki. O ne lan o piç kurusu.
-Park yeri bitti şimdi taksimi
-Evet benim işimde bu napcan
-Biliyomusun sen sadece ukala değil aynı zamanda bir piçsin (lan ben ne dedim bu piç şimdi beni disipline verir. )Bende hızlı hızlı yürüdüm. Başka ne yapabilirdim ki. Daha bir kaç adım atmadan. Savaş denen o piç yani takıntılı aşığım saçma sapan bi şeyler söyledi. Tam o sırada Güney hoca arkamdan gelip. Savaşa kafa attı savaş korkağıda hemen kaçtı tabi.
-Ya sen niye bişe yapmıyon bağır kaç filan.
-Sanane
-Kıskandım seni
-Demek kıskandın sen benim neyimsin
-Şeyyyyy ben
-bişey diyemezsin tabiki. Dedikten sonra hızlıca ordan uzaklaştım.
Neden kıskandım dediki. Yoksa Busenin o akşamki söylediği doğrumuydu ya benden hoşlanmış olabilirmiydi. Ama o bana aşık olamaz ben katilim. Ben kendi annemi kendi ellerimle öldürdüm. Onu kendimdem soğutmalıyım.
Bugün okula gitmedim. Gizli yerimizde büyün gün sigara içip dertleştik. Benim en yakın arkadaşım aslında tek arkadaşımla.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA ÖĞRETMENİM
Novela JuvenilBir çok yağmura tutulabilirsin. Ama önemli olan hangisinde sırılsıklam olduğundur.Ben sende "sırılsıklam"oldum