Soo's unconsciousness

1.7K 224 10
                                    

#Suho#

ဘာလိုလိုနဲ႔ xing နဲ႔ ကြ်န္​​ေတာ္​​ေတာင္​ ရည္​းစားျဖစ္​တာ တစ္​ပတ္​​ေက်ာ္​သြားၿပီ...
သူနဲ႔ ကြ်န္​​ေတာ္​က ဘယ္​လိုခ်ိန္​း​ေတြ႕ၾကလဲဆို​ေတာ့ ညဘက္​ဆိုရင္​ ဖုန္​းနဲ႔ chat တယ္​...​ေန႔ဘက္​ဆိုရင္​ ဝရန္​တာ​ေပၚက​ေန တာ့တာျပ fly kiss လုပ္​... ဒါ​ေလာက္​ပဲ... ဒါမွမဟုတ္​ရင္​ xing ​ေစ်းသြားတဲ့အခ်ိန္​... လမ္​း​ေထာင္​့နားမွာ ခ်ိန္​း​ေတြ႕တာပဲျဖစ္​ျဖစ္​... ဒါ​ေလာက္​ပဲ လုပ္​လို႔ရပါတယ္​... xing တို႔မိဘ​ေတြက အျပင္​​ေတြဘာ​ေတြထြက္​တာ မႀကိဳက္​ပါဘူး... ​ေစ်းသြားတာ​ေတာင္​ တစ္​ခါတစ္​​ေလ သူ႔ omma ကပါလာ​ေသး... သူ႔မိဘ​ေတြနဲ႔​ေတာ့ တကယ္​ မ​ေခ်ာင္​ပါဘူးဗ်ာ... တစ္​ခါတစ္​​ေလ မ​ေတြ႕ရတဲ့ ရက္​​ေတြ​ေတာင္​႐ွိ​ေသး... နီးရက္​နဲ႔​ေဝးဆိုတာ ဒါမ်ိဳးကို ​ေျပာတာထင္​ပါ့.....

ခု​ေတာင္ ​ေမႊ ၃ ​ေကာင္​ဘာလုပ္​​ေနၾကပါလိမ္​့.... သြား​ေခၚလိုက္​ဦးမွ... ဒီ​ေန႔ ​ေစ်းထဲမွာ xing နဲ႔​ေတြ႕ဖို႔ ခ်ိန္​းထားတယ္​... သူတိုခ်ည္​းပဲထားခဲ့ရင္​ အိမ္​ႀကီး​ေဇာက္​ထိုးျဖစ္​​ေနမွာစိုးလို႔ ... အိမ္​အတြက္​လိုတဲ့ ပစၥည္​း​ေတြလည္ ဝယ္​ရ​ေအာင္​...သူတို႔ကို​ေခၚသြားမွပါ.... ဝိုင္းသယ္​ခိုင္​းဖို႔​ေလ... ( suho omma ​ေခး​ေတကို ခိုင္​းစားတယ္​​ေနာ္​ )

''' ကဲ..ကဲ အကို​ေတာ္​တို႔​ေရ ... ႂကြလာၾကပါ​ေတာ့... မနက္​စာစားဖို႔ ​ေနာက္​က်​ေနၿပီ ၿပီးရင္​ အျပင္​လည္းသြားရဦးမယ္​... တကတည္​း​ေတာ္​ ကိုႀကီး​ေက်ာ္​​ေတာင္​ သူတို႔​ေလာက္​မပင္​့ရဘူး... '''

​ေျပာရင္​းဆိုရင္​း ဆင္​းလာပါၿပီ.... င​ေမႊထိုး​ေတြ... အသံ​ေတြလည္ဆူညံလို႔...Kris နဲ႔ Chanyeol ​ေပါ့ .... ဝုန္​းဒိုင္​းၾကဲၿပီး ​ေလွကား​ေပၚက​ေန ဆင္​းလာတာ....

''' ​ေျဖး​ေျဖးဆင္​းပါဟ.. ငါ့အိမ္​ၿပိဳ​ေတာ့မယ္​... ဒါနဲ႔ ငဆယ္​​ေရာ...'''

​​ေျပာ​ေနတုန္​း႐ွိ​ေသး...အဲ...အဲ... sehun တစ္​​ေယာက္​ ​ေလွကားလက္​ရန္​းကို ခြၿပီး​ေလ်ွာဆင္​းလာ....လာ....အရင္​းနား​​ေရာက္​​ေတာ့... က်​ေတာ့မယ္​.... က်​ေတာ့မယ္​...

''' ဒုန္​း အုန္​း ဝုန္​း ဒုန္​း ခလြမ္​း '''

​ေလွကား​ေပၚက​ေန ကားယားႀကီးျပဳတ္​က်တာ... အနားမွာ ထားထားတဲ့ ပန္​းအိုး​ေတြဝင္​တိုက္​​ေတာ့ က်ကြဲ.... လူလည္း​ေတာ္​​ေတာ္​အီစိမ္​့သြားပံုရတယ္​....ဒါနဲ႔ ငါ့ hadaboji အ​ေမြ​ေပးသြားတဲ့ ပန္​းအိုး​ေလးဘယ္​​ေရာက္​သြားပါလိမ္​့...မ႐ွိ... မ႐ွိ​ေတာ့... ဟင္​... ဒါ... ဟို​ေကာင္​ ငဆယ္​တိုက္​ခ်သြားတာ... yarrrrr... oh sehun!!! ​ေသ​ေပ​ေတာ့.... အဲ့တာဘယ္​​ေလာက္​တန္​လဲမင္​းသိလား... ဟိုး​ေခတ္​က ပန္​းအိုးကြ... ဒီ​ေခတ္​ျပန္​ဝယ္​လို႔မရ​ေတာ့ဘူး... အဲ့တာကိုမင္​းက လက္​လြတ္​စပယ္​တိုက္​ခ်ရလားကြ... အဲ့တာ မင္​းဘယ္​လိုလုပ္​မွာလဲ...ၾကည္​့စမ္း... ခု​ေတာ့ကြဲသြားၿပီ... hadaboji ​ေရ... ခု​ေတာ့ hadaboji ရဲ႕...ရဲ႕... မင္​းတို႔က သူ႔ရဲ႕...

ကြ်န္​​ေတာ္​ႏွင္​့အ​ေမႊစိန္​မ်ားTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon