Nasıl başlasak nasıl sürdürsek...Zor olmuyor mu?Aslında öyle,çok zor oluyor.Gör,aklında kur,hoşlan,aşık ol ve sev.Seversin,kim karışır ki sana,kim çıkar karşına sevme lan derki?Kimse.Evet nasıl olur ki nasıl?Aslında basit,sen seversin ama sevilmezsin.Eğer gerçekten seviyorsan üzülürsün,içine dönersin,belki ağlar gidersin.Sevmişsindir ya hani deli gibi,onun haberi bile yoktur oysaki...Olsa bile ne olacak ki?Doğru,ne olacak.Yine yalnızlık,birkaç paket sigara ve uzun geceler.Hep aynı senaryo.Her gece dua edersin.Ama belki de bu bir imtihandır bilemezsin.Ama umarsın,dilersin,seversin be.Çok seversin.Bazen görürsün ve çekilir bir köşeye yine uzaklara gidersin.Bazen özlersin,aslında hep,iyi olduğunu bileyim dersin.İyidir o merak etme.Sensiz iyidir.Sen yakarsın sigaranı;her nefeste biraz daha seversin,her nefeste...Yazmak istemezsin ama geceler geçmek bilmez ve deli gibi yazarsın.Onu yazarsın,her harfte biraz daha seversin.Her gece onsuz ölür,her sabah onsuz doğarsın.Böyle devam eder.Gerçekten seviyorsan o sensiz mutluysa bile yüzün güler,bir tebessüm belki.Sonra bir sigara daha yakarsın,her nefeste biraz daha özlersin,her nefeste...Bir şarkının ezgisi gibi olursun.Yavaş yavaş başlarsın yükselirsin ve yavaş yavaş düşersin ve sonunda biter,yok olursun.Sonra şarkılara sığınırsın.Seni onlar anlar birtek.Her şarkı onun için gibi gelmeye başlar.Öyle olmaz mı hep?Sonra her şarkıda bir sigara daha yakarsın,her nefeste biraz daha koparsın hayattan,her nefeste...Aşk insanı bitirmez mi?Hele sevilmemek...Yorar insanı çok üzer yavaş yavaş öldürür.Okulda görürsün belki kampüste oturur çimlere arkadaşlarıyla sohbet eder.Uzun saçları arkasından dökülür yere,hele bir gülüşü vardır sanki senin olmuştur.Öyle bir sevinç verir sana,herşey o an güzeldir senin için.Sonra otobüs beklerken çıkıverir karşına,sonra markette daha sonra...heryerde.Heryerde o vardır.Dünya oyun oynar sana hep çıkar karşına.Artık kaldıramazsın belki,belki o kadar aşıksındır ki onsuz hayar çekilmez gelir.Kemanın sesi gibi huzurlu gelmez artık dünta sana.Çekilmez olur.Geceler hiç bitmez,içinin karanlığı yayılır.Yalnızsındır çünkü dahası var mı?Pişman olursun sonra belki."Niye konuşmadım" diye.Ama sen seçmedin mi böyle yaşamayı?Daha sonra en sevdiğin şarkıyı açar bir sigara daha yakarsın,her nefeste ölürsün,her nefeste...Ve biter.Unutulmaması gerekn şeyler yitip gider.İşte yine yalnızsın.
Son sigaraları en sevdiğimiz şarkı bitmeden içelim hep birlikte.