|5|

547 29 2
                                    

Barry Allen ;

"B: Ne demek Caitlin gitti ?!"

"Ci: Geldiğimde masa da bu notu buldum istersen sen de oku."

Cisco'nun elinde kağıdı aldım. Caitlin gitmiş olamaz. Bir an da ortalıktan kaybolacak biri değil o.

Barry ve Cisco, Central City'den biraz uzaklaşmam gerek. Şu son bir yılda çok şey yaşadım bu bana iyi gelecek diye düşünüyorum. Ne zaman dönerim bilmiyorum ama lütfen beni bulmaya ve geri getirmeye çalışmayın. Zamanı geldiğinde ben zaten Central City'e döneceğim. Bunu belki yüzününüze karşı söylemem gerekirdi ama o zaman asla gidemezdim. Sizi dönünceye kadar çok özleyeceğim.
Caitlin

İlk okuduğum da pek inanmadığım için tekrar okudum. Sonra kağıdı masanın üstüne koydum. Gerçekten gitmişti. Nedenini tam söylememişti. Sadece "Biraz uzaklaşmam gerek" demişti. Tamam son bir yılda çok şey olmuştu ama gitmesine gerektirecek kadar büyük bir sebep aklıma gelmiyor.

"Ci: Bana inandın mı?"

Hala düşüncelerle boğuştuğum için cevap vermek yerine kafa salladım. Bir yandan neden gittiğini düşünürken diğer yandan  arkamda volta atan Cisco'yu dinliyordum.

"Ci: Kafam almıyor  şu son bir yılda olanlar yüzünden gitmiş olamaz. Gidecekse senin komada olduğun şu dokuz ayda giderdi. Şimdi değil! Bir an da değil! "

"B: Haklısın gidecekse o dokuz ayda giderdi. Hayatının en kötü zamanı olduğunu söylemişti."

"Ci: Hangi ara dedi bunu?"dediğinde "Şimdi sırası mı ?" der gibi bir bakış attım. O da ellerini suçlular gibi kaldırdı.

"Ci: Tamam tamam dostum hiç sormamışım say biz Caitlin'e geri dönelim."

Biz düşünceler içindeyken içeri Felicity girdi. Bu düşünceli halimizden bir sorun olduğunu anlamıştı.

"F: Yine ne oldu?Caitlin nerede ayrıca ?"

"Ci: Sorun o zaten Caitlin pat diye gitti!"

Cisco'nun bu tepkisinden sonra sorar gözle bana baktı.

"B: Caitlin gitme kararı almış. Bize de bir not bırakmış." diyerek masanın üstündeki notu gösterdim. Hemen eline alıp kağıdı okudu. Okuduktan sonra kaşlarını çattı.

"F: Caitlin'le ilgili bir gariplik daha ."

"B: Başka ne vardı ki?"

"F: Dün senden ses gelmeyince kötü olup aşağı indi.Senin iyi olduğunu söylemeye indiğimde de hiç yüzüme bakmadı."

"Ci: Çıktığımız akşam yemeğinde seni Iris'ten kıskanmasını da unutma."

"B: Biz o konuyu halletmemiş miydik ?!"

"F: Doğru bir de o var. Giderken ne olduğunu sorduğum da yüzüme bakmadı. Sanki bir şey saklıyormuş gibiydi."

"B: Caitlin'nin bizden bir şey saklama olasılığı aklıma pek gelmiyor."

"Ci: Aynı fikirdeyim. Birden ortalıktan kaybolma ve bizden bir şey saklamak gibi şeyleri onunla eşleştirmiyorum."

"F: Telefon ..."

Felicity sözünü bitirmeden bilgisayardaki sinyal çalmaya başladı.Cisco'yla birbirimize baktık.O hemen bilgisayarın başına geçti ben de kostümü giyip çıktım.

"Ci: Beşinci caddede kar fırtınası var."

"B: Captain Cold mu , Killer Frost mu?"

"Ci: Ben Killer Frost diyorum o caddede önemli bir banka yok."

Snart'tan böyle bir şey beklemem. Killer Frost olmalı.

Caddeye geldiğimde durdum. Etraf bembeyazdı pek bir şey gözükmüyordu.

"B: Cisco ?"

"Ci:Tahminimden daha fena değil mi?"

"B: Önümü bile görmüyorum.Nasıl durduracağım onu ?"

"F: Fırtınanın tersine koşmak işe yarayabilir ."

"Ci:Aynen.Weather Wizard'ta yaptığın gibi teknik olarak ikiside fırtına sadece bu biraz daha soğuk."

"F:Biraz değil çok soğuk olması gerek."

Son konuşmaları boş verip Killer Frost'a yaklaştım. Etrafımı pek göremediğim için beni fark etti. Az bir farkla bana attığı buzdan kaçtım.

Etrafında koşmaya başladığımda bana hiç buz atmaya çalışmadı. Görebildiğim kadarıyla korkuyor gibiydi. Gücünü kontrol edemiyormuş gibi bir hali vardı.

Fırtınayı sona erdirdiğimde Killer Frost yere düşüp bayılmıştı. Saçları yüzüne geldiğinden yüzünü pek görmüyordum şu anla bunu pek düşünemeyeceğim. Ne kadar çabuk S.T.A.R. laboratuvarlarına gidersem Caitlin'nin neden gittiğini tartışmak için bize daha fazla zaman kalır.

⚡️❄️

Yukarı çıktığımda Felicity ve Cisco bu kadar çabuk gelmeme şaşırmıştı. Yani Killer Frost'u hücresine çabuk yerleştirmeme.

"F: Ne kadar hızlı geldin ?Yani ne çabuk bitti işin ?"

"B:Caitlin'i düşünmeden edemiyorum."

Felicity ve Cisco birbirlerine baktı.Bense neden birbirlerine baktıklarını anlamamıştım.

"F: Caitlin seni kıskanıyor,sen Caitlin'i düşünmeden edemiyorsun. Pek sırası değil belki ama dışarıdan gören biri birbirinize aşıksınız da bunu saklıyorsunuz zanneder."Cisco da ona hak verir şekilde kafa salladı.

"B: Caitlin'i düşünmeden durmamım sebebi bir an da kaybolmuş olması olamaz mı ?!"

"F: Bak  ..."

"Ci: Felicity diyeceğini aklında tut. Görmeniz gereken bir şey var. Killer Frost'un hücresinde bir şeyler oluyor."

Cisco'nun yanına gelip bilgisayara baktım. Killer Frost'un saçı kahverengine dönüyordu , cildi de beyazdan ten rengine. Bu garipti. Bir kaç dakika sonra uyandı.Yüzünü kameraya döndüğünde ise ...

"F,Ci: Caitlin ?!"

İkisi tepkilerini açıkça dile getirmişti ben ise şoka uğramıştım , ağzını oynayamıyordum. Killer Frost Cailin'di.

SnowbarryHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin