Uykusunun içinde bir ağlama sesi duydu adam . Bu ses onu rahatsız etmişti ve gözlerini açmasa da yüzünü buruşturdu . Neden ağlıyordu bu çocuk? Aklına gelen düşünceyle gözlerini araladı .Bebek sesi duyması imkansızdı çünkü evde yalnız yaşıyordu. Koltuktan yavaşça doğrulup gerindi. Dün gece eve geç gelmişti ve salonda uyuduğu için her tarafı tutulmuştu.
Ayağa kalkıp salonun etrafında gezinmeye başladı. Nereden geliyordu bu ses? Etrafa iyice bakındı .Koltukların arkasına kadar baksa da sesi bulamamıştı. Ses kesildiğinde kendini koltuğa bıraktı. Sabah sabah acaba gaipten gelmişler miydi? Ağlama sesini tekrar duyduğunda ayağa kalktı. Evin dış kapısından tıklanma sesi gelince kapıya yöneldi.
Evin dış kapısından girince iki merdiven vardı ve merdivenleri indikten sonra hemen salonla karşılaşılıyordu. Bu yüzden kapının tıklanmasını çok rahat duymuştu. Kapıyı açtığında etrafına bakındı. Kimse yoktu. Gerçekten gaipten geldiklerini düşünmeye başlamıştı. Kapıyı kapatacakken bacağında dokunan bir şeyler hissetti. Başını eğip ne olduğuna baktığında küçük bir çocukla karşılaştı. Bu çocuğun burada ne işi vardı? Çocukla aynı hizaya geldi. Sarıya yakın açık kahverengi saçları olan, sevimli bir çocuktu.
"Sen ne sevimlisin böyle? "dedi gülümseyerek.
Kendisinin de bir yeğeni vardı ve gerçekten çocukları seviyordu.
"Nasıl geldin sen buraya ?"
Karşısındaki küçük çocuk o kadar tatlıydı ki sanki konuşabilecekmiş gibi davranıyordu. Etrafına bakındı. Bu çocuğu buraya getiren mutlaka biri olmalıydı. Küçük çocuk ellerini tuttuğunda gülümseyip kucağına aldığı sırada dikkatini kenarda duran siyah spor çanta çekti. Çantaya uzanıp yavaşça fermuarını açtı. Çantanın üzerinde katlanmış bir kağıt vardı.
Oğlumu bulacak insan,
Kimsin ya da nasıl bir görünüme sahipsin bilmiyorum. Uzun zamandır sokakta yaşıyorum. Defalarca iş arasam da bulamadım. İnan bana oğluma bakacak durum yok. Onu bir yurda bırakmak istemedim çünkü orada iyi bakılamayacağını biliyorum.
Sebebini bilmiyorum ama ona iyi bakacağınızı düşünüyorum. 'Neden ben? 'diye düşünebilirsiniz, illa bir sebep arayacak olursak evin dış görünümünden bile oğluma bakabileceğiniz kesin.
Onun ismi Umut. Benim hayatımda ismi bir işe yaramadı ama umarım sizin hayatınız da bir umut ışığı olur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Oğlum
Teen FictionBir gün kapının önünde bir çocuk bulsanız ne yapardınız? #bu isimle yazılan ilk hikayedir