Eva trenin üstüne duştu ve sıkıca tutunuyordu. Hemen ardından James atladı. James güldü.
Eva "Dikkat et, düşeceğiz."
James "Ayağa kalk."
Eva nefesini aldı ve ayağa kalktı.
Vücudunda ki adrenalin şuan kendisini gösteriyordu.
James "Benimle birlikte koş."
Eva "Ne oluyor etrafı neden yavaş görüyorum ?"
James "Reflekslerin sana yardımcı oluyor."
Eva "Sırtında ki iz nedir ?"James önceden gerçek gücünü bilmiyordu. Koşuyordu, reflekslerini kullanıyordu fakat tam potansiyelinde ne olacağını bilmiyordu. Bu sırada onu Mrx buldu. James Eva gibi bu yeteneğiyle tanışmadı. Ailesini küçük yaşta kaybetmişti ve tek başına yaşıyordu. Üşengeçti ama zekiydi. Kafasını kullanmaya küçük yaşta başlamıştı. Gerçek eğlence ve parayı sanal ortamda buluyordu. Bir gece bir oda da Mrx ile karşılaştı. Mrx ona bir hafta sonra bir kutu gönderdi. Kutudan küçük bir tüy çıktı. Altında bir not kağıtı gözüktü. Kağıtta sırtına sürt diyordu. James tüyü sırtına değdirdiğinde bi anda olduğu yerde kaldı ve gözlerinin önünden bir binadan atladığını gördü. Mrx'e bunun ne ifade ettiğini sordu. Mrx ona istediği cevapladı verdi ve zor durumda kendisini aramasını söyledi.
James alışveriş yaparken Kırık Kalpler içeri girdi. James arka tarafa geçti ve Mrx'i aradı. Mrx ilk olarak alışveriş merkezinin elektriğini kesti. James'e arka kapıyı tarif etti ve onu kurtardı.
Peki Mrx kimdi veya ona güvenebilirmiydi? Belki de oda Kırık Kalpler'den biri olabilirdi.James "Onlar benim mührüm."
Eva "Mühür de nedir ?"
James "Odaklan ve sadece koş."
Eva " Bana da olacak mı?"
James " Tam gücüne ulaştığında olacak."
Trenin üstünde koştular. Diğer köprüye geldiklerinde,
Eva " James köprü !"
James " Bunu yapabilirsin, tüm gücünle koş ve yüksel."
Eva koşmaya devam ederken bir anda yükseldi ve köprünün üzerinden süzüldü ve trene yeniden indi. James bir anda yanında belirdi. Eva omuzlarını tuttu ve dizlerinin üzerine çöktü.
James " Sen iyimisin ?"
Eva "Sırtımdaki bu çizgiler de nedir?"
James "Kanatların"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Runner
FantasyTehlike anında ne kadar hızlı koşabilirsiniz veya ne refleksler verebilirsiniz. Yetenekli refleksleriniz ve kaslarını olduğunu bir düşünün. Eva böyle biri fakat bunu anlaması kullanması veya hedef hale gelmesi olağan bir şey. Eva kendi hayatını yaşa...