İlk Gün

93 9 9
                                    

Sabah alarmın o lanat sesiyle uyandım,daha doğrusu tam uyanamadım.Canım hiç kalkmak istemiyodu. Eee tabi 3 ay boyunca öğleye kadar yatın sonra okul açılınca kalkamazsınız

Okul mu? Okul...Okul...Okul...

Tabi ya bugün okulun ilk günü

*Daha fazla yatarsan okula tek gidersin Ayza*
Tamam iç sesim kalktım bak
*Aferin*

Offff hemen kalktım iç ses haklıydı yani geç kalırsam okula tek giderdim ya aslında amac okula abimin beni götürmesi ve tüm kızların ağzının sularının akışını izlemek hahaha çok güzel ama ya off uzatmayım ya kısa ılık bi duş aldım. Kıyafet odamdan giyecek bi şeyler bakmaya başladım. Şimdi siz diyiceksiniz ki bunu okul kıyafeti yokmu tabikide yok aslında var ama bana yok tamam tamam aklınız karışmasın bana fark etmez bi gün okul kıyafeti giyerim bi gün normal kıyafet. Bu günde öyle olacak tabikide.

Elime siyah deri eteğimi onun da üstüne siyah beyaz yarım t-sırtımı giyip(media ama hepsi aynı deil bulamadm çünkü üzgünüm) saçımı kurutup hafif dalga verdikden sonra yüzüklerimi de takdım. Sıra makyajdaydı hemen aylaynırımı ve rümelimi-yazilislarini bilmiyorum üzgünüm- sürdüm siyah rujumuda sürdüm mü oldu. Şimdi siz one öyle siyah ruj ne ya dersiniz ama benim herşeyim siyah ruj. Siyah favorim olur.Siyah hoş bi canta icine gerekenleri koyduk dan sonra aşağıya indim. Benim best model abiciğim neredeyse cikiyomus.

-Aaa abicim biricik kardesini almadanmi gideceksin ama

-Gel başımın belası gel ee bi hazirlanamadin sende

-E napaym ama ya anca hazırlanıyorum saç,makyaj derken

-Bi günde yapmasan onları zaten her gelen geçen bakıyo deli ediyolar beni

-Canım abim benim ama olmazki öyle yaa aa çok ayıp kısmetimi kapama lütfen

-Tamam tamam çok konuşmada yürü

Arabaya bindik hemen bi müzik açalım hmm hangisi hangisi Rihanna normalde ingilizce şarkı dinlemem ama bugün iyi günümdeyim(en bi sevdigim kankalarimindan olan gülomun en sevdiği şarkıcı) tabi ben ve ingilizce çok uzağız ben şarkıyı söyleme çabasındayım ama sade çabasındayım. Şimdi siz dersiniz ki bu kız 17 yasinda ne bu çocuksu şeyler valla ben çocuk ruhlu bi insanim. Neyse nerde kaldık hm tamam ben kendi cabalarimdayken okula gelmişiz bile. Arabadan indik ve bahçeye girdik. Tabi abime az da yalvarmadım değil yani sinifa kadar gel diye. Beni kıramadı biricik kız kardeşini ok binasına ilerlerken herkesin gözü bizdeydi. Ee nede olsa yanimda bi meteorrr abim var yani. Sınıfa gidip çantamı koydum bizimkiler kantindeymiş best kankamin mesajı üzerine abimle kantine indik. Bizimkiler masada oturuyolardı (ikra ve arsel) kaç yıllık dostuz kavga da ederiz ama hemn barışırız biz. Masaya gidip yanlarina oturdum abimde selam verdi ve yanımızdan ayrıldı.
-İKRA: Kızım okula yeni biri gelmiş tam karşıdaki masada ki çocuk yokmu ki demin de buraya bakiyodu
Alın işde bizim İkra ne olsun hemen her şeyden haberi olacak yani deli kız ya
-BEN: Banane ya kanka çocuktan iyi aferin hoş gelmiş
-ARSEL: Aferin benim kankama çocuğun dibine düşmedi bak senin gibi ikra hanim
İllaki ugrasacak bu çocukta bu kızla ya neyse biz sohbet muhabbet ederken zil çaldı ve yavas yavas sınıfın yoluna koyulduk. Her zamanki gibi en arka pencere kenarı 4lu bizim yerimiz. Biz 3 kişi takılırız en arkada arsel onun önünde ikra ile ben tabi bu sefer ikra tutturdu ben arsel bestosumla oturcam diye beni sattı pislik ona yalancı bi trip atip ben en arkaya oturdum. Sınıftabi gürültü filan en sonunda hoca geldi de sustular aaa ne kadar da güzel ya ikranin ballandira ballandira anlattığı çocuk bizim sınıfta.
-HOCA:Gençler sinifa yeni biri geldi arkadasınizla tanışın o kendini tanitsin
-ADININ EYMEN OLDUĞU ÇOCUK:Ben Eymen Aras 20 yaşındayım bir iki yıl okulu durdurmak zorunda kaldım bu yüzden 3.sınıftan devam ediyorum
HOCA:Tamam eymencim istedigin bi yere geç
O çocuk bu tarafami geliyo bu sirada tek boş yer benim yanım mı yoksa veeee evettt bingo.
EYMEN:Naber tatlım?
Tatlimmi o bana tatlimmi dedi noluyoz abi ya...

*arkadaşlar k.bakmayın teog var sınavlar var projeler notları yüksek tutma çabası derken kaynadı ama artık haftada bi bölüm yayinlamaya calısıcam yorum ve vote lütfen :*

Mafya'nın AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin