Shay kapının gıcırtısıyla başını kaldırmış ve ve kapıya doğru bakmıştı.
Zayn'i gördüğünde bir an nefesinin kesileceğini hissetmişti ama oldukça çabuk toparlamaya çalışmıştı.
Zayn, sert bakışlarlarla Shay'e bakıyordu.
'' Burada olmaman gerekiyor. ''
Shay bütün gücünü topladı ve yerinden kalktı. Bütün vücudunun acıması gibi kalbi de çok fazla acıyordu. Dün geceden beri burada oturduğundan dolayı vücudu uyuşmuştu ve her an düşecekmiş gibi hissediyordu.
Düşmemek için kapıya tutundu. Üzerinde hala hafiften sarhoşluk vardı.
'' Hayır, burada olmam gerekiyor. Beni hala sevdiğini kanıtlamam için burada olmam gerekiyor. ''
Zayn afallasada derin bir nefes aldı.
'' Neden hala çabalıyorsun. '' Shay Zayn'e baktı.
'' Birbirini hala deli gibi seven iki insanı tekrar br araya getirmek istiyorum. '' Zayn tam bir şey demek için ağzını açmıştı ki Shay, onu susturdu.
'' Hiçbir zaman gözlerimin içine bakarak beni sevmediğini söylemedin. Eğer her şey tamamen bitmiş olsaydı benimle mesajlaşmaya devam etmezdin. Sevgini hissedebiliyorum Zayn. Beni hala seviyorsun. ''
Zayn dudaklarını ısırıyordu çünkü yavaş yavaş sinir olmaya başlamıştı.
'' Ve bunu kanıtlamak için buradayım. ''
'' Hayır hiçbir şeyi kanıtlayamazsın! Seninle mesajlaş- ''
Zayn mantığını dinleyip konuşmaya başlamıştı ki Shay'in dudakları onu yarıda kesmişti.
Shay inanıyordu. Aşkını kanıtlayabilir ve onu tekrardan kazanabilirdi.