Prima zi intr-o scoala noua

123 5 3
                                    

Salut,sunt Fely si am 15 ani.Parintii mei au decis sa ne mutam in New York , si trebuie sa ma duc la noua mea scoala.

E dimineata alarma ma enerveaza suna si nu se mai opreste . Ma ridic din pat imi iau telefonul si e ora 7 : 30 , ma duc in baie si imi fac repede un dus , peste 10 minute m-am dus in camera si m-am indreptat spre garderoba , m-am imbracat in blugi negri in sutien si intr-o camasa alba transparenta ma duc in bucatarie o vad pe mama punindumi pe masa clatite cu nuttela si o cana cu capuccino Preferata mea ^_^
Dupa ce maninc o imbratisez pe mama , ma incalt in ghete negre imi iau geanta cosmos si.ma pornesc .
Eu: Abia astept sa imi fac noi prieteni , dar mie foarte tare dor de prietenii mei din Italia chiar daca vorbim tot timpu pe mobil.Am ajuns la noua mea scoala , am emotii .

Merg pe coridoare cind dintr-o data cad jos si vad ca o fata m-ia facut pedica 

Vika: Ei tu esti cea noua da , sa ma tii minte si sa te temi ca pot sati fac viata un cosmar.

Eu: Tu ..... Cind deodata apare un baiat chipes in fata mea.

El: Dai pace si cautati de nevoile tale !!Ai inteles!?

Vika : Da, scuzama. A zis fugind cit de repede putea.

El: Esti bine ? No baga in seama Vika se crede regina scolii .

Eu: Sunt bine merci.Iam.multumit si cind am vrut sa ma duc el ma strigat .

El:Hey , Stai cum te numesti? Eu sunt Max.

Eu: Eu sunt Felicia , dar poti sami spui Fely .

Max:Ok Fely ne vedem la ore pa.

Eu:Bine, pa pa.

Mam dus sa ma uit la orar sa ma uit ce lectii am eu eram cl. A 8,,D" eram clasa cu desen si desenam foarte frumos asa spunea profa . Trebuia sa ma duc la matematica .
Am ajuns in clasa si l-am vazut pe Max cu gasca lui , erau 6 baieti frumosi cu corpul facut bine pentru baieti de 15-16 ani.

Max:Hey Fely , vino aici e liber locul.

Eu:Ok^_^. M-am asezat linga el si gasca lui se uitat ciudat la mine de parca le-am mincat mincarea,apropo de mincare miera foame e a 3 lectie si mor de foame .

Max: Hey^_^ ,ce mai faci? .ma uit drept in ochii ei ciocolatii si parul ei ondulat si cafeniu intunecat.

Eu:Hey , incerc sa inteleg ce spune profa de mate ^_^ , tu ce mai faci?

Max : Tema e usoara , stau si ma uit in ochii tai visatori .

Eu mam inrosit ca racul si incercam sa ma intorc sa nu ma vada asa da e prea tirziu.

Max: ^_^ Ce draguta esti cind te inrosesti.

El avea asa un zimbet dulce , el era asa de dragut.

Sa terminat lectia si am mers la cantina . Mi-am lut un sandwitch si o salata . M-am.dus la o masa din coltul cantinei si stateam singura , deodata vad 5 baieti care se aseaza in jurul meu , da linga mine se aseaza un baiat ... Era Max zimbindumi dulce .

Max : Sall, sper ca nu sunt ocupate locurile . spune el rizind fericit

Eu: Desigur ca sunt libere, cu fata noua aproape nimeni nu statea . Dupa ce am terminat sa vorbesc iam auzit glasul Vikei.

Vika : Mai,mai,mai cei ma populari baieti stau cu noua tocilara! Ha ha ha .....!!

Eu : In primul rind , eu nu sunt tocilara .In al doilea rind, ei sunt prietenii mei si in al treilea rind, nai ce vorbi despre mine si prietenii mei!!

Toti din cantina stateau cu gurile cascate. Si vine o fata ea tot era noua in scoala, si zice:

Fata noua: Ea are dreptate nu ai dreptul sa te ei de copii care sunt noi sau care nu sint populari!!!!!

Vika:Daca voi credeti ca o sa ma speriati cu : ca tu nu ai dreptu bla bla bla atunci va inselati amarnic!!!

Se scoala Max si baieti se apropie de Vika si ii zice :

Max : Cine tea facut pe tine aici regina !! NU AI DREPTUL SA TE IEI DE CINEVA!!!!!!! AI INTELES?!!!!

Vika: dd..aa tte rogg scuzzama.

Max si gasca lui: Mars din fata noastra sa nu te mai vedem!!!

Sper ca va placut primul capitol,
Si daca aveti idei scrieti in comentariu.
P.s in fotografie este Fely
^_^ ^_^ ^_^

Poveste Mea ^_^Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum