Ik schrik op door een hard kabaal in de keuken. "Verdorie, Bas, Mick. Dit gaan jullie nu meteen opruimen!" Schreeuwt mijn moeder van beneden. Ik zucht. De etters. Ik pak mijn iPhone en bekijk Instagram. Het is toch nog vroeg. Dan vliegt de deur open. "Kun je niet kloppen?" Roep ik boos. "Pardon jongedame?" roept mijn moeder nog bozer terug. Shit. "Sorry, ik dacht dat het Bas of Mick was." Probeer ik het nog goed te maken. "Nu naar beneden!" Roept ze. Haastig stap ik uit bed en glip langs haar naar de trap. Mijn moeder loopt achter me aan de trap af. Als we beneden komen zie ik overal spullen liggen, uit de kast gevallen neem ik aan. "Eerst!" Roept mijn moeder. "Ruim die troep op Rosa!" Ik kijk haar verbaast aan. "Waarom zou ik dat doen? Bas en Mick hebben er zo'n troep van gemaakt." Bas en Mick grinniken. "Verdomme Rosa, nu!" Ik verontschuldig me en kniel neer op de grond. Bas en Mick grinniken weer. "Bas, Mick! Niet lachen!" Roept ze hysterisch. Ik lach in mezelf. "Telefoon inleveren." Ik draai me om en denk dat ze het tegen mij heeft maar zie dat Bas en Mick hun telefoon mokkend inleveren. "Kleed je aan." Zegt ze dan rustig. Bas en Mick blijven geïrriteerd staan. "Oke, als jullie daar geen zin in hebben, gaan jullie deze troep maar opruimen." Ze wijst naar de troep die ik opruim. "Rosa, kleed jij je dan maar aan." Ik sta zuchtend op en loop naar boven.
"Roos, sorry van net, nu papa er niet is, weet ik echt niet hoe ik orde moet houden." Ik draai me om en trek mijn slaapshirt uit. "Maakt niet uit mam, het is goed." Ik draai me weer om en haal een onderbroek uit de la die ik over mijn billen trek. "Zou je het erg vinden als je vanmiddag met iemand af gaat spreken? Dan kan ik gezellig met een vriendin koffie drinken." "Geen probleem." Zeg ik terwijl ik ook een bh pak uit mijn la en hem aantrek. Mijn moeder knikt en loopt de kamer uit. Dan trek ik snel mijn broek omhoog en doe een bloesje aan.
Ik sta buiten bij mijn fiets. Terwijl ik wacht, kijk ik naar mijn berichtjes. Een berichtje van Jerro.
'Hey Roos, heb je zin om vanmiddag langs te komen? Dan kunnen we samen koken en misschien een filmpje kijken. Laat het me maar weten op school. En als dit je allemaal te veel wordt. Vertel het me dan, ik begrijp het.
En weet, Roos. Ik hou van je❤️.'Ik glimlach, Lin kan me vast wel dekken, ik hoef haar toch niks te vertellen. Gewoon een hottie, voor de rest niks. Ik schrik op van mijn gedachten doordat Lindsey naar me roept. "Hee Roos, hoe ist?" Ik stap op mijn fiets en fiets achter haar aan. "Goed hoor." We praten over het huiswerk dat we van elkaar moeten overschrijven. En dan besluit ik het te vragen. "Lin?" "Ja." Antwoordt ze. "Ik ga met een jongen afspreken. Maar ik wil niet dat mijn ouders het weten." Zo, dat is eruit. "Ja tuurlijk! Het wordt wel eens tijd dat jij weer met een jongen uitgaat. Ik bedoel je hebt lang genoeg over Noah getreurd." Als ze is wist wat Noah allemaal had gedaan. "En wie is deze jongen dan wel?" Vraagt ze me. Ik kijk haar moeilijk aan. "Oke, oke. Ik zal niks meer vragen." Dan komen we aan bij de oude fabriek. "Roos! Gaat het met je?" Vraagt beau, een meisje uit de fietsgroep.
Eenmaal op school aangekomen loop ik naar mijn kluisje samen met Thomas en Dave. Snel voer ik mijn kluisjes code in en open hem. Voordat Thomas of Dave mijn kluisje kan dichtdoen, klem ik mijn tas ertussen.
Ik sta lang te prutsen met mijn boeken, want ik wil Jerro vertellen dat ik na school naar hem ga. Maar Thomas blijft maar bij zijn kluisje staan. Ik wil ook geen argwaan trekken en weglopen. "Je mag al gaan hoor." Zeg ik tegen hem. "Hoeft niet, ik wou je toch nog iets vragen." Ik doe mijn kluisje dicht en draai me naar Thomas. "Vraag maar." Hij haalt zijn hand door zijn haren. "Wil je een keer iets drinken? Het is al lang geleden dat we samen iets hebben gedaan." "Ja, tuurlijk. Ik heb morgen wel tijd." Hij knikt, en loopt dan weg naar de aula. Eindelijk alleen. Ik sprint de trap op naar de eerste verdieping van de school. Rechts is meteen het lokaal van Jerro. Voordat ik naar binnen ga, haal ik mijn elastiek uit mijn haar en doe snel wat lipgloss op. Ik strijk mijn bloesje plat en loop naar binnen. Jerro zit aan zijn bureau en er staat een meisje bij, met dik, donkerbruin haar. Ze giechelt en forceert naar voren. Ik herken het shirtje van het meisje, zwart met een tekening van een beker met koffie. Het is van Lin. Alleen ze mocht het niet meer dragen van haar moeder, het was te laag uitgesneden. Nu zie ik wel wat haar moeder bedoelde. Niet dat ik zulk soort shirts niet draag, maar toch, het was geen fijn idee dat ze hier stond met inkijk, bij Jerro. Ik kuch. "Hallo meneer Sink, Lin." Jerro kijkt op en glimlacht naar me. "Hee Roos, ik snapte een opdracht niet, maar meneer Sink heeft hem uitgelegd. Super bedankt meneer." Ze buigt weer naar voren en pakt haar boeken bij elkaar. "Ik wacht buiten wel op je." Zegt ze, en loopt weg.
Jerro schuift de stoel naar achter en ik neem plaats. "Ik kom vanmiddag langs, wil je je adres geven? Dan kom ik na school op de fiets." "Is goed. Nog sorry van mijn broer." Zegt hij terwijl hij zijn adres op een briefje schrijft. "Hoelang moet je ongeveer fietsen?" Vraagt hij als hij het briefje aangeeft. "Een uurtje vanaf school. Maar vanaf huis maar een halfuur." Zeg ik als ik het briefje bekijk. Ik stop het in mijn tas en blik naar de deur, die is dicht. Er zijn ook geen ramen. Ik buig snel naar voren om hem een kus te geven. Als ik hem een kus heb gegeven leun ik weer naar achter en pakt hij mijn achterhoofd past en duwt me weer naar voren. Terwijl we zoenen haal ik mijn handen door zijn haren en gaan zijn handen via mijn schouders naar mijn heupen. Na een tijdje deins ik terug. "Lindsey wacht op me. Ik moet gaan." Ik geef hem een snelle kus op zijn wang. En hij neemt afscheid met een tik op mijn bil. Net voordat ik het lokaal uitga fatsoeneer ik mijn kleren en dan loop ik weg. "Dat duurde lang." Zegt Lindsey als ik aankom. "Sorry." Zeg ik en trek haar mee naar de C-toren. "Schat. Ik weet niet wat jij nu hebt, maar ik heb kunst." Zegt Lindsey tegen me. "Shit." Mompel ik. "Wat is er?" Vraagt ze me. "Nee niks, geschiedenis is stom." Ik glimlach afwezig. "Arm ding." Zegt ze en loopt weg. Een stuk minder vrolijk loop ik verder. Wanneer ik bijna bij het lokaal ben zie ik meneer Ronalds gefrustreerd met iemand bellen. "Is die eikel al vertrokken?" Roept hij in zijn telefoon. "En waarnaartoe?" Het blijft even stil. "Duitsland? Ben je helemaal besodemieterd?" Ik ga achter de muur staan zodat hij me niet ziet, maar ik toch het gesprek kan volgen. "Ja, we hadden een deal ja. Maar ik dacht dat ik voor het meisje moest zorgen." De rillingen lopen over mijn rug, zou hij het over mij hebben? "Oke, verdomme! Ik kom naar Duitsland." Hij drukt zijn telefoon uit. En ik loop snel het lokaal in ga weer zitten naast Mariska. "Waar is meneer Ronalds?" Vraag ik haar. "Hij werd net gebeld en liep het lokaal uit." Ik knik.
"ORDE." schreeuwt meneer Ronalds opeens. Iedereen schrikt op en is stil. "Ik heb net onverwacht bericht gekregen dat ik op mee moet met een klas van een andere school naar Duitsland. Het spijt me zeer maar jullie zullen een weekje geen geschiedenis hebben." Iedereen juicht en meneer Ronalds roept weer. Hij laat ons een kwartier te vroeg gaan, en we gaan allemaal naar de aula voordat we Duits hebben.De dag gaat snel voorbij en Jerro en ik zijn elkaar amper tegengekomen. Nu is het laatste uur klaar en ga ik snel naar mijn kluisje, om daar mijn boeken te pakken, en te vertrekken naar Jerro.
Na veertig minuten door de polder fietsen, ga ik door een tunnel en kom uit bij een metrostation. Ik pak mijn pasje en ga samen met mijn fiets de metro in. De rit duurt niet lang en ik sta na tien minuutjes alweer buiten, snel stap ik weer op mijn fiets en er verschijnt al snel een grote flat, dat moet het zijn! Ik dump mijn fiets en het fietsenrek en zet hem op slot.
"Hallo schoonheid." Hoor ik achter me, geïrriteerd draai ik me om en voor me staat Noah, waarmee ik twee jaar een moeizame relatie heb gehad. Nu is het uit, en het is al lang geleden dat ik hem heb gezien.
"H-h-oi Noah." Hij doet een stap naar voren. "Maak ik je verlegen?" zegt hij terwijl hij mijn kin beet neemt. Oké, dit is ongemakkelijk. "Noah, flikker op." Hij glimlacht. "Doe is lief, prinses." Ik zet een stap achteruit en sta tegen de muur aan, handig. Snel gaat hij voor me staan en pakt mijn kin weer vast. "Niet weggaan." Zegt hij, met puppy oogjes. "Noah, laat me los, het is uit. Oké?" "Nee, dat is niet oké, blijf maar gewoon nog even hier." Ik bijt op mijn lip, kut situatie, kut situatie. "Noah, ik wil weg, alsjeblieft." Hij lacht hard. "Gekkie." Zegt hij terwijl zijn andere arm langs mijn haar gaat. "Ik laat je echt nog niet weggaan, je bent er net." Ik probeer me nog verder in de muur te duwen. "Als je me niet los laat, ga ik gillen." Zeg ik boos en bang tegelijk. "Ik hou ervan als je gilt." Zegt hij terwijl hij zijn lichaam tegen mijn lichaam aanduwt. "Noah, alsjeblieft, laat me gaan." Zeg ik terwijl ik mijn tranen inhoud. "Ik hou er ook van als je smeekt." Een traan ontsnapt uit mijn ooghoek en rolt langzaam naar beneden. Noah buigt naar voren en geeft een kusje op mijn traan. Ik begin nog meer te huilen, alles wat hij doet, doet me denken aan de nachten dat hij dronken was. Door mijn tranen heen, zie ik dat hij grijnst van oor tot oor. "Noah, laat me verdomme gaan." Snik ik. "Nee Roosje, ik ga je niet laten gaan, ik zie toch dat je zo verdrietig bent omdat je me zo hebt gemist." Zijn handen gaan troostend over mijn schouders, naar mijn borsten, naar mijn buik, naar mijn heupen, naar mijn kont. En daar blijven ze rusten. "Blijf van me af." Roep ik terwijl de tranen over mijn wangen lopen. Hij blijft staan. "Ga een ander lastigvallen!" Roep ik weer. "Heb ik geprobeerd." Zegt hij dan. "Maar niemand heeft zo'n lekker lichaam als jij!" Ik sla met mijn vuisten op zijn borst en probeer hem van me af te duwen. "Hé, rustig aan jij!" Roept hij terwijl hij mijn armen boven mijn hoofd pint. "Wat moet ik nu toch met jou?" Vraagt hij. "Ik denk dat sex nu niet echt werkt voor jou." Ik zucht van verlichting. "Maar wat werkt dan wel?" Me verdomme laten gaan. "Ik kan ook gewoon naar je kijken." Stelt hij voor. "Noah, ik wil weg." Hij doet net alsof hij me niet hoort. "Maar ik kan natuurlijk niet zo naar je kijken." Zegt hij met een grijns. "Noah?" Hij reageert weer niet. "Ik heb een idee!" Zegt hij. Hij pakt de rits van mijn jas en trekt. hem naar beneden. "Nee, Noah, alsjeblieft, niet doen! Noah? Alsjeblieft." Hij heeft mijn jas al uitgetrokken en duwt me harder tegen de muur. "Noah, stop alsjeblieft." Jammer ik, als hij aan de knoopjes van mijn bloesje begint. Ik stribbel zo hard tegen als ik kan, maar niets helpt. "Help! Help!" schreeuw ik zo hard als ik kan. "Eeh, wat moet dat daar?" Schreeuwt iemand van ver weg. Ik schreeuw weer en Noah legt zijn hand over mijn mond. "Als je ook maar een woord tegen iemand zegt, over dat ik het was, verkracht ik Lindsey en snij ik daarna al haar organen eruit, begrepen?" Ik knik en val neer op de grond als Noah me los laat en weg rent. Happend naar adem blijf ik op de grond liggen, Het idee dat er ook maar iets bij Lindsey zou gebeuren maakt me misselijk en ik kots alles wat ik vandaag heb gegeten uit op de stoep, Mijn spuug word vermengt met tranen en ik blijf maar door spugen. Opeens voel ik twee armen om me heen en een man fluistert troostende woordjes in mijn oor. Ik blijf maar door spugen en er komt alleen nog maar gal uit. Voor mijn gevoel duurt het uren voordat het stopt, en dan heb ik nog heel veel tranen over. De man draait mijn hoofd om en veegt de tranen van mijn gezicht af. "Het komt allemaal goed, oké?" Ik knik voorzichtig, en de man maakt de knoopjes van bloesje dicht en hangt mijn jas over mijn schouders. De man trekt me overeind ondersteund me naar het flatgebouw. Hij zet me binnen neer op een bankje en gaat naast me zitten. "Moet ik iemand bellen?" Ik knik. "J-J-Jerro?" Hij kijkt me verbaasd aan. "Bedoel je Jerro Sink?" Ik knik. "Ben jij de leerling?" Vraagt hij. "Hoe bedoel je de?" Zou Jerro het aan hem verteld hebben? "Ik weet het van jullie Rosa."Hoi hoi, super bedankt voor t lezen van mn verhaal! Ik hoop dat jullie het leuk/spannend vinden.
Ik zou het echt super leuk vinden als jullie in de reacties zouden willen zetten wat jullie denken dat er gaat gebeuren, en misschien dat jullie wat tips kunnen geven?
Much love, Lishaaa
JE LEEST
New teachers
RandomNa de zomervakantie komt Rosa in het vierde jaar. Veel aandacht van jongens en veel vriendinnen. Het nieuwe schooljaar begint met nieuwe leraren. Meneer Sink, de knapste docent van de school krijgt meteen een band met Rosa. En de oude saaie meneer R...