Chapter VIII: Date

91 7 2
                                    

*In poza aveti casa fetelor*
Kate POV
- De ce?! spun Zayn cand intra in bucatarie uitandu-se la Astrid.
- De ce ce? intreaba incruntandu-se.
- De ce el? De ce l-ai ales pe el? ii pune intrebarile satenei.
- E doar un film. ii explica. Voiai sa vi si tu?
Ce film? Care el? Despre ce vorbesc?
- Doar noi doi Astrid, fara Zayn sau Alec. zice Niall si isi scoate limba afara aratandui-o lui Zayn.
- Alex, nu Alec. il corecteaza.
- Eu nu mai impart camera cu ei doi. Toata noaptea au vorbit despre Astrid si s-au certat care sa fie cu ea. se plange Louis somnoros.
Cei doi fac niste ochi ca de broasca si ii fac semne lui Louis "Te omor" sau "Esti mort." Niall chiar se inrosise. Radeam de ei. Erau atat de amuzanti. In ultimele zile a fost atat de bine cu baietii. Cine credea ca va fi atat de bine cu ei? Sau cine credea ca avea sansa sa ii intalnim la o simpla cafenea? Opa, cineva a sunat la usa.
- Deschid eu! spune Astrid si se grabeste sa deschida usa.
Alex intra dupa ce pleaca Astrid.
- Am veeeenit! se aude vocea pitigaiata a lui Alexis.
- Piei Satana! urla Alexander si scoate o cruce iar apoi ies pe usa care ducea spre curtea din curtea din spate.
Dupa ce l-a cunoscut, Alexis nu il lasa in pace si se tot tinea dupa el, iar cand lumea o intreba de ce atat de disperata ea zicea ca e iubita lui si ca el e foarte timid. Asa ca Alex a pus-o pe Astrid sa se dea drept iubita lui ca sa scape de nebuna. Doar a aparut One Direction iar Alexis a inceput sa il placa si pe Niall. Insa e inca obsedata de Alexander. Aparent, nu poate alege insa mie imi pare ca niciunul dintre ei o va alege.
- Ala era Alex?! spun intrand in bucatarie. Niall! Iubitule, ce dor mi-a fost de tine!
Satena trece pe langa blonda si se duce in curtea din spate probabil dupa "sotul ei".
A trecut ceva timp. In momentul asta Alexis nu il lasa pe Niall in pace si se tot da la el iar noi incercam sa nu vomita. In sfarsit au aparut Astrid si Alex. Baiatul se ascundea in spatele ei. Cand l-a observat blonda se uita confuza. Cand la irlandez, cand la celalalt crush. Nu stia pe cine sa aleaga sau ce? Saracuta de ea...
- Aaaaaaaa, Astrid noi trebuie sa plecam asa ca hai. zice Niall, trangand-o de talie.
- Unde? intreba curioasa Alexis.
- La un film... ii raspunde incet blondul.
A lovit masa tare si a plecat. Auch, a ranit-o.
- Rahat... spune si Astrid privind usa trantita de blonda. Ma duc dupa ea...
- Nu, nu. Las-o. Du-te cu Niall si rezolvam dupa. Nu merita sa va amanati planurile din cauza ei. Asa ca hai sus, iti cautam ceva dragut, ca sa puteti pleca. ii zice Ella zambareata.
- Nu! Pentru ca o sa ma pui sa ma imbrac in roz. Ma descurc sing-
- Atunci te ajut eu! ma ofer voluntara.
- Hmmm. zice analizandu-ma. Ok then.
Am schitat ambele un zambet mic si au urcat sus ca s-o pregatim pe princesa. Nu ne-a luat mult si deja gasisem ceva. Isi alesese o pereche de jeansi visinii, un plover negru si o pereche de ghete negre. Cand era gata sa isi puna ploverul usa s-a dechis.
- Calme, sunt eu!
I-am recunoscut vocea Ellei.
- Doamne ce draguta esti! exclama cand vede rezultatul. Trebuia sa porti si ceva roz. Ti-ar fi stat bine. Nu, nu? spune dupa ce ne vede privirile.
- Trebuia sa ma duc dupa Alexis. Acum o sa fie singura si trista si din cauza mea l-a pierdut pe-
- Hei, daca Niall te-a ales pe tine in locul ei, probabil are motiv foarte bune. Stai linistita, undeva este un baiat special pentru ea.
O bataie in usa ne facem sa ne intrebam cine era.
- Aaaaa. Sunt eu, Niall. Am vrut sa stiu daca Astrid e gata... se aude vocea joasa a irlandezului.
Am chicotit si m-am dus sa deschid usa.
- Ti-am pregatit printe-
Doar ca mana lui Astrid o intrerupe. Isi ridica ambele maini in aer. Se privesc intens una in celeleilalte si nimeni nu spunea nimic.
- Deci... Daca esti gata... Putem pleca, nu?
- Daca nu te-ai razgandit...

-----------------------------------------
Nu prea am avut idei... Si scoala asta ma omoara >.<

Another Fanfiction &lt;1D&gt;Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum