"Seni yokluğunda yaşamak"

28 1 0
                                    

"Birinin eşyasının kokusunu içine çekmek ; keşke şimdi yanımda olsaydın demektir. Seni o kadar çok özledim ki,anlatması zor demektir."
Ben ne seni özlediğimi nede seni sevdiğimi söyleyemedim sana. Sensiz olmaz,yapamam dediğim günler geliyordu aklıma yapıyorum işte diye kendimi avutuyor bir kaç dakika sonra yatağa girip nefesizsiz kalana kadar yorganın altında ağlıyordum,hayaller kurup onların güzelliğinde uyuyor sabah kalktığımda o şişkin ve kızarmış gözlerle okula gidiyordum. Önceden karşılaşalım diye dualar ederken şimdi karşılaşmamak için dua etmek ne kadar zordu ve bir o kadar da anlamsız.
Canım yanıyordu seni uzaktan izlemek,gelip konuşmak istiyordum ama ne söyleyebilirdim ki ? Belli ki sende konuşmak istemiyordun. Aklım almıyordu senden nasıl uzak kalınır ? Beni senden uzak tutan bütün nedenlerden nefret ediyorum. Peki tamam ben senden uzağım o zaman bütün kötülükler de senden uzak dursun.
Okuldan çıkmıştık,merdivenlerden iniyordum. Kafamı kaldırdım gözlerim doldu kalbimde hiç hissetmediğim bi acı hızlı hızlı yürümeye başladım. Yanında ki kız sevgilin miydi acaba ? Bu soru aklımı kurcalayıp durdu.
Günlerce bunu düşündüm ama yapabileceğim hiç bişey yoktu. Senin için kurduğum hayallerden vaz mı geçecektim şimdi ? Sensiz olamazdı.
Gece olunca içimdeki sensizlik hissi o ağlama hissi kaplıyordu bedenimi. Ben 3 yıl geçirdim. Bir türlü normal hayatıma dönememiştim,sanki bir daha konuşmayacaktık gibi. Yokluğunda şarkılara aşık oldum,susun dedim susmadılar. Beni sana daha çok bağladılar hep ağlattılar.
Ben yokluğunda da hep bi umutla bekledim yine hayaller kurup tebessüm edebildim. Ama ben yokluğunla büyüyordum nede olsa o acı hep içimdeydi.

"Keşkelerimin çokluğu kadar,yokluğun vardı."

Gözyaşı,gözbebeğinin ucunda durur mu ya? Ben bir gün yine seni izliyorum uzaktan kızlarla birlikte oyun falan şakalaşıyorsunuz konuşup gülüyorsunuz. Aklıma birlikte gülüp konuştuğumuz günler geldi gözlerim doldu içim can kırıkları tam o damla gözümden düşüp yanaklarımdan çeneme doğru süzülecek, sen kızlarla ip atlıyorsun o anda ipe takılıp düşecek gibi oldun sonra toparlanıp gülmeye başladın :) işte tam o anda gözyaşı gözbebeğimin ucunda durdu. Bende tebessümle seni izlemeye devam ettim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 21, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

9 yaşımdın,yaşımsın.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin