Manhattan bu yıl soğuktu.
Eva üniversiteye yeni geçmişti. Sosyal biri değildi fakat bir kaç arkadaşı vardı. Eva yanlızlığını seven biriydi. Derslerinden sonra bir restaurantda çalışıyordu. Ordan kalan vakitlerde çizim yapardı.
O sabah normal bir gündü. Sıradan şeyler olmalıydı. Dersine giricek, en yakın arkadaşı Patch ile konuşacak ve restauranta gidecekti. Dersten çıktıktan sonra, yürürken bir araba yaklaştı ve farkediceksin dedi bir ses. Ses siyah bir audiden gelmişti. Eva başkasına seslenildiğini düşündü fakat 2 gündür tuhaftı. Başı çok ağrıyordu. İşten çıktığında tekrar aynı arabayı gördü. Tekrar aynı takım elbiseli adam babanı tanıyordum dediğinde Eva durdu ve bekledi. Arabada ki adam kapıyı açtı ve Eva arabaya bindi. Adam ben Parker seninle ilgilenmek için gönderildim dedi.Eva neden gönderildin, sen kimsin dedi.Parker seni burdan götürmeliyim, ondan sonra istediğin cevapları alabilirsin diyerek yanıtladı.Yol kalabalıktı, Eva nereye gittiklerini soracakken arkada bir motorsiklet belirdi ve Park elini koltuğun altına uzattı. Park siyah gözlüğünü Eva'ya uzatarak sessiz kal ve korkma dedi. Arabayı köşeye çekti ve bekledi. Motor yaklaştığında silahını çıkardı ve susturucuyu taktı. Motorda ki adam yaklaştığında Park soğuk kanlılığı ile elini uzattı ve adamı kalbinden vurdu. Eva ne olduğunu anlamadan Parker gaza bastı ve hızla köprüye vardılar. Bu arada arkalarına 4 motor daha katıldı ve silah sesleri duyuldu. Parker seni biliyorlar Eva artık eve dönemezsin dedi. Eva korkmuş bakışlar ile beni neden öldürmek istiyorlar dedi. Parker direksiyonu sola kırdı ve yan sokağa geçti. Omzundan kan akıyordu, burdan gitmeliyiz dedi. Araba durdu ve çatıya çıktılar. Helikopter ile oradan uzaklaşırken, Parker artık burda yaşayamazsın dedi.
Sabah olduğunda Eva gözlerini bir hangarda açtı. Babasının yakın arkadaşını gördü. Eva onu tanıyordu fakat ölmüş olması gerekliydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Runner
FantasyTehlike anında ne kadar hızlı koşabilirsiniz veya ne refleksler verebilirsiniz. Yetenekli refleksleriniz ve kaslarını olduğunu bir düşünün. Eva böyle biri fakat bunu anlaması kullanması veya hedef hale gelmesi olağan bir şey. Eva kendi hayatını yaşa...