Část třetí - První doteky

746 43 4
                                    

Čekala jsem.. Čekala jsem, co se bude dít a stále nic. Když najednou cítím, jak mne pomalu objíma ze zadu... Líbá na krku a hladí ve vlasech... Cítila jsem se jak v sedmém nebi. Nejen, že to bylo tak příjemné, ale ještě k tomu to byl tak nádherný kluk jako Explo. Zapomněla jsem na celý svět okolo sebe a říkala jsem si, že shořím touhou. Ale když jsem se v jednu chvili přestala podvolovat vlně jeho polibků, tak jsem si uvědomila, že už ze mne strhnul košilku a rozepíná mi šortky. Odtáhla jsem se slovy "Hele si fakt hezkej kluk a všechno.. Ale nejdeš na to nějak moc rychle " A flirtovně jsem se zasmála. On se jen usmál, sedl si vedle mne a zašeptal "To čo ťa teraz čaká hold len tak počkať nemôže" Nevěděla jsem co říct, protože jsem dostala chvíli strach. Ale v tu chvili, kdy se ke mne přilepil rty a tentokrát i na ty mé, tak poslední domněnka strachu byla fuč... Jen jsem si to užívala.

Krůček po krůčku ze mne sundaval oblečení. Líbilo se mi to. Nikdy bych neřekla, že má tak šikovné prsty, když mi během vteřiny sundal podprsenku. V tu chvili se na mne zadíval a já se začervenala. Hrál si s mýmy prsy a během toho mne líbal. Silně až agresivně a nepřestával. Já mu jeho polibky natisíckrát oplácela. Měla jsem pocit, že bych měla taky něco udělat a tak jsem mu sundala tričko. Nečekala jsem tak krásné vypracované břicho, ale co si budeme povídat. I já se mám čím chlubit. A teď nemyslím břicho. Když v tom on začal ústy směřovat dolu k mým prsům...Přisál se na mé bradavky a já jen zavzdechla rozkoší... Přála jsem si aby ten okamžik nekončil. A i přes tu všechnu euforii, co ve mne vyvolal jsem se mu začala dostávat do kalhot...

Jak jsme tak po sobě lezli, vyjížděli jeden po druhém, někdo klepe na dveře. Oba jsme byli v neskutečném šoku. Z poza dveří slyším známý hlas. Byl to Martin. A sakra... Ještě, že zaklepal a nevrazil sem. Je to gentleman. Explo se ode mne odlepil, rychle se navlékl do trička a jde ke dveřím, kde v pootevřených dveřích něco říká Martinovi. Mluvil potichu a neslyšela jsem ho...

Po chvíli, co jejich rozhovor skončil a Peter se celý červenal, tak mi naznačil, že musí jít. Dal mi pusu na tvář a pošeptal " Dostaneme sa k tomu nabudúce ". V tu chvíli byl pryč a já si teprve pořádně uvědomovala, co se stalo."Málem jsem se vyspala s Explem" řekla jsem si pro sebe potichu a přitom dosti radostně" To musím někomu říct ! A nebo...Možná radši ne. Ještě by mi někdo říkal, že jsem děvka apod. To nemám zapotřebí" Vyšla jsem z pokoje a na jeho dveřích bylo číslo 13. Přemýšlela jsem, jestli to má nějaký hlubší význam, že právě třináctka je ve sklepě. Prý to nosí smůlu, ale kdo ví. Pokoj svým účelům očividně slouží dobře. Vyšla jsem ze sklepa a koukám na mobil, že je už čas večeře. Asi bych se měla ohlásit rodičům a jít s nimi na večeři. Máme ji až po lidech z tábora. Takže tam aspoň budeme moci v klidu posedět a třeba tam bude i wifina. Vyšla jsem po schodech, kde jsem potkala několik procházejících dětí. Nad schody byl takový Gauč a neuhodnete kdo v něm. Spal tam Vláďa.(VláďaVideos) Měl na tváři nakresleného ču***a, nejspíš nějaký prank, a očividně velmi tvrdě spal. Byl tak roztomilý. Nicméně jsem ho dál nechala v klidu spát a šla na pokoj.

Ležela jsem na posteli, když v tom mi zabzučel na mobilu facebook. Petr Altof poslal žádost o přátelství. Jak sakra zjistil moje jméno ? Asi se musel zeptat Vadima nebo tak... A jéje. Snad neřekl víc, než musel. Z proudu myšlenek mne vytrhla mamka, která mne táhne na večeři. Měla jsem po tomhle zajímavém dni docela hlad a něco malé by bodlo. Když jsme téměř dokončovali večeři, tak vedle v hale začala hrát muzika. Očividně měli diskotéku. Hned mi blesklo před očima, že to je příležitost, jak se s některými youtubery zatančit. Běžela jsem se převléct, do černých legín a mého oblíbeného bíleho Vans Trička a šla jsem dolů.

"Tohle bude ještě legrace" říkala jsem si v duchu a mnula si ruce.

----------------------------------


Omlouvám se, že delší dobu nic nebylo, ale tak... Škola je škola no :/

Nicméně doufám ,že jste si dnešní trochu ostřejší epizodu užili.

Budu ráda za všechny votes/komentíky apod

See you :*



Tábor Snů <3Kde žijí příběhy. Začni objevovat