PepsyColka v říši wattpadu před zrcadlem

53 4 2
                                    

Bylo nebylo,
tak dobře, tedy radši bylo. Jedné průzračné noci v malém městečku v zemi známé jako země Česká bloudila mladá dívka na internetu.

Nemohla spát a snažila se najít něco, co by ji okouzlilo. Hledala dlouze a usilovně, modré oči ji pálily od záře monitoru, ale nechtěla se vzdát. Spánek stále nepřicházel a ovečky se ji nechtělo počítat.

Zabrousila na jedny stránky na blogu jenž se hemžily odkazy. Náhodně na ně klikala ve snaze něco najít. Když v tom ji oslepila bílo-oranžová záře.

Neví jaké síly ji lákaly, ale zrovna v tu chvíli se cítila jako Alenka v říši divů. Jako Alenka,  jejíž dobrodružství j vyprávěla maminka před spánkem.

To musí být znamení. Blesklo ji hlavou.

S nutkavým pocitem vyplnila příslušná políčka a jakmile klikla na tlačítko registrovat, tak udělala ten poslední krok aby byla v kouzelné říši, kde je všechno možno.

Nejdříve se podílela na chodu království jen pasivně, ale jak plynul čas, tak se vše začalo měnit. Je jednou z mnoha jenž utváří tento svět.

Na svých cestách potkala Kloboučníka, kočku Šklíbu a jiné pomocníky. Poznala skromné lidi, jenž její duši naplňovaly štěstím a opojným pocitem. Našlo se i pár pyšných zlých lidí. Avšak naštěstí jich bylo méně než těch lákavých a skromných.

Zamilovala si jejich práce a ráda by vám je chtěla představit. Tak se pohodlně posaďte a nadechněte. Nehledejte recenze. Najde tu jen písmenka, která tvořila slova a ty pak věty. Věty vytvořily děj, postavy a nové světy. Světy do kterých se dívka přenesla a užila si každý okamžik s nimi.

Snad ta dívka neurazí žádného autora, tím, že je dílo změněno v tomhle spise, ale na jeho přání se dá ten spis spálit.

Chcete se ponořit s touhle Alenkou do říše fantazie? 

Tak tiše seďte a nechte se unášet jejími slovy.

Svět fantazieKde žijí příběhy. Začni objevovat