Me & my crush

1.7K 222 3
                                    

One week later,

Suho တစ္​​ေယာက္​ဝရန္​တာမွာရပ္​ၿပီး...တစ္​ခုခုကို​ေငးၾကည္​့​ေနတယ္​...ဒါကိုအကင္​းပါးတဲ့...၃​ေယာက္​ကရိပ္​မိတာ​ေပါ့...ဒါနဲ႔ပဲ suho ​ေနာက္​ကိုတိတ္​တိတ္​​ေလးသြားၿပီး...​ေနာက္​က​ေန​ေခ်ာင္​းၾကည္​့ၾကတာ​ေပါ့...

Yeol>>>'' hyung ရဲ႕ crush ထင္​တယ္​''

Kris>>>'' ​ေအး...ဟုတ္​​ေလာက္​တယ္​ကြ''

Sehun>>>'' ဒါဆို ​ေအာင္​သြယ္​​ေပးရ​ေအာင္​​ေလ...hyung ကဒီအရြယ္​ထိ...ရည္​းစား​ေလးတစ္​​ေယာက္​​ေတာင္​မ႐ွိ​ေတာ့ ​ေအာက္​တာ​ေပါ့''

Kris>>>'' ​ေသခ်င္​လို႔လား...ႏွာ​ေခါင္​း​ေပါက္​က​ေနအသက္​ထြက္​သြားမယ္​...ဘာမွတ္​​ေနလဲ''

Yeol>>>'' hyung ရယ္​...ဘာပဲျဖစ္​ျဖစ္​...လုပ္​ၾကည္​့ၾကတာ​ေပါ့...ဟုတ္​ဘူးလား... ႏို႔မို႔ရင္​...ဘိုး​ေတာ္​ကတစ္​ခ်ိန္​လံုးပြါး​ေနတာ''

Sehun>>>'' ဟုတ္​ပါတယ္​ဆို...kris hyung ကလည္​း...yeol hyung အၾကံမဆိုးဘူး.... ​ေနာ္​လို႔...​ေနာ္​''

Kris>>>'' ​ေအးပါကြာ....ၿပီး​ေရာ''

ဒီလိုနဲ႔ပဲသူတို႔ရဲ႕ ​ေအာင္​သြယ္​​ေရး mission ႀကီးကိုစၾကတာ​ေပါ့​ေနာ္​....

သတင္​း​ေကာင္​းတစ္​ခု​ေျပာရဦးမယ္​... sehun ​ေလ... ႏွာ​ေစးတာ​ေပ်ာက္​သြားၿပီသိလား....ႏွပ္​​ေခ်းမထြက္​​ေတာ့ဘူး....​မ​ေပ်ာက္​ခင္​တုန္​းက​ေတာ့...သူ႔ႏွပ္​​ေခ်းထုပ္​​ေလး​ေတြကို...အိတ္​နဲ႔အထပ္​ထပ္​ထုပ္​ၿပီး...အိမ္​​ေနာက္​​ေဖး​ေပါက္​က​ေနလႊင္​့ပစ္​ပါတယ္​....
( ​ေတာ္​​ေသးတာ​ေပါ့...ဝါးမစားလို႔..)

၃ ​ေယာက္​​ေတာ့​ေမႊဖို႔ၾကံ​ေနၿပီ....
Yeol>>>''အရင္​ဆံုး... အဲ့​ေကာင္​မ​ေလးအ​ေၾကာင္​းသိ​ေအာင္​စံုစမ္​းရမယ္​''

Sehun>>>'' အဲ့ဒီအတြက္​ စိတ္​မပူပါနဲ႔...​ေက်ာ္​ maknae တစ္​​ေယာက္​လံုး႐ွိပါတယ္​....​ေက်ာ္​စံုစမ္​း​ေပးမွာ​ေပါ့''

Sehun က စပ္​စုတဲ့​ေနရာမွာ pro ပါ.... ရပ္​ကြက္​ထဲမွာအပ္​က်တယ္​ဆိုတာကအစသိတဲ့သူ...သူလိုလူမ်ိဳးစံုစမ္​းႏိုင္​တာက မထူးဆန္​းပါဘူး....

After that day,

Sehun>>>'' hyung တို႔, စံုစမ္​းလို႔ရခဲ့ၿပီ....​ေကာင္​မ​ေလးနာမည္​က Yixing တဲ့... U.S က​ေနဘြဲ႔ရခဲ့တာ... ခု​ေဘးအိမ္​မွာ​​ေနတယ္​...''

ကြ်န္​​ေတာ္​ႏွင္​့အ​ေမႊစိန္​မ်ားTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon