Vanessa era foarte mirata. De ce oare a fost asa de dragut cu ea daca e cu o fata ? Fata cu care er Robert I-a zis:
- Cred ca nu m-am prezentat, eu sunt Lara! Nu sunt chiar cu Robert cum zice el. De fapt sunt o ruda foooooarte indepartata.
- Incantata d-de cc-cunostinta!spuse Vanessa si zambi fals.
,, Deci ma iubeste, dar nu vrea sa para adevarat deoarece Lara nu trebuie sa stie. Iupi!" se gandi Vanessa.
- Deci eu pot sa fiu cu el!spuse Vanessa si il trase pe Robert spre ea.
-Vanessa, eu nu...nu vreau sa fiu cu tine! Ne-am cunoscut acum jumatate de ora si vrei sa fim impreuna! Eu o cred le Lara ca pe o sora si chiar daca Lara zice ca nu suntem iubiti.. suntem, spuse Rob.
Lara dadu un pic aprobator din cap, dar evident. Vanessei ii venea sa se dea cu capul de pereti. Era intr-un moment psnibil. Vanessa nu il voia cu adevarat pe Robert, dar voia atentie.
Rob se apropie de buzele Larei si o saruta frantuzeste. Vanessei ii venea sa se sinucida, dar a uitat ceva!! Robert a impuscat-o pe mama ei. Vanesa intreba speriata:
- Ai omorat-o pe mama?? Spune !!
- Monstrul acela era mama ta? Dar stai calma nu am omorat-o doar am tranchilizat-o !!
- Phuu!!rasufla Vanessa usurata. Alceva. De ce m-ai ajutat daca... ERAI CU L..LA..LAR..LARA ?
- Pei asa sunt eu. Ajut pe toa....
- Daca eziti sa-mi spui asa numele sa stii ca tu l-ai sarutat!!!! Zise Vanessa si pleca. Ea era imbracata destul de frumos: avea o bluza neagra si niste pantalonii de trening simpli.
- Lara !!!o striga pe fata.
-Hei, Robert, acum poti sa alegi pe cine vrei!!spuse Vanessa si facu niste ochii incredibili de mari.
- Deja am ales!!!spuse ROBERT si fugi spre Lara, apoi o saruta scurt.Scuze ca capitolele sunt asa de scurte, dar nu imi prea place sa scriu la tableta. Am touchscrin-ul prost.