Natiune ,trezește-te!

19 0 0
                                    

Lumea nu se va mai schimba,este o durere mult prea mai mare să speri că totul se va termina cu bine sau că în cel din ultim ceas conștiința oamenilor va fi trezită.

Greșim cu toții,ne amăgim,am intrat într-un cerc vicios în care fiecare încearcă să își impună propria doctrină și oferind-o ca fiind soluția universală ,unica și singura adevărată.Atâtea soluții,atâtea adevăruri pe cât de mulți suntem.Caracterele diferite,părerile împărțite ,ne divid în grupuri.

Grupuri care există de secolele întregi ,dar când ne vom uni? Când vom accepta cu toții adevărul universal?

De ce lăsăm divergențele să ne corupă ?

Poate că ideea pe care o voi formula curând va fi una frivolă,lipsită de sens,dar este ceea ce cred.

De când Biserica s-a făcut vinovată pentru incidentele din ultima vreme? De ceea de-a doua problemă nici numai amintesc,este "hăul fără fund",indiferent cât de mult vei cădea,nu vei ateriza niciodată.

Natiune ,trezește-te!

Nu Biserica,și nici muzica pe care o asculți sunt factorii principali pentru toate aceste incidente.Ridică-ți vălul de pe ochi.Observă nelegiuirile,vezi ce diferență pot să facă câțiva bani în plus... sau mai bine spus cu cât șpaga este mai consistentă,cu atât mai orbi devenim și nu ne gândim la eventuale consecințe ce mai devreme sau mai târziu nu vor întârzia să apară.

Dacă este cineva vinovat,dați vina pe "LĂCOMIE".Iată factorul ce-a determinat tot acest haos.Suntem dornici de a avea cât mai mult,însă uităm că "liniștea colibei noastre este cea cu adevărat importantă".

Bunurile materiale și în general dorința de a avea cât mai multe posesiuni au generat războaie,astăzi suntem o națiune creată prin vărsare de sânge,o națiune în care liniștea nu își va avea locul ,în care libertatea și spiritul omului va fi controlat.

Ați afirmat în nenumărate rânduri că totul se datorează faptului că în acel spectacol a fost slăvit Satan,și că singurii vinovați sunt rockării-generația de sataniști.Prin eliminare rezultă că voi sunteți creștini,deci cum puteți să acuzați între voi?De ce vă contraziceți singuri? De ce doriți să vă distrugeți locașul în care sălășluiește bunul Dumnezeu?

De ce acuzați preoții? De ce îi blamați? De ce afirmați că sunteți creștini dacă vă distrugeți și vă acuzați?

De ce vă revoltați pe motivul că sunt prea puține spitale si mult prea multe locașuri sfinte?De ce să faceți asta? Că doar voi sunteți creștini.

Societatea creată pe sânge nu își va găsi niciodată echilibrul. Am trăit pe un pământ udat cu sângele a mii de oameni.

Națiune trezește-te! Ceasul târziu a început deja să sune!

ÎnceputWhere stories live. Discover now