Část čtvrtá - Hudba a choutky

784 35 15
                                    

________________

Omlouvám se, že tak dlouho nic nevyšlo, ale mám toho teď ve škole i v osobním životě dost a na takovéhle psaní úplně nebývá nálada :/

Nicméně tu je další díl, takže snad si ho užijete natolik, jako já jeho psaní :3  

_________________

Jak tak sbíhám ze schodů, tak už slyším silně pulsující muziku. Čirou náhodou zrovna pouštějí Katarze od Slzy."Jak já ten song zbožňuju" řekla jsem si šeptem, ale okolo nikdo nebyl, takže by to stejně jedno i kdybych mlčela. Jak tak rychle přešlapuju ze schodu na schod, tak si říkám, jestli jsem na něco nezapomněla...Nalíčená ? Jo jsem... Voňavka ? Jop to sedí...  Jak jsem tak přemýšlela, tak jsem se ocitla pod schody u velkého zrcadla, co stojí u recepce. "Nádherná a k nakousnutí ? 100%" říkala jsem si, když jsem se prohlížela v zrcadle. Nicméně už byl čas a tak jsem šla směrem sál.

 Jak jsem překročila práh, tak mne ozářila světla odrážející se z disko koule a... Pak tu bylo ještě něco, co mne zcela ohromilo. Uprostřed haly se utvořil obrovský kruh z dětí a když jsem přišla blíž, tak jsem ho znovu uviděla. Byl tam Vaďak ve své celé kráse. Měl roztrhané džíny a neskutečně nádherné tričko, co mu krásně rýsovalo jeho vypracované tělo. Cítila jsem, že kdyby tu nikdo jiný nebyl, tak to z něj vše s chutí ztrhám.Ehh.. Dost těhle myšlenek.. Prozatím...

Chvíli jsem tak tancovala s davem,tleskala odvážlivcům, co se odhodlali jít do kruhu, ale po chvíli jsme toho měla už dost a chtěla jsem si s někým "doopravdy" zatančit. Přece jsem se tak nevyfikla pro to, aby mne tu jen nějaký uchylové očumovali. Jo maji proč, ale stejně.. To si šetřím pro někoho jiného. Byl čas něco udělat a tak jsem šla k Dýdžejovi. Byl to Andy. "Hej Andy, pustíš tam ještě nějaký ten ploužák, myslím, že to všichni ocení" On se na mne tak podívá, až nebezpečně a příšlo mi ,že i trochu flirtovně se na mne usmál a poslal mne pryč. Jakmile dohrál song od kapely The Strike, Andy cosi řekl do mikrofonu, ale rozuměla jsem mu velké ho*no. A ozvaly mně dobře známe tony.. Byl to Edd Sheeran - Photograph, úplně ve mne poskočilo... Mám na tu písničku krásné vzpomínky. 

Najednou jsem byla naprosto mimo a topila se ve vlastních vzpomínkách... V hlavě dotyky, pohledy a kroky. Až mi z toho vyhrkla slza a nejen jedna. Neudržela jsem se a musela jsem si sednout a nejspíš na mne nebyl nejhezčí pohled. Taky komu by se líbila ubrečená holka s rozmazanýma linkama atd. Proč ten blbec vybral zrovna tuhle písničku. "Asi to dneska zabalím, na tohle nemám" pomyslela jsem si, když v tom si všímám, že přede mnou někdo stojí. Byl to Vadim a já neměla slov... Vypadala jsem jak jsem vypadala a on .. On byl prostě fantasitckej. Jeho oči mne probodávali až do srdce a já nevěděla, co dělat. Když v tom natáhl ruku k mé a klekl si ke mně. " Děje se něco Káťo " Řekl a dál se na mne díval a usmíval. Nevěděla jsem co říct nebo dělat a tak jsem se ho chytla kolem krku a vzlykala mu do jeho silných ramen . Vstali jsme a on mne dotáhl na parket. Pustili jsme se do tance. Lehce mne zaskočilo, jak pevně mě chytil za zadek, ale potřebovala jsem to.  Pomalu a jistě jsme se houpali do rytmu hudby a ani jeden z nás nepromluvil. Jak písnička skončila, tak jsem už neplakala ale pořád jsem si nebyla jistá tím, jestli se mu dokážu zpříma podívat, do jeho diamantově třpytících se očí. Udělala jsem to.. A v tom pohledu jsem se zcela topila.. Začal se ke mne přiklánět a já nevěděla, co dělat a tak jsem jen zavřela oči, když v tom cítím jeho rty na těch mích. Z polibku se stávají dva a pak se přidal jazyk a lehké kousnutí do spodního rtu, když v tom jsem otevřela oči a trochu jsme se od sebe odlepili. "Pojď, tady nemáme moc soukromí" Řekl a táhl mne kamsi za ruku. 

Zalezli jsme do místnosti, která vypadala jako nějaká herna. Vešli jsme a Vadim za námi zamkl. Vše se dělo strašně rychle a já vůbec netušila jak jsme se ocitli na nějaké válendě. Sami za svitu svíčky, která sice byla z apky na Iphonu, ale tak improvizace se cení...  Koukali jsme na sebe. Přitiskl se ke mně a začali jsme se vroucně líbat. Nevím jak se to stalo,ale bylo to dokonalé. Stáhl ze mne tričko a já z něj to jeho doslova servala . Jen co se mi to povedlo, tak se mi začal stahovat sukni a rukou mi zajel do kalhotek.  Nebyla bych to já, kdybych zůstávala pozadu a tak jsem mu rozepla pásek a stáhla kalhoty. Trochu mne překvapilo to ,že byl na ostro... Ale příjemně překvapilo. Doslova se na mne vyvalilo jedno velké překvapení. On se ale v tu chvíli zaměřil na mé bradavky. Doslova se mi k nim přisál... Bylo to tak příjemné. Kroužil jazykem tam a sem a já jsem se musela bránit abych nekřičela rozkoší.. ALe byl čas na protiútok... Vyklouzla jsem z jeho úst a celá se otočila... Z kontextu Vadimovi došlo ,že si chci zkusit 69tku a nebránil se. Do úst jsem si vzala jeho kamaráda, načež on mne tam dole uspokojoval svým hbitým jazykem. ALe dost bylo hrátek. To jsem si sice nevymyslela já, ale on už měl očividně dost předehry. Položil si mne pod sebe a začal neskutečně rychle nabírat ... Neudržela jsem se a zaryla jsem se mu nehty do zad a zuby do ramen abych nemusela křičet rozkoší. On stále přidával a dorážel až na samí kraj. Hekal nejspíš vzrušením, ale i vysilováním. Dával si záležet... 

"On dneska asi na zádech spát nebude..." Říkala jsem si, když se oblékal a já mu koukala na moji krásnou práci na jeho zádech a ramenech.  Bylo to super, ale co to vlastně znamená ? Oblekli jsme se a jak vycházíme z herny hudba stále hraje. "Vadime máš ještě rozeplé džíny" zasmála jsem se a on si je v mžiku začal zapínat. V tu chvíli jsme už byli ale mezi dveřmi a kousek dál na chodbě na nás zírá Petr(explo).  Zdálo se, že mu zaslzely oči a odběhl pryč... Cítila jsem se tak trapně. Asi v tom celou dobu bylo něco víc, než že jsem se mu jen líbila. Vadim se na mne nervozně podíval a naznačil, že neví co teď. Dala jsem mu pusu na tvář a odběhla jsem za Explem abych si to s ním vyjasnila...

Chvíli jsem ho hledala po celém hotelu až když mi na baru někdo říkal ,že prý šel ven. Jak jsem tak pomalu kráčela ven, tak jsem slyšela divné zvuky... Měla jsem trochu strach, když v tom jsem viděla něco, co mne zcela zarazilo... Byla tam Míša a Explo a ....

-----------------------------------

A to je pro dnešní díl tak akorát dost ! :)

Snad se vám líbil a že vydržíte i do další části, když mi to tak trvá, co se vám omlouvám :(

Nicméně pokud se líbilo tak každý komentík/vote ocením :3

See you <3


Tábor Snů &lt;3Kde žijí příběhy. Začni objevovat