Boy from the Bakery

63 3 5
                                    

Pojďte blíž lidi, nestyďte se. Nikdo vás neukousne. Spíš vy se budete chtít zakousnout do zdravého dortíku nebo čokoládového muffinu.

Tak tohle by mělo mít napsané malé pekařství ve vesničce Holmes Chapel.

Tak, tady se mi potvrdilo nesuď knihu podle obalu (názvu). Říkala jsem si ajajaj. Další ff, kde je Harry pekař. Děcka,zase jsem byla tak blbá..

 _SnowWhite_  nám naservírovala tohle dílo na tácu plném čerstvě upečených muffinu. Už se mi sbíhají sliny..

Chcete se mnou vejít do tohohle útulného pekařství? Tak pojďte a nestyďte se. Možná vás na něco pozvu.

Ale po cestě vám něco málo povím o tom, co tam můžete očekávat..

Fajn, tak jsou tu muffiny, koláčky, dortíky, cookies, kávu, čaj, ale hlavně milé chování.

Jestli chcete poradit, tak já si dávám vždy čokoládové muffiny. Niall mi je tak barvitě popsal, že si je dam vždy. Posadim se k nejzadnějšímu stolečku a tiše pozoruji jejich život. No dobrá, ne vždy tiše. Hold mám ke všemu komentář. 

Už několikrát mě obsluhoval Harry, ale ten si létá s hlavou v oblacích a mě si nevšímá. Za to té drobné holky vždy. To má úsměv od ucha k uchu.

Snowie se nemusí stydět za svou práci. Tak propracované postavy, děj a okolí jsem dlouho neviděla. A přísahám bohu, její humor budete milovat. Kolikrát se směji až brečím. Vážně, většinou jsem mezi lidmi a ti si klepou na čelo.

Umí naservírovat přesne to, co v každém díle potřebujete. Nikdy mne žádný nezklamal a nezklame ani vás. Její slovní spojení, popisy okolí, popisy osob a charakter osob je něco neskutečného.

Fakt nevím, kde se to v ní bere, ale je jako studna nápadů..

Budete milovat každou jednu osobu. Ale bacha Logan je MŮJ, tak ruce pryč. Pobaví vás blázen Niall, rozvážně bláznivý "Garet" (malý vtípek), ale hlavně vás okouzlí Harry.

Zrovna včera jsem psala Snowie, že už jsem četla plno ff s Harrym, ale ze její pojetí Harryho je to nejlepší, jaké jsem kdy četla. Milost, laskavost, bezelstnost, statečnost a ochranářství vás dostane..

I když já radši Logana.

Co se týče děje, tak jsem vážně nepochopila jak to Snow dělá, ale vždy otvírám každý díl s tím, že nemám ani nejmenší tušení co mě v něm čeká.

Budou spolu?

Dají si pusu?

Upeče mi Harry jeho slavné muffiny?

Nezblazní se Garet z rodiny?

Ukáže se Niall?

Vyškrábe někdo oči té fuchtli?

Kdo už konečně propleskne její rodiče?

Kdy jim to konečně docvakne?

Už?

Ne.

A teď?

Ne.

A teď?

Neeeeeee!

Takové otázky a další se mi honí hlavou, když otvírám další nový díl.

Slovy Kayle:

Je těžké si připustit, že vás někdo může milovat. Obzvlášť, když se podceňujete a lásky se vám nedostává ani od rodičů.
Nechá si převrátit život vzhůru nohama pohledným chlapcem z pekárny, který říká: "každá dívka si zaslouží vědět, že je krásna."?

Věříte mu?

Já ano.

Hej lidi, máme štěstí!

Harry je v pekárně.

Jdete se mnou mlsat jak laskominy, tak Harryho chování?

Tak na tři!

Raz!

Ať tam jsou čoko muffiny. Prosím

Dva!

Nezapomeňte slušně pozdravit.

Tři!

Zvoneček nad dveřmi zacinká a dovnitř nás vtáhne vůně a Harryho úsměv, kterým nás od dveří zdraví.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Nov 03, 2015 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Svět fantazieKde žijí příběhy. Začni objevovat