Lost in Time

7 0 0
                                    

  Iᴛ ᴡᴀs ᴀʙᴏᴜᴛ ᴛɪᴍᴇ ᴛʜᴀᴛ ɪ'ᴅ ʜᴀᴠᴇ ɢʀᴏᴡɴ ᴜᴘ ᴀɴᴅ ᴏᴜᴛ ᴏғ ᴍʏ sɪʟʟɪɴᴇss,ᴍʏ ᴇᴀɢᴇʀɴᴇss ᴀɴᴅ ᴜᴛᴛᴇʀ ᴀʀʀᴏɢᴀɴᴄᴇ.

As ᴛʜᴇ sɴᴏᴡ ᴡᴀs ɢᴇɴᴛʟʏ ғᴀʟʟɪɴɢ ᴏɴ ᴛʜᴇ ɢʀᴏᴜɴᴅ , sᴜʀʀᴏᴜɴᴅɪɴɢ ᴍᴇ ɪɴ ᴀ ᴡʜɪᴛᴇ ʜᴀᴠᴇɴ. I ʟᴏᴏᴋ ᴜᴘ ᴀɴᴅ ɪɴᴛᴏ ᴛʜᴇ sᴋʏ ᴛᴏ sᴇᴇ ᴀ ʙʟᴀɴᴋ ɪᴄʏ ʙʟᴜᴇ sᴋʏ ᴡʜɪʟᴇ ᴛʜᴇ sᴏғᴛ , ᴄᴜsʜɪɴʏ ᴄʟᴏᴜᴅs ғʟᴏᴀᴛᴇᴅ ᴀɴᴅ ᴅᴀɴᴄᴇᴅ ᴡɪᴛʜ ᴛʜᴇ sᴛᴀʀs. I'ᴠᴇ ɢʀᴏᴡɴ ғᴀʀ ᴛᴏᴏ ᴏʟᴅ ᴛᴏ ᴛᴀᴋᴇ ᴀ sᴛʀᴏʟʟ ᴡɪᴛʜ ᴛʜᴇ sᴏᴜʟs ᴏғ ᴛʜɪs ᴇᴀʀᴛʜ.

I ʟᴏᴏᴋ ʙᴀᴄᴋ ᴅᴏᴡɴ ᴀɴᴅ ᴀʜᴇᴀᴅ ᴏғ ᴍᴇ, ɪ sᴛᴀʀᴛᴇᴅ ᴛᴏ ᴄᴏɴᴛɪɴᴜᴇ ᴍʏ ᴅᴀᴡɴ sᴛʀᴏʟʟ. I ɴᴜᴢᴢʟᴇᴅ ᴍʏ ʜᴇᴀᴅ ғᴜʀᴛʜᴇʀ ɪɴᴛᴏ ᴍʏ ғᴀᴅᴇᴅ ʀᴇᴅ sᴄᴀʀғ.

Aʟᴛʜᴏᴜɢʜ ɪ'ᴍ sᴛɪʟʟ ʏᴏᴜɴɢ.I ᴀᴍ ᴍᴀᴛᴜʀᴇ ᴀɴᴅ ɪɴᴛᴇʟʟɪɢᴇɴᴛ , ᴀʟᴛʜᴏᴜɢʜ ɪ ᴅᴏ ʜᴀᴠᴇ ǫᴜɪᴛᴇ ᴀ ᴡʜɪʟᴇ ʜᴇʀᴇ. Tᴏ ʟᴇᴀʀɴ , ᴛᴏ ʟᴏᴠᴇ , ᴛᴏ ғᴇᴇʟ ᴀɢᴀɪɴ.

ᴛʜᴇ ɴᴜᴍʙɴᴇss ᴏғ ᴍʏ sᴋɪɴ sʟɪɢʜᴛʟʏ ᴘɪᴄᴋs ᴀᴡᴀʏ ᴀᴛ ᴍʏ sᴏᴜʟ ᴛɪᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛɪᴍᴇ ᴀɢᴀɪɴ ɪ ᴀᴍ ғᴏʀᴄᴇᴅ ᴛᴏ ғᴀᴄᴇ ᴛʜᴇ ғᴀᴄᴛ ᴛʜᴀᴛ ᴀʟᴛʜᴏᴜɢʜ ɪ ᴍᴀʏʙᴇ ʙᴇ ʏᴏᴜɴɢ ᴀɴᴅ ɪɴᴛᴇʟʟᴇᴄᴛ ɪɴᴅɪᴠɪᴅᴜᴀʟ ʙᴜᴛ ᴛʜᴇ ғᴀᴄᴛ ᴛʜᴀᴛ I'ʟʟ ɴᴇᴠᴇʀ ʙᴇ ᴀʙʟᴇ ᴛᴏ ғɪᴛ ɪɴ.

As ɪ ᴘᴜᴛ ᴍʏ ʜᴀɴᴅ ᴏɴ ᴛʜᴇ ᴛʀɪɢɢᴇʀ , ɪ sᴛᴀɴᴅ ᴏɴ ᴛʜᴇ ᴇᴅɢᴇ ᴏғ ᴛʜᴇ ʟᴀʀɢᴇ ᴅʀᴏᴘ. Iᴛ's ǫᴜɪᴛᴇ ᴀ ғᴀʟʟ.

I ᴄᴀɴ'ᴛ ᴋᴇᴇᴘ ᴄᴀʀʀʏ ᴏɴ ᴡᴀᴛᴄʜɪɴɢ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ ʀᴏᴛ ᴀᴡᴀʏ ᴀɴᴅ ʜᴀᴠᴇ ᴛʜᴇɪʀ ʜᴇᴀʀᴛs ʀɪᴘᴘᴇᴅ ᴏᴜᴛ ᴀɴᴅ sᴛɪᴛᴄʜᴇᴅ ᴜᴘ ᴀɢᴀɪɴ. Tʜᴇ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ ᴡʜᴏ ɪ ᴡᴀs ᴏɴᴄᴇ ᴄʟᴏsᴇ ᴛᴏ ᴀʀᴇ ɴᴏᴡ ᴀ sᴛʀᴀɴɢᴇʀs. I ᴄᴀɴ'ᴛ ᴋᴇᴇᴘ ʀᴇʟᴀᴛɪᴏɴs ᴀɴᴅ ᴛɪᴇs ᴡɪᴛʜ ᴍʏ ғʀɪᴇɴᴅs ᴠᴇʀʏ ᴡᴇʟʟ ᴀɴᴅ ᴀs ᴏғᴛᴇɴ ᴀs ʏᴏᴜ'ʟʟ ᴀsᴋ ''ᴡʜᴀᴛ's ᴡʀᴏɴɢ?'' ᴏʀ ''ᴅᴏ ʏᴏᴜ ᴡᴀɴᴛ ᴛᴏ ᴛᴀʟᴋ ᴀʙᴏᴜᴛ ɪᴛ?'' I'ʟʟ ᴀʟᴡᴀʏs ғᴇᴇʟ ʟɪᴋᴇ ᴀ ʙᴜʀᴅᴇɴ. Lɪᴋᴇ ᴀ ʜᴇᴀᴠʏ sᴛʀᴜɢɢʟᴇ ᴡʜɪᴄʜ ᴇᴠᴇʀʏᴏɴᴇ ɪɢɴᴏʀᴇs. Mʏ ᴠᴏɪᴄᴇ ɪs ᴀʟᴡᴀʏs ᴏᴜᴛ ʀᴜɴ ʙʏ ᴛʜᴇ ɪɢɴᴏʀᴀɴᴛ , ʟᴏᴜᴅ , ᴛᴇɴsᴇ ᴇɴᴇʀɢᴇᴛɪᴄ ᴠᴏɪᴄᴇs ᴏғ ᴏᴛʜᴇʀs. Nᴏ ᴍᴀᴛᴛᴇʀ ɪғ ʏᴏᴜ ғᴇᴇʟ ʟɪᴋᴇ ɪᴛ's ᴏᴋᴀʏ ғᴏʀ ᴍᴇ ᴛᴏ ᴛᴀʟᴋ ᴀʙᴏᴜᴛ ᴍʏ ғᴇᴇʟɪɴɢs. Mʏ ᴅᴇᴘʀᴇssɪᴏɴ. I ᴡɪʟʟ ɴᴇᴠᴇʀ ғᴀᴄᴇ ᴛʜᴇ ғᴀᴄᴛ ᴛʜᴀᴛ ɪ ғᴇᴇʟ Gʀᴀʏ , ɴᴜᴍʙ ᴀɴᴅ ᴀʟᴡᴀʏs ᴏᴜᴛʀᴜɴ ᴀɴᴅ ʟᴇғᴛ ʙᴇʜɪɴᴅ ʙʏ ᴏᴛʜᴇʀ. I ᴅɪsᴛᴀɴᴄᴇ ᴍʏsᴇʟғ ғʀᴏᴍ ᴛʜᴇ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ ɪ ʟᴏᴠᴇ ᴀɴᴅ ᴄᴀʀᴇ ғᴏʀ ᴛᴏ ɴᴏᴛ ʙᴜʀʏ ᴛʜᴇᴍ ᴡɪᴛʜ ᴍʏ ғᴇᴇʟɪɴɢs ᴀɴᴅ ʙᴜʀᴅᴇɴs.

I ᴊᴜsᴛ ᴡᴀɴᴛ ᴛᴏ ᴅɪsᴀᴘᴘᴇᴀʀ ᴀɴᴅ ʏᴏᴜ ᴄᴀɴ'ᴛ ʜᴀɴᴅʟᴇ ᴛʜᴀᴛ.
Iғ ʏᴏᴜ ᴏɴʟʏ ᴋɴᴇᴡ ʜᴏᴡ ɪᴛ ғᴇᴇʟs ᴛᴏ ʙᴇ ᴘᴜsʜᴇᴅ ᴛᴏ ᴛʜᴇ ᴇᴅɢᴇ ᴇᴠᴇʀʏ sɪɴɢʟᴇ ғᴜᴄᴋɪɴɢ ᴅᴀʏ.

ʏᴏᴜ'ᴅ ᴋɴᴏᴡ ᴛʜᴇ ғᴜᴄᴋɪɴɢ sᴛʀᴜɢɢʟᴇ ɪ ɢᴏ ᴛʜᴏᴜɢʜ. I ᴅɪᴅɴ'ᴛ ʜᴀᴠᴇ ᴀ ᴘᴇʀғᴇᴄᴛ ʟɪғᴇ ᴏʀ ᴄʜɪʟᴅʜᴏᴏᴅ.

Yᴏᴜ ʜᴀɴɢ ᴏɴᴛᴏ ᴍᴇ ɴᴏᴛ ʟᴇᴛᴛɪɴɢ ɢᴏ ᴀs ɪ sᴄʀᴀᴛᴄʜ ʏᴏᴜʀ sᴋɪɴ ᴛᴏ ᴛʜᴇ ᴄᴏʀᴇ ᴛᴏ ᴊᴜsᴛ ᴘʟᴇᴀsᴇ, ʟᴇᴛ ᴍᴇ ғᴀʟʟ !

Yᴏᴜ'ᴅ ɴᴇᴠᴇʀ ᴜɴᴅᴇʀsᴛᴀɴᴅ ᴡʜᴀᴛ's ɪɴsɪᴅᴇ ᴍʏ ʜᴇᴀᴅ, ᴛʜᴇ ᴛʜɪɴɢs ɪ sᴀʏ ᴛᴏ ᴍʏsᴇʟғ , ᴛʜᴇ ᴛʜɪɴɢs ɪ ɪᴍᴀɢɪɴᴇ ᴀʙᴏᴜᴛ ᴍʏsᴇʟғ , ɪɴsᴜʟᴛs ᴛʜᴀᴛ sᴛɪᴄᴋ ᴛᴏ ᴍʏ ᴍᴇᴍᴏʀɪᴇs ʟɪᴋᴇ ɢʟᴜᴇ , ᴛʜᴇ sᴀᴍᴇ ɪɴsᴜʟᴛs ᴛʜᴀᴛ ʀɪᴘᴘᴇᴅ ᴀɴᴅ ᴄᴜᴛ ᴍʏ sᴋɪɴ ᴀᴘᴀʀᴛ ʟᴇᴀᴠɪɴɢ ᴍᴇ ᴡɪᴛʜ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ʙᴜᴛ sᴄᴀʀs.

Iғ ʏᴏᴜ'ᴅ ᴏɴʟʏ ʀᴇᴄᴏɢɴɪᴢᴇ ɪ ᴅᴏɴ'ᴛ ᴡᴀɴᴛ ᴛᴏ ʙᴇ ᴀʟɪᴠᴇ ʜᴇʀᴇ ᴀɴᴅ sᴛᴀʏ ᴏɴ ᴛʜɪs ᴇᴀʀᴛʜ ᴀs sᴏᴍᴇ sᴏʀᴛ ᴏғ ᴘʟᴀʏ ᴛʜɪɴɢ ғᴏʀ ᴏᴛʜᴇʀs ᴛᴏ ᴘᴜsʜ ᴀʀᴏᴜɴᴅ ᴀɴᴅ ʜᴜʀᴛ ғᴏʀ ᴛʜᴇɪʀ ᴏᴡɴ sᴀᴛɪsғᴀᴄᴛɪᴏɴ.



Iғ ʏᴏᴜ'ᴅ ᴏɴʟʏ ʟᴇᴛ ᴍᴇ ғᴀʟʟ.

Iғ ʏᴏᴜ'ᴅ ʟᴇᴛ ᴛʜɪs ʙʀᴏᴋᴇɴ ᴛᴏ ᴘɪᴇᴄᴇs ᴀɴᴅ ᴛʜᴇ ᴄᴏʀᴇ ᴘᴇʀsᴏɴ ɢᴏ ғᴀʟʟ ᴏғғ ᴀɴᴅ ɢᴇᴛ ᴀᴛᴛᴀᴄʜᴇᴅ ᴛᴏ ᴀɴᴏᴛʜᴇʀ ᴘᴇʀsᴏɴ ɪɴsᴛᴇᴀᴅ.



. . .

Wʜʏ.

Wʜʏ ᴡᴏɴ'ᴛ ʏᴏᴜ ʟᴇᴛ ᴍᴇ ғᴀʟʟ!?

ᴡʜʏ ᴡᴏɴ'ᴛ ʏᴏᴜ ʟᴇᴛ ᴍᴇ ᴇɴᴅ ᴛʜɪs ᴘᴀɪɴ ᴀɴᴅ sᴜғғᴇʀɪɴɢ?

Wʜʏ ᴄᴀɴ'ᴛ ʏᴏᴜ ʟᴇᴛ ᴍᴇ ᴘᴜʟʟ ᴛʜᴇ ᴛʀɪɢɢᴇʀ?

ᴡʜʏ ᴅᴏ ʏᴏᴜ ᴄᴀʀᴇ ᴡʜᴇɴ ɴᴏ ᴏɴᴇ ᴇʟsᴇ ᴅɪᴅ?

Wʜʏ ᴅɪᴅ ʏᴏᴜ ʟɪsᴛᴇɴ ᴀɴᴅ ᴘᴀʏ ᴀᴛᴛᴇɴᴛɪᴏɴ ᴛᴏ ᴍʏ ᴠᴏɪᴄᴇ ɪɴ ᴛʜᴇ ᴄʀᴏᴡᴅs ᴏғ ᴏᴛʜᴇʀs?

Wʜʏ ᴅɪᴅɴ'ᴛ ʏᴏᴜ ʟᴇᴛ ᴍʏ sᴛɪᴛᴄʜᴇs ғᴀʟʟ ᴀᴘᴀʀᴛ ᴀɴᴅ ʟᴇᴛ ᴍᴇ ʙᴇ ʙʀᴏᴋᴇɴ ᴏᴠᴇʀ ᴀɴᴅ ᴏᴠᴇʀ ᴀɢᴀɪɴ?

ᴡʜʏ ᴅɪᴅ ʏᴏᴜ ʟɪsᴛᴇɴ ᴛᴏ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ʀᴇᴘᴀɪʀ ᴍᴇ ɪɴ ᴍʏ ᴛɪᴍᴇs ᴏғ ɴᴇᴇᴅ ᴀɴᴅ ᴅᴏᴜʙᴛ?

Wʜʏ ᴅᴏ ʏᴏᴜ ʜᴀᴠᴇ sᴜᴄʜ ᴀ ᴡᴀʀᴍ , ᴡᴇʟᴄᴏᴍɪɴɢ ᴘᴇʀsᴏɴᴀʟɪᴛʏ ᴡʜɪᴄʜ ᴍᴀᴋᴇs ᴍᴇ ᴡᴀɴᴛ ᴛᴏ ᴛʀʏ ᴀɢᴀɪɴ ᴇᴠᴇɴ ᴛʜᴏᴜɢʜ ɪ ᴋɴᴏᴡ ɪ'ʟʟ ғᴀɪʟ ᴛɪᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛɪᴍᴇ ᴀɢᴀɪɴ?

Hᴏᴡ ᴄᴀɴ ɪ ʙᴇᴀʀ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ ᴛʜᴀᴛ ᴘɪʟᴇs ᴜᴘᴏɴ ᴍᴇ , ᴀɴᴅ ᴄʀᴜsʜᴇs ᴍʏ ʙᴏɴᴇs ᴛᴏ sᴍɪᴛʜᴇʀᴇᴇɴs.

Hᴏᴡ ᴄᴀɴ'ᴛ ɪ ᴊᴜsᴛ ʟᴇᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ ɢᴏ?



Wʜʏ ʜᴀᴠᴇɴ'ᴛ ɪ ᴘᴜʟʟᴇᴅ ᴛʜᴇ ᴛʀɪɢɢᴇʀ?

Dᴏ ɪ sᴛɪʟʟ ᴄᴀʀᴇ ᴀʙᴏᴜᴛ ᴛʜᴇ ᴛᴡᴏ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ ᴛʜᴀᴛ ʜᴏʟᴅ ᴍᴇ ᴅᴏᴡɴ ᴀɴᴅ ʜᴀᴅ ʀᴇᴀᴄʜᴇᴅ ᴏᴜᴛ ᴛᴏ ᴍᴇ ᴅᴜʀɪɴɢ ᴛʜᴇ ᴛɪᴍᴇs ɪ ɴᴇᴇᴅᴇᴅ sᴏᴍᴇᴏɴᴇ ᴛʜᴇ ᴍᴏsᴛ?

Oғ ᴄᴏᴜʀsᴇ , ɪ ᴅᴏ ᴄᴀʀᴇ. Eᴠᴇɴ ᴛʜᴏᴜɢʜ ɪ ᴀᴍ ɴᴜᴍʙ ᴀɴᴅ ᴅᴜʟʟ ᴡɪᴛʜ ɴᴏ ᴀᴘᴘᴀʀᴇɴᴛ ғᴇᴇʟɪɴɢs.

I ᴅᴏ ʜᴀᴠᴇ ᴀ ʟɪᴛᴛʟᴇ ғᴜᴇʟ ᴛᴏ ᴋᴇᴇᴘ ᴍᴇ ɢᴏɪɴɢ.

ᴀɴᴅ ᴜɴᴛɪʟ ᴛʜᴇ ғᴜᴇʟ ᴛʜᴀᴛ ʀᴜɴs ᴛʜᴇ ᴄᴏɢs ᴀɴᴅ ʟɪɢʜᴛs ɪɴsɪᴅᴇ ᴍʏ ʙʀᴀɪɴ ᴀɴᴅ ʙᴏᴅʏ ʀᴜɴ ᴏᴜᴛ.

I ʜᴀᴠᴇ ᴀ ᴡʜɪʟᴇ ᴛᴏ ʙᴇ ᴏɴ ᴛʜɪs ᴇᴀʀᴛʜ.

Aɴᴅ ᴡɪᴛʜ ᴛʜᴏsᴇ ᴛʜᴏᴜɢʜᴛs ᴍʏ ғɪɴɢᴇʀs ᴀs ɪғ ᴀᴄᴛᴇᴅ ᴏɴ ᴛʜᴇɪʀ ᴏᴡɴ, ᴘᴜʟʟᴇᴅ ᴛʜᴇ ᴛʀɪɢɢᴇʀ ᴀɴᴅ ɪ ғᴇʟʟ ᴅᴏᴡɴ ᴡɪᴛʜ ᴍʏ ʟᴀsᴛ sᴇᴄᴏɴᴅs ᴏғ ᴄᴏɴsᴄɪᴏᴜsɴᴇss ɪ sᴍɪʟᴇᴅ ᴀɴᴅ ʟᴇᴛ ᴛʜᴇ ᴛᴇᴀʀs ᴅʀᴏᴘ ᴀs ɪ ᴄʟᴏsᴇᴅ ᴍʏ ᴇʏᴇs ғᴏʀ ᴛʜᴇ ʟᴀsᴛ ᴛɪᴍᴇ.





Aɴᴅ ᴛʜᴇsᴇ ᴀʀᴇ ᴛʜᴇ ᴍᴇᴍᴏʀɪᴇs ɪ ᴛʀᴇᴀsᴜʀᴇ ᴛʜᴇ ᴍᴏsᴛ.Tʜᴇ ᴛɪᴍᴇs ɪ ɴᴇᴇᴅᴇᴅ sᴏᴍᴇᴏɴᴇ ᴛᴏ ᴜɴᴅᴇʀsᴛᴀɴᴅ ᴀɴᴅ ᴛᴏ ᴘᴀʏ ᴀᴛᴛᴇɴᴛɪᴏɴ ᴛᴏ ᴍᴇ , ᴛʜᴇ ᴛɪᴍᴇs ɪ'ᴠᴇ ɢɪᴠᴇɴ ᴜᴘ ᴏɴʟʏ ᴛᴏ ʙᴇ ɢɪᴠᴇɴ ᴍᴏᴛɪᴠᴀᴛɪᴏɴ ᴀɴᴅ sᴜᴘᴘᴏʀᴛ ᴛᴏ ᴄᴀʀʀʏ ᴏɴ. I'ᴠᴇ ʟᴇᴀʀɴ sᴏᴍᴇ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ ᴀʀᴇ ᴄᴏᴍᴘᴀᴛɪʙʟᴇ ᴡɪᴛʜ ᴍʏ sᴛᴀᴛᴇ ᴏғ ᴍɪɴᴅ , ᴀs ɪғ ᴛʜᴇ ᴄᴏɢs ɪɴsɪᴅᴇ ᴍʏ ʜᴇᴀᴅ ʜᴀᴠᴇ sᴇᴇᴍᴇᴅ ᴛᴏ ʜᴀᴠᴇ ᴛʜᴇ sᴀᴍᴇ ᴘᴀᴛᴛᴇʀɴ ᴀs ᴛʜᴇɪʀs.



Tʜᴏsᴇ ᴡᴇʀᴇ ᴛʜᴇ ᴍᴇᴍᴏʀɪᴇs ᴛʜᴀᴛ ᴛɪᴇᴅ ᴍᴇ ᴅᴏᴡɴ ᴛᴏ ɴᴏᴛ ɢɪᴠᴇ ᴍʏ ʟɪғᴇ ᴜᴘ.

Aɴᴅ ᴛʜᴏsᴇ sᴀᴍᴇ ᴍᴇᴍᴏʀɪᴇs , ᴀʀᴇ ɴᴏᴡ ɢᴏɴᴇ.

Tʜᴀɴᴋ ʏᴏᴜ ғᴏʀ ʟɪsᴛᴇɴɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴘᴀʏɪɴɢ ᴀᴛᴛᴇɴᴛɪᴏɴ ᴀɴᴅ ғᴏʀ ᴛʜᴇ ᴄᴀʀᴇ ᴀɴᴅ ᴄᴏᴍᴘᴀɴɪᴏɴsʜɪᴘ ʏᴏᴜ'ᴠᴇ ɢɪᴠᴇɴ ᴍᴇ. Tʜᴀɴᴋ ʏᴏᴜ ғᴏʀ ʙᴇᴀʀɪɴɢ ᴡɪᴛʜ ᴍʏ ʙᴜʀᴅᴇɴ ᴏғ ᴘʀᴏʙʟᴇᴍs ᴀɴᴅ ᴛʜᴏᴜɢʜᴛs.

ᴛʜᴀɴᴋ ʏᴏᴜ ғᴏʀ sᴇᴇɪɴɢ ᴛʜʀᴏᴜɢʜ ᴍʏ ғᴀçᴀᴅᴇ ᴀɴᴅ ᴍᴀsᴋ.

ᴛʜᴀɴᴋ ʏᴏᴜ ғᴏʀ ʟᴇᴛᴛɪɴɢ ᴍᴇ ᴍᴇᴇᴛ ʏᴏᴜ ᴀɴᴅ sʜᴀʀᴇ ᴍᴇᴍᴏʀɪᴇs ᴡɪᴛʜ ʏᴏᴜ ᴀɴᴅ sʜᴀʀᴇ ᴀ ʙᴏɴᴅ.

Tʜᴏsᴇ ᴡᴀs ᴛʜᴇ ʀᴇᴀsᴏɴ ɪ ᴡᴀɴᴛᴇᴅ ᴛᴏ ғᴇᴇʟ ᴀɢᴀɪɴ , ᴛᴏ ʟɪᴠᴇ ᴀɢᴀɪɴ , ᴛᴏ ʜᴀᴠᴇ sᴏᴍᴇ ᴇᴍᴏᴛɪᴏɴ.

Tʜᴀɴᴋ ʏᴏᴜ ғᴏʀ ɢɪᴠɪɴɢ ᴍᴇ ᴀ ʀᴇᴀsᴏɴ ᴛᴏ ᴄᴀʀʀʏ ᴏɴ.

. . .

Tʜᴀɴᴋ ʏᴏᴜ ғᴏʀ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ ʏᴏᴜ'ᴠᴇ ᴅᴏɴᴇ ғᴏʀ ᴍᴇ.

ᴀɴᴅ Gᴏᴏᴅʙʏᴇ.  

Vinyl MemoriesWhere stories live. Discover now