KİTAP HAKKINDA

1.4K 27 9
                                    

İnsanın bir sevdası olur ya hani mesela doktor olacağım,mühendis olacağım,avukat olacağım diye işte bu karakterimizde küçüklüğünden beridir POLİS olmayı istemişitir.Sonunda da olmuştur.Bu karakterimiz iş zamanı işini yapar iş dısında eğlencesine bakar öyle bir tip yani.Bu karakterimiz romanımızda bazı zorluklar çekecektir gün gelecek çok eğlenecektir.Ha birde unutmamalıydım tabii,bu karakterimizin 2 de arkadaşı var yanında,çocukluk arkadaşı degil de, çocukluk arkadaşı kadar yakın,samimi,ev arkadaşları vardir.Bu ev arkadaşları da en az bunun kadar kafa birileridir karakterleri daha ayrıntılı anlatacağım fakat özet geçmek gerekirse.
Ahmet adlı karakterimiz"deli-dolu birisi biraz saf espirili birisidir.Tıp fakültesini son sınıfta bazı nedenlerden dolayı bırakmıs polislik sınavına hazırlanıp kazanmıstır.Fiziksel özellikleri uzun hafif kiloludur."
Mehmet namı değer Şahin adlı karaktermiz "Romanımızda genelde ciddi bir yapıya sahiptir.Cesetli olaylarda çok fazla karsımıza çıkacak,olay yerinde cesede bizzat ön otopsisini yapacak.Fiziksel özellikleri olarak uzun saçlı dısardan görseniz böyle ayyaş bir tip ama gel gör ki yapamadıgıniz coğu şeyi basarmistir.
•Gelelim en önemli karaktere namı değer E..Romanımızada ismini veren bu karakter romanın8n başyapıtıdır.İsmini roman icinde fazla hatta nadirinde nadiri gececek olan bu karakterimiz bir başkomser.Bu karakterimizi anlatmayacağım romanımızda zaten az çok çıkaracağınızı tahmin ediyorum..
Şimdiden yorumlarızı bekliyorum arkadaşlar ekliyeceginiz bir yer olursa mesaj atmanız yeterli olacaktır iyi kötü tüm yorumlarınızı bekliyorum Simdiden Tesekkür Ederim...

Bir E. PolisiyesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin