Cinayet Şube

914 19 3
                                    

"Ankara-Cinayet Şube Müdürlüğü"
Meslek hayatımın 7.yılında ancak hedeflerime ulaşabildim.Ankara olması benim için daha iyi olmuştu bol bol cinayet vakası görecektim yani cinayet olaylarını çözmeyi seviyorum çunkü.Her neyse.Cinayet Şube de ilk iş günüm büroya girdiğimde çeşit çesit insanlarla karşılaştım.Psikolojisi bozuk bütün insanları buraya atmışlar sanırım veya burada bozuldular.2 insan çok dikkatimi çekmişti belliki masa başı çalısan değillerdi hep bir cinayet üzerine konuşunca dikkatimi çektiler.Neyse tanıstık felan Mehmet bu cinayet islerinde ön otopsiyi yapıyormuş,Ahmet'de aynı işi yapıyor fakat da Ahmet tıp dilinde Mehmet sokak dilinde yapıyor işini.
Her neyse İlk Vukaat geldi.İlk iş gününde ne vukaatı demeyin Ankara burası her an her saniye vukaat.Cinayetmiş sanırım,benim ekibim belli ilk görüste ekip belirlemeyi bilirmisiniz iste ondan.Mehmet,Ahmet,E. Üc kisi gidecegiz artik.Arabada cinayet hakkında biraz bilgi edindim.
"Cinayet evin bahçesinde işlenmiş.Ceset bir bayan ve 29-30 yaşlarında,darbeye bağlı vücudunda bazı morarıklar ve kanlar var.Ceset 4 yerinden bıçaklanmış ve kimin yaptığı bilinmemekle beraber kocasından şüpheleniliyor."
Bu bilgiler her ne kadar işime yarasada yetmemekteydi.
(CİNAYETİN İŞLENDİĞİ MEKAN)
Mehmet:"Ceset dedikleri gibi 25-30 yaşlarında 4 yerinden bıçaklanmış belliki öldürülmeden dönce dövülmüş cünkü vucudunda ve yüzünüm belli bölgeleri morarıklar var.Cinayet ortalama 1-2 saat önce işlenmiş.İhbar da komşuları tarafından verilmiş.Cinayet silahı bıçak olduğu düşünüluyor fakat cinayet silahı ortalıkta yok."
İlk cinayetim di belki tecrübem yoktu ama ne yapacagımı teoride biliyordum.
Arkadaşlar etrafa bir bakın şuradaki kümese ve eve bakın cinayete dair birsey bulursanız haberim olsun.
Ahmet ihbar edenleri şubeye alıp yazılı sorgularını alıyoruz.
Şubeye gitmeden önce bir iki kişi dikkatimi çekti.Yarı hüzünlü yarı saşkın bir ifadeleri vardı.Belliki bunlar ölen bayanın komşularıydı.
- Bir bakarmısınız hanfendi ?
+Buyrun memur bey ?
- Hanımefendi siz sanırım cesedin komşusu olmalısınız birkaç soru sorabilirmiyim ?
+Tabikide Memur Bey yardımcı olmaya çalısırım.
- Öncelikle cinayet işlenirken tanık oldunuzmu ?
+ Hayır.Kocasıyla çok tartısırlardı.Geçen gün boşayacagim seni artik yeter felan diye sesler duymuştum.Ve bugünde balkondan baktıgımda Neclayı kanlar içinde bahçede gördüm.
-Peki kocasından başka şüpelendiğiniz biri varmı ?
+ Hayır Memur Bey özel hayatını fazla bilmezdik zaten biz.Evden hiç dısarı çıkmazdı.
-Peki hanımefendi teşekkur ederim.Arkadaşlar sizi emniyete götürüp ifadenizi alacaklar.

Cinayet büyük bir ihtimalle kocası tarafından işlenmişti ama elimizde kanıt olmadan emin olamazdık.
Polis arkadaşlar geldi.Amirim arkadaşlar evde kan damlalarına rastlamışlar kan damlaları kapıya doğru gidiyor.
Bence cinayeti işleyen kişi cinayeti işlerken bir yerini kesti ve dısarı çıkana kadar kan damlaları yere aktı.Şubede arkadaşlar ifadeleri almıstır.Onları da okuyup gerekli sonuca varabilecegimi düsünüyorum.
(Cinayet Şube)
+ Ahmet ifadeleri aldınızmı önemli bilgiler varmı ?
- Amirim ifadeler hep aynı.Kadın kocasıyla tartısıyor.En son tartısmada senden ayrılacağ gibi ifadeler kullanıyor kadın.Ha birde az önce anons geçti amirim cinayet silahı neşter olabilir.Adam da doktormuş zaten cinayet işleyen kişi kocası olma ihtimali çok yüksek.
+Ahmet cesedin kocasına ulaşın.Ulasınca bana haber verin bizzat ben ifadesini alacağım.
-Anlaşıldı Amirim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 02, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bir E. PolisiyesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin