Bloody Mary nu isi pugea controla puterile asa ca sari pe Vanessa si incerca sa isi infiga dintii in ea.
- Maaama! Ce dracu' ! Trezestete la realitate!spuse Vanessa si facu ochii ei de ingeras.
Bloody Mary nu se putea opri, cand deodata cineva o impusca pe mama ei. Era un baiat cam de 18 ani, era imbracat cu niste pantalonii negri, dar avea o bluza de zici ca era de 100 de ani. Vanessa lesina deoarece era mult prea speriata.
Se trezi intr-o cocioaba dar pe interior erau destul de multe lucruri. Baiatul acela veni spre ea.
- Scuza-ma, eu sunt Robert! Acum trebuie sa-ti pun un pansament in spate, asa ca da-ti jos bluza. Femeia aia te-a trantit rau...
- Euuuu!?! Sa-mi dau jos bluza! In visele tale! Acum, pe unde e usa, ROBERT? spuse Vanessa cu o voce tipatoare.
- Nu am de ales, spuse Robert si o tranchiliza.
Vanessa se trezi iarasi darvde data asta in sutien. Nu era speriata ci suparata. Robert veni din nou la ea. Deabia acum Vanessa l-a vazut cu adevarat. Avea ochii verzi iar parul castaniu. Fata se uita in gol la el, dar a ramas suparata oricum.
- Imi pare rau ca te-am tranchilizat, dar vestea buna e ca acum ti-am pus pansamentul, spuse Robert si zambi.
- Mersi, banuiesc! Ma cheama Vanessa,spuse Vanessa si zambi. Deci... tu esti doctor ?
-Nu, mi-am parasit familia mai de mult si nu am nicio profesie, draguto!
,, Doamne, mi-a spus draguta!! Sa-l sarut sau nu?? La ce ma tot gandesc ? Sunt fiica lui Bloody Mary, chiar daca nu are nicio legatura." se gandi Vanessa.
- Poti sa pleci daca vrei, aaaa, iesirea e pe acolo, spuse Robert si ii arata sore o usa.
- Te deranjeaza daca mai stau ?
- Nu.. Nuu, chiar deloc nu ma deranjaza.
,, Ma iubeste !!! " se gandi Vanessa.
Vanessa se ridica in picioare, iar apoi se imbraca. Desi nu se cunosteau de mult fata isi puse mana pe umarul lui si il .. saruta.
- Heei, Vanessa, eu... nu vreau sa fim impreuna, am deja pe cineva!spuse Robert si ii arata o fata cu parul maromsi ch ochii verzi, la fel ca ai lui.