Hani insanın,hayat dönüm noktalarında aldığı kararlar vardır ya doktor olacağım,mimar,mühendis olacağım diye.İste benim bundan daha ötesi bir hayalim vardı.Ben çook küçükken polisleri gördükçe içim giderdi.Bende bunlar gibi olacağım diye kendi kendime söylenirdim hep.Benim bu sevdam taa 4-5 yaşlarından gelme yani.
Yaşım ilerlemekteydi artık 7-8. sınıfa gidiyordum tam sınav dönemleri babamı kaybetmiştim.Bir moral bozuklulugu artik koca evin yükü benim üzerime binmişti.Hem eve bakıyorum hem sınava çalısıyordum.Bu polislik olayı artık sevda olmaktan çıkıp zorunluluğa doğru gitmeye başlamıştı.Okumayıp ne yapacaktım.Koca evi ayda 600 Türk lirasıyla geçiremezdim ya bunun evliliği var çoluk çocuga karısması vardı.Yani dostlar anlayacağınız daha çocukluğumu yasayamadan kocaman adam olmuştum,gelecege yönelik planlar yapmaya başlamıstım.Her neyse günler ayları aylar yılları kovaladı.Sınav vakti gelmişti,sınava girdim,kazandım polis okuluna gittim,okuyorum.Herşey hoş güzel polis okulunun da bitmesine az bir süre var çat kapı bir haber geldi. E. malesef anneniz vefat etmiş,bizlerede haberi yeni ulaştı deyince beynimden adeta kaynar sular boşalmıştı.Hayattaki son varlığım,kaybedecek tek şeyim annem di onuda kaybettim.Dünyalar başıma yıkıldı adeta...
Artık kaybedecek birşeyim kalmamıştı.Annemi defnettik,bir kaç gün izinden sonra polis okulunu tamamlamaya geri dönmüstüm..Annemin yokluğu hep aklıma geldikçe üzlüyordum ama nafile.
(6 Ay Sonra)
Mezun olmuştum artık görev yerim belli olmuştu.İlk görev yerimde başlamıstım.Herşey çok güzel gidiyordu ama hayalim olan Cinayet Sube Mudurlugune Amir olmak hala kenarda duruyordu artık onu gerçekleştirmem gerekiyordu.Ve gerekli çalısmaları yapıp komserlik sınavlarına girmeliydim..
Komserlik sinavlarina girdim kazandim artik bir komserdim.Ve Cinayet Şube Müdürlügüne tayin istemistim...(Arkadaşlar normalde polisiye romanı romanımız ama ilk bölümde bu nereden çıktı diye açıklamak istedim inşallah güzel olmuştur.Birdahaki bölümden itibaren artık cinayetlere başlayacağım..Okuduğunuz için tesekkur ederim vote ederseniz memnun olurum :) )