*Empati Yaparak Sessiz Bir Ortamda
Okumanız Yeterli Olacaktır .Yer:Trabzon
Bu Yazdıklarıma birçoğu inanmayacak ama şunu bilinki cinler gerçektir!
Ben Trabzonluyum bilirsiniz bizim trabzonun yaylaları meşhurdur.Eskiden bizde yazları yaylamıza çıkardık.Hayvancılık yapardık.O zamanlar 7-8 tane ineğimiz vardı otlatmaya gönderdik öğle vakti bunlar otlamaktan döndü ama bitanesi sürüden ayrılmış dağda kalmıştı.dedem bana çık yukarı dağlara bak ama fazla yukarı gitme demişti ineği belki görürüm diye.. Ben elme değneği alıp dağa doğru çıkmaya başladım ormanı geçtim ormanın yukarısında büyük bi ova var biz oraya büyükdüz deriz.baktım bizim inek orda değil. bende bi taşın üstüne oturdum hani bekliyorum belki inek oraya gelir diye.Sonra baktım iki tane adam dağdan yukarı çıkıyor.Bende peşlerinden gitmeye başladım güya yanlarına gidip buralarda inek gördünüzmü diye sorucam.Adamlar gidiyo bende peşlerinden hızlı hızlı yürüyom bitürlü yetişemiyorum sonra koşmaya başladım bitürlü yetişemiyorum. sonra adamlar tepeden arkaya aştı biraz sonra bende aştım baktım adamlar ta karşı dağın tepesinden yürüyorlar.ben şaşırdım bunlar ne zaman geçti oraya.sonra bunları yetişemem diye tekrar ovaya iniyorum. ovaya geldim baktım ovada en az 500-600 tane koyun var başlarındada 4 tane adam.Adamlar hep aynı giyimli beyaz palto gibi bişey yakaları siyah kafalarındada koni biçiminde kırmızı şapka gibi bişey var.ben onları izliyorum baktım orda el arabası gibi bişeyvar tahtadan bişey.o adamlardan birisi ona bindi o araba dağdan yukarı doğru çıkmaya başladı.ben şaşırdım bu nasıl dağdan yukarı çıkıyo böyle.Sonra araba dağın tepesinden kendi kendine aşağı indi.Diğer üçüde birlikte ona bindi sonra tekrar dağa doğru çıktı araba.Sonra ormandan bi inek sesi duyar oldum gittim taşların arkasından ormana doğru en fazla 3-4 saniye bakmışımdır kafamı ovaya çevirdim ne koyun var ne bişey.işte orada korktum kendimi ormana attım o korkuyla iki dakkada eve indim zaten.tabii o zaman cin peri nedir bilmiyorum.Gittim dedeme dedim böyle böyle.dedem onlar cindir dedi öyle görünürler ama onlara bişey yapmazsan bi zarar vermezler dedi.Çünkü dedem zamanında çok görmüş o yüzden korkma öyle şeylerden dedi.
BU ANLATTIĞIM HİKAYE YEMİNLE GERÇEKTİR!!!
VE ONLARI DALGA KONUSU YAPARSANIZ EMİN OLUN BİRGÜN GELİP SİZİ BULURLAR...