13.Din cauza mea

135 7 0
                                    

Am ajuns acasa si Matt imediat m-a luat in brate stil mireasa si am intrat in casa.
"Matt pot sa merg si singura." spun si incerc sa ma dau jos dar Matt nu ma lasa.
"Eu vreau sa te car, este vreo problema?"
"Sunt grasa." spun eu incercand sa ma dau jos.
"Daca tu esti grasa eu sunt mama omida." spune si imi zambeste.
"Matt vreau sa ma angajez." spun si imi asez o mana dupa gatul lui.
"De ce ai face asta?"
"Pai trebuie sa va mai ajut si eu cu bani daca tot stau in casa asta."
"Nu trebuie neaparat."
"Ba da Matt." spun si ii dau un pupic pe obraz.
"Pai si unde vrei sa te angajezi?"
"Pai am gasit un post de ospatarita la o terasa si am vorbit cu manegerul si a zis ca ar putea sa imi faca programul si sa intru in tura dupa scoala." spun si Matt ma pune pe canapea.
"Ok sa zicem ca e o idee buna dar eu cand o sa mai stau cu tine?" spune si face botic.
"Pai cred ca o sa termin pana la ora 6 seara si dupa suntem doar noi doi." spun si el imi da un sarut mic.
"Ok." spune si eu zambesc scotandu-mi telefonul.
"O sa il sun pe manager sa il intreb cand pot sa incep."
Am vorbit cu managerul si a zis ca o sa incep de maine de la ora 2 dupa-amiaza. Acum stau cu Matt pe canapea si ne jucam cu degetele.
Am auzit cum usa s-a deschis si pe ea au intrat Rose si Adam care se tineau de mana.
"Hopa ce se intampla aici?" intreb eu indreptandu-ma spre ei cu Matt in spatele meu.
"Sunteti cumva impreuna si noua nu ne spuneti?" intreaba Matt afectat.
"Pai am luat aceasta hotarare acum o ora." spune Rose si se uita la Matt speriata. Eu ma uitam la amandoi si mai aveam putin si bufneam in ras pentru ca fata lui Rose era foarte speriata si Matt incerca sa fie serios. Adam statea cuminte in spatele lui Rose cu capul in jos si se juca cu degetele.
"Ce fete aveti!" incepe Matt sa rada si dupa incep si eu. Adam si Rose au suflat usurati si Adam a luat-o in brate pe Rose.
"Uite ce draguti sunt" spune Matt si ma ia in brate dandu-mi un pupic pe crestetul capului.
Am hotarat impreuna cu Matt ca noi doi sa mergem si sa ne plimbam putin prin parc asa i-am zis lui Matt sa nu ia masina si sa mergem pe jos pana in parc. Eu si Matt ne tineam de mana si ne plimbam prin parcul populat de copii, adolescenti si varstnici. Ne-am asezat pe o bancuta si am inceput sa ne jucam cu degetele.
"Matt, ce ai la mana?" il intreb atunci cand observ ca are mana umflata.
"Nimic." spune si rupe contactul vizual dintre noi.
"Matt e din cauza mea nu?"
"Nu e, din gresala am lovit pe langa obrazul lui Michael si am dat in asfalt dar nu e nimic." spune si imi zambeste.
"Dar tot din vina mea e, nu trebuia sa te bati cu el, adica eu nu am patit nimic." spun si imi las privirea in jos.
"Jess te iubesc, nu puteam doar sa stau si sa privesc in timp ce acel animal te sugruma." spune si imi ridica barbia cu doua degete si imi zambeste.
"Te iubesc Matt." spun si ii dau un pupic scurt pe buze.

Nu e chiar un capitol bun dar mie imi place cum a iesit sper sa va placa si voua. Scuzati greselile va pup si va iubesc ♡♡

Goodbye...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum