Farkindalik onemlidir insan hayatinda bence.Birseylerin farkinda olmaya basladiginiz anda sorgulamaya sormaya ve irdelemeye baslarsiniz.Kimi zaman farkina varirsiniz kimi zaman baskalari tarafindan farkina vardirilirsiniz.Aslinda var olan ve bunu farkinda olmami saglayan ve bence bu satirlarin asil sahibesine ithafen ve tesekkurlerimle...
Basliktan anlasilacagi gibi ucurumdur aslinda hayat, zitliklarla da varolmustur belki de kavramlar.Uzakliklar olmasa evimizin kiymetini anlayamayabiliriz belki de ya da elektrikler kesildiginde "-medeniyetin gozunu seveyim" dememizin sebebi belki bu ucurumlar bu zitliklardir...
Acaba bu zitliklar sadece disaridan mi gelir?Yani insan kendi ic dunyasinda zitliklarla yasamiyor mudur?Hani geceleri atesiniz cikar öksurursunuz ama gunduzleri sapasaglamsinizdir ya acaba bunun sebebi vucudumuzun karakterimizden ya da psikolojimizden aldigi bir intikammidir???
Taptaze bir lise beyniyle piril piril gencecik bir dost sunu dedi bana ve bu yazinin cikis kaynagi oldu.Haydi beraber dusunelim insanlar gunduzleri neden mutludur da gece oldumu huzunlenir? Benimle beraber bir sorarmisiniz kendinize bunu...
Kendine kalmak midir??? Belki de gece karanligi topragi dunyayi orterken sizi kalbinizi cirilciplak soyar.Kendinizi dis etkilerden korudugunuz kalkan olarak kullandiginiz karakteriniz ciplak kalir cunku.Çunku gunduz kalabalik insanlarin icindesinizdir ya da is güç hengame oteler beyin biseyleri ancak gece vakti kahvenizi alip ahhh ulan ahh dediginizde iste baslamistir duygu saldirilari ve sanirim vucuda yerlesen bakteri misali beyne en zayif oldugu zaman girer bu dusunceler,ama neden en zayif olunan zaman gecedir???
Gece lal dir ancak fisildar gece naiftir gece aslinda harika bir dosttur bence cunku sana ic sesini verir.Hani egolarinin yuzunden goremedigin ic sesi.Bak arkadasim bugun ona yaptigin hataydi dedirtir gece Bazen kisik slov bir muzikle yapar bunu bazen bir kadeh sarapla...Siz hic gunduz vakti icip icip eski sevgililerini arayip aglayan bir insan gormediyseniz iste bunun sebebi gece ile gunduz arasindaki ucurumdur iste...
Buyuzden diyebilecegim sey sudur kalbimiz gunduz kadar berrak ama gece kadar merhametli olsun.Hatalarimiz gunduz yapilsin ama ozurlerimiz gece dilensin bunu mutlaka yapalim cunku Rabbimiz muhtemelen geceleri kaba etimizi vurup uyumamiz icin yaratmadi sadece bu geceleri.Yine soyluyorum sol gogsumuzun altinda bir organ var gunduz yapamiyorsak bari geceleri onu kullanalim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çikolata tadinda denemeler
Romanceİnsanız hepimiz duygularimiz var hemde koskoca dunyayi bu kadar karmasik haline getiren duygularimiz.Kimi gozumuzden yas olup akar,kimi kahkalarimizi gokkusagina boyar.Bu duygularin dusuncelerin gozbebegidir yazmak.Ne hissediyosan ya da hissedemedig...