Povestea lui Bloody Mary

59 5 3
                                    

Vanessa era incremenita. Nu stia ce I se intampla. Nu stia ce sa creada! ,, Sa fie un vis, oare? Nuuu, este prea ridicol! S-au am lesinat si am ajuns in iad , sigur asta s-a intamplat" se gandi Vanessa. Deadata Bloody Mary îi spuse :
- Acum am sa-ti spun povestea mea: eu am fost o fata draguta si absolut normala, pana cand o fata nou venita in oras a inceput sa zvoneasca lucruri urate si absolut neadevarate. Eu m-am suoarat atat de tare ca am atacat-o. Ea tipa in continu, dar eu nu o lasam. Am lovit-o atat de tare incat I-a curs sangele. De atunci copii ma stiga: Bloody Mary. Am hotarat sa-I speri, ca sa ma lase in pace. Eu ma imbracam in rochia mamei mele si spargeam oglinzile tuturor copiilor, ca sa îi speri. Ei tipau, pana cand intr-o zi am zis sa ma ascund in spatele oglinzii, si sa le dau fiori. M-am dus exact la casa fetei pe care am atacat-o. M-am asezat in spatele oglinzii sparte de mine si am asteptat pana sa vina. Dupa ce a venit am sarit din oglinda si am speriat-o. Am sarit si eram pe cale sa o ating, dar am vazut ca a lesinat. Parintii ei nu erau acasa. M-am gandit sa-I las un bilet pe care sa scriu ca ea a fost pedepsita de cineva anonim pentru ca a fost rea. Parintii ei s-au ingrijorat foarte tare. Am continuat sa sperii copii. Pana cand zvonul s-a raspandit. Eu nu am mai continuat prntru ca am ajuns mare si nu am mai vrut. Aceasta 3ste povestea mea.

MoarteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum