"Güneş kalksana kızım!"
"Hadi ama okula geç kalacaksın."
"Güneş delirtme beni çabuk kalk!"
"Güneş! Abini yollarım çabuk kalk."
Güne Annemin bana deli gibi bağırmasıyla uyandım. Kalkıp elimi yüzümü yıkadım, üstümü giyip aşagıya indim.
" Oh! Valide Sultan yine döktürmüş."
"Çok konuşma, hadi yemeğini ye okula geç kalacaksın."
Hunharca kahvaltımı yapip, yukariya çıktım. Spor ayakkabilarimi giyip çantamı aldım. Annemi öpüp salak abimin odasına girdim. Allah kahretsin bu koku ne lan, yüzümü buruşturup arabanin anahtarını aramaya başladım. Evet buldum seni hayriye. Abimi öpüp odadan çıktım, bekle beni bebeğim geliyorum.
CLIO'ma atlayıp sürmeye başladim. Lan ehliyette yok yakalanirsak abim ebemi elleyebilir. Size kendimi tanıtmadım degilmi? Adım Güneş AKSOY. 17 yaşındayım. Bir abim var adı Buğra AKSOY. Herkesin ilk aşkı babalarıdır ama benim ilk aşkım abim. Maddi durumumuz iyi Annem AKSOY Şirketini, Babam AKSOY Holdingini yönetiyor.
-----------
Okula gelmiştim lanet olsun kim buldu bu okulu demek istemiyorum çünkü lanet okumaktan bıktım. Bizimkileri ararken Geceyi görmemle yüzümde gülümseme belirdi ve Gecenin olduğu tarafa gittim. Gece Berk'in kardeşi bizden 1 yaş küçük sadece. Berkin kardeşi felan ama çok güzel kızdır kendisi.
"Ooo Güneşim günaydın."
"Günaydın Gece Gündüz." Gece Gündüz dememe sinir oluyordu yaşasın kötülük. Bana gözlerini kısıp bakarken ağızından o hiç söylenmeyecek sözleri söyledi;
"Ya Güneş ya ben sana Güneş Ay diyormuyum?"
Biz böyle küçük çaplı tartışırken, Berk yanımıza gelip oturmuş ve çekirdek almış evet sabah sabah çekirdek ne mükemmel ama.
"Ya Güneşim Gecem neden bana orangutan yemiş böcek gibi bakıyorsunuz?"
Berkin bu benzetmesine kahkaha atarken Gece;
"Sanada Günaydın Abicim, ben sınıfa çıkıyorum."
"Bay bay yavrum asılan olursa söyle."
Gece abisinin bu dediğine sadece göz devirmekle yetindi.O sırada bize hayvan gibi bağıran Korayı görmemezlikten gelemezdik.
"Günaydın pezevengler, lan orosbu Berk hani bekleyecektin beni."
Yine sabah Korayı sadece Tuna eksik.
"Sanada günaydın Koraycığım, haydi sınıfa gidelim götüm dondu lan."
Berk Korayı siklemeyerek;
"Benimde pantalondu." dedi ıyy espiri yaptığını falan mı sanıyor bu çocuk.
"Berk yorma beni git kendini becer şurada." Berk bana yüzünü buruşturup dil çıkardı.
"Berko kanka espirinin içine Aylini atıp sikeyim."
"Hani şu sana vermeyen Aylin mi?"
"Aynen kanka ya kız tutturdu vermeyeceğim de vermeyeceğim."
Onlar konuşurken baktım konuşma uzayacak yavaş yavaş yürürken ensemde hissetiğim acıyla olduğum yerde kalakaldım.
"Hangi orosbunun çıkardığı yaptı lan! kim vurdu enseme!" Herkes dönüp bize bakmaya başladı.
"Noluyo lan kim yaptı?"
"Ya Berk bilmiyorum ki!"
Koray ağaçların olduğu tarafa yürümeye başladı, elini ağacın arkasına attı ve kapşonundan Tuna'yı çekti şimdi siktim ebeni Tuna.