Část pátá - Sprcha

686 46 11
                                    


Takže... Ahoj všichni ! Omlouvám se za tu dloooohou mezeru, ale měla jsem to teď těžké s přítelem a tak....

Snad si užijete další snad i napínavou část

Vaše Týnka <3

-------------------------------------------------------------------

Byla jsem naprosto mimo z toho, co se tam odehrávalo na zápraží hotelu... Nevěřila jsme vlastním očím." Vážně se ten kluk dokázal rozbrečet a pár minut na to si to pomalu rozdávat s náhodnou holkou ? A k tomu s Míšou ?!" Pomyslela jsem si. Očividně ale byli moc zabraní sami do sebe, než aby si mne všimli... Měla jsem 100 chutí něco říct, ale raději jsem se potichu vytratila zpět.

Diskotéka téměř skončila a DJ Andy už oznamoval, že je čas jít spát... A platilo to i pro mne, byl to sec sakra náročný den. Jaksi jsem se ztratila v čase a neuvědomila si ,že je už skoro 1 ráno... „Ono se nám to s Vadimem docela protáhlo" zasmála jsem se tak potichu. Došla jsem potichu na pokoj, vše ze sebe shodila a lehla si do své postele. Byla jsem strašně unavená a bolela mne... No to je jedno. Zkrátka jsem byla dooost unavená. Ale nemohla jsem ani za nic spát... Moje hlava byla plná myšlenek na Vadima, Expla i Míšu. Věci už nikdy nebudou jako dřív... A tak jsem si řekla, že si zlepším náladu a pustila jsem si „měšťáka" a hned se mi lépe usínalo... Během několika sladkých vzpomínek na hernu jsem spala...

<Zazvonil budík> „ehhhh já tak nesnáším vstávání" zahuhlala jsem do polštáře. Rodiče byly už zase někde v háji a tak jsem se neubránila dělat kočku. Jak se projevuje moje „kočka" ? Protahuju se, dělám u toho podivné zvuky a vypadám jako bych měla epilepťák. A hned poté následuje ranní rutina... Šla jsem do koupelny a dala s sprchu. Docela mne překvapilo, že jsem usnula ikdyž jsem se večer docela zapotila... Takže ranní sprcha byla nemalou úlevou. Nicméně ,jak jsem se sprchovala, tak náhle někdo zapklepal na dveře...

„Kdo je tam?" Zeptala jsem se... Ozval se hlas, který bych čekala jako ten poslední. „Jsem rád, že jsem si nespletl pokoj" Byl to Vadim... V tu chvili jsem si v duchu říkala „ Tak ono mu to asi včera nestačilo" a tiše jsem se zasmála a odpověděla „ To jsem i já „ tak trochu.. no.. Flirtovně, aby se chlapcovi vybavilo, jak moc po něm dokážu toužit. „Můžu dál ?" zeptal se tak opatrně, ale s lehkým a sakra roztomilým smíchem. „No ale já nejsem oblečená... A do sprchy se oblečený snad nechodí ne ?" Chvili se nic neozývalo, když slyším cinkání pásku, jak dopadá na zem.... V tu chvili bylo vše jasné. V tu ránu do sprchového koutu vklouzla další osoba a chytla mne kolem pasu a přitiskla se ke mne ze zadu... A nějak brzo jsem ucítila něco tvrdého na mém zadečku. „Ale copak, tady někdo nemá dost?" Řekla jsem šeptem kamsi za sebe. „Promiň, ale prostě nemůžu odolat a teď se předkloň" Trochu jsem tohle nečekala. Chytil mne za krk a „pomohl" mi se ohnout... V tu chvilí jsem ho ucítila v sobě. Né že by to byla úplna novinka v tuhle chvíli, ale hold vás slavný youtuber nešuká každý den. A ještě k tomu Vadim... Zrychloval a já měla nutkání křičet... Chvílema jsem se nezdržela nemalých heků. Vadim sáhl pro ručník a zacpal mi s ní pusu... Asi měl v plánu něco... Něco silnějšího.
Ještě včera byl tak něžný... A najednou mne tu surově plácá přes stehna a zadek a drží za krk... V jednu chvíli to bylo až nepříjemné, ale euforie, kterou ve mne vyvolával jeho penis někde uvnitř mne... Byla větší.

O pár minut později vycházíme z koupelny společně.. oblečení a plní úsměvu... Vadim mne políbil na tvář a tvářil se jako největší neviňátko. „Ale všichni dobře víme, jaký on je... Kanec" Pomyslela jsem si. „Už musím na program s dětmi, ale díky za tohle zpříjemnění ráda" Řekl Vadim a odběhl. A tak jsem zase byla zase sama... Čas se jít projit... A mám fakt hlad, třeba tu někde bude něco, kde se dá sehnat něco jedlého...

-----------------------------------------------------------------------

Doufám, že se vám díl líbil !

Takže nezapomeňte lajkovat, šérovat a folouvovaaat ! :3

See youu <3


Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Mar 04, 2016 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Tábor Snů &lt;3Kde žijí příběhy. Začni objevovat