Kurgunun 1. kitabı ile 2. kitabı
Kesinlikle okumanız gereken iki kitap ADM yakında kitap olacağı için hemen okumalısınız wattpaddeki en beğendiğim kitaplar kesinlikle kurgu mütüş bi kere yazarın anlatımı yeri geldiğinde mizah yeri geldiğinde dram yaptığı için çok beğeniyorum dediğim gibi kitap yakında kalkacak kalkmadan okuyun ;) Tanıtım :
" Bak, bu senin yıldızın. Diğerlerinden ayrı, korkak, kendi içindeki güzellikten bir haber, ama gökyüzündeki en özel yıldız olduğunun farkında değil... Parlamaya korkuyor, çünkü diğerlerinden ayrı, onlar gibi olmak istemiyor, güzelliğini herkesin görmesini istemiyor, sadece gerçekten bakan onun gökyüzündeki en özel yıldız olduğunu fark edebilir"O anlatırken yıldızı değil onu izliyordum, nasıl hissederek anlattığını, içindeki çocuksu sevinci, sanki o tüm o havalı, yakışıklı, beni gıcık eden Ediz gitmiş, yerine çocuk gibi hayranlıkla yıldızları izleyen küçük bir oğlan çocuğu gelmişti. " Çok güzeller" dedim, göz göze geldik. Aklıma ilk gelen şeyi fısıldamıştım ona. " Senin kadar olmasada..." Bir zamanlar korkak bir prenses yaşarmış, çok korkarmış aşık olmaktan, kalbini hissedemezmiş ama hep gülermiş, hep kurtarıcısını beklermiş... Birgün yolları parlak gözlü yıldızlara aşık çocukla kesişmiş...Çocuk gökyüzündeki küçük ürkek yıldızını ararken, yıldızlar kaderine ürkek prensesi yazmış... Aşkları bir gülümsemeyle başlamış, öpücükle büyümüş, parlak gözlü çocuk ve korkak prenses sonsuza dek yıldızlarda yaşamış... Yıldızları seven masum çocuğa aşık kızın hikayesi bu, her zaman dünyaya gelemeyecek kadar güçlü bir aşkın hikayesi...Tesadüfler bile sıradanlaşmaya başladığında birbirine aşık olan iki genç... Dünyanın aşık olmak için güzel bir yer olmadığı gerçeğini yıkabilecek bir aşk...
Masala Düşen Prens :
Güçlü bir aşktan doğmuş, masum, saf bir kız, sizde tanıyorsunuz onu, babasının prensesi Masal Erez... Ya birgün yanlışıkla masalın başrol prensiyle karşılaşırsa ne olur? Mavi gözlü, sarı saçlı, uzun boylu, oh!! Sanırım birtek beyaz atı eksik!! Yanlışıkla kendi Masal'ına mı düştü yoksa o Prens? Bir masalın bitmesine izin vermeyen "o" Masal'ın kendi masalı..." Anne ve babanın tanıştığının aynı günü, aynı saati, aynı yeri, sencede fazla tesadüf değil mi Masal?"Gülümsedim." Bilmem, ben inanmıyorum masallarda ki prenslere hem... atını görsem inanırım ama nerde o günler... Elaleme beyaz atlı prensler, bize beyaz çoraplı kro Ekrem abiler..."Peki o güzel prenses bulabilecek miydi gerçek prensini? Verebilecek miydi en doğru kararı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Biri Tavsiye Mi Didi ??
Non-Fiction#Nasıl bir kitap okuyacağınızı bilmiyor musunuz ? #Mal mal keşfet bölümünde mi geziniyorsunuz? #Keşfette gezmeyin bana gelin ben size kitap tavsiye ederim cnm. #Keşfette gezinin ama bu kitabı libraryinize eklemek için gezin #Ve karşınızda dünyanın...