They make me dirty

2K 300 6
                                    

ည​ေန​ေရာက္​​ေတာ့...

Yeol>>>'' hyung, ဘာစားရမွာလဲ''

Suho>>>'' ​Freez ထဲမွာ Kimchi က်န္​​ေသးတယ္...အာ့နဲ႔ထမင္​းနဲ႔စားလိုက္​​ေလ''

K,Y,S>>>'' Nae!!!''

Sehun>>>'' Wuri အိမ္​မွာဆိုရင္​​ေလ...wuri omma က သားတို႔ကို ခ်က္​​ေကြ်းတာမ်ားစံု​ေနတာပဲ...''

Chanyeol>>>'' maja..maja...hyung အိမ္​​ေလးတစ္​ခါလာ​ေနပါတယ္​.....အာဟာရျပတ္​ၿပီး​ေသရကိန္​း႐ွိတယ္''

Kris>>>'' That's right. Kimchi is not my style''

Suho>>>''ဟိတ္​​ေကာင္​...Kris..ဘာမွလာအ​ေၾကာ႐ွည္​မ​ေနနဲ႔... yar...yar မင္​းတို႔​ေကာင္​​ေတ...ဒီည​ေနစာ​ေလးမ႐ွိတာမ်ားငါ့က္ိုအျပစ္​လာတင္​မ​ေနနဲ႔...ကိုယ္​့ဟာက္ိုယ္​ထလုပ္​လ္ိုက္​ၾကပါလား''

Kris>>> '' ​ေဟ်ာင္​့​ေတ....ငါတို႔​ေခါက္​ဆြဲျပဳတ္​​ေသာက္​ၾကရ​ေအာင္​''

Sehun>>>'' အဲ့အၾကံ​ေကာင္​းတယ္​''

Chanyeol>>>'' ​​ေနပါဦး...​ေခါက္​ဆြဲကဘယ္​သူျပဳတ္​မွာလဲ''

Kris>>>'' ဒါက​ေတာ့ကြာ....​ေဟ်ာင္​့​ေတ..မင္​းတို႔​ေခါက္​ဆြဲ​ေလး​ေတာင္​မျပဳတ္​တတ္​ဖူးလား....ဟင္​''

Yeol & Hun>>>'' hyung ​ေရာျပဳတ္​တတ္​လို႔လား''

Kris>>>'' ငိ...ငါလည္​းျပဳတ္​တတ္​ဖူးကြ...heex.''

Yeol>>>'' လာပါကြာ...တူတူသြားျပဳတ္​ရ​ေအာင္​...ခုမွမျပဳတ္​ရင္​...အစာအိမ္​ျဖစ္​ၿပီးဂိရံုပဲ႐ွိမယ္​''

Sehun>>>'' ဟုတ္​တယ္​...ဟုတ္​တယ္​..ကြ်န္​​ေတာ္​တို႔​ေခါက္​ဆြဲျပဳတ္​နံ႔​ေလး​ေတ​ေမႊး​ေန​ေတာ့မွ စားခ်င္​ပါတယ္​ဆိုပီး...​ေျခသလံုးဖက္​​ေျပာရင္​​ေတာင္​မ​ေကြ်းဘူး''

ဒါ​ေတြအကုန္​လံုးက္ို နားပါးႀကီး Suho ကၾကားတာ​ေပါ့....

Suho>>>'' မင္​းတို႔​ေခါက္​ဆြဲျပဳတ္​မ်ား​ေသ​ေတာင္​မစားဘူး...စားပါ​ဆိုလို႔႐ွိရင္​​ေတာင္​မစားတာမို႔လို႔....မင္​းတို႔ဘာသာမင္​းတို႔ မ်ိဳၾကစို႔ၾကပါလို႔.''

Kris>>>'' တကယ္​ႀကီးၾကားတယ္​ဟ''

သူတို႔ရဲ႕ ​ေခါက္​ဆြဲျပဳတ္​​ေရးမဟာစီမံကိန္​းႀကီး စတင္​ပါၿပီ....

ကြ်န္​​ေတာ္​ႏွင္​့အ​ေမႊစိန္​မ်ားTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon